Saturday, July 4, 2015

නෝනගේ විනෝදෙ, වැඩකරයන්ගේ කරුමේ - Part vii

මම බඩ ගිනි දැන් හොඳට... හැන්දැවෙගනත් එනවා. කොච්චර වෙලා මම එල්ලිලා හිටියද කියල තේරුමක් ... මට මතක කෙදිරි දාන එක විතරයි.
නෝනා ඇවිත් පිහියකින් මගේ ලනුව කපුවා... මම කොස් ගෙඩියක් වගේ බිමට වැටුනා. අතේ තිබ්බ ලනුවත් කපලා "ඉක්මනට  වරෙන් ගදර ඇතුලට කියා යන්න ගියා".
මම එල්ලලා තිබ්බ ලනු, ගඩොල්  ලෙහෙලා, අගේ ගහල තිබ්බ කටු ගලවලා, ජන්ගියත් ඇදගෙන වැනි වැනි කුස්සියට ගිය ඇතුලට ගියා.
"
කාපන් ඉක්මනට... මට ෂොපින් යන්න තියනවා... "
"
මම ඉතිරි කරපු කෑම එක අරගෙන තව බත් හැඳි 2 ක් දාපන්.... දැන් හොදි විතරක් දාල හොඳට අනපන්...... තුක් තුප්....හ්ම්.. දැන් කාපන්" නෝනා මගේ පගානට කෙල ගහල ඇතුලට යන්න ගියා.
"
මම යනවා අද ගන්න.. තෝ උදේ වගේම කාපන්... ඇත පාවිච්චි කරන්නේ එහෙම නැ..."
මම බෙලෙක් පිගනයි, වතුර පොල් කට්ටි අරගෙන පිළිකන්නට ගිහින් කිව විදිහට බල්ලා වගේ කෑවා. නෝනා නැති උනත්, මම විදිහටම කෑවේ අයෙත් ගුටි කන බයට.
තිබ්බ බඩ ගින්නට මම එක හුස්මට කාගෙන කාගෙන ගියා... දිව, කට පිච්චිලා නිසා කිසිම රහක් නැ. මම කාල, ඉවර වෙලා, අගේ තිබ්බ වැලි පිහිදාගෙන ගියා කාමරේ දොර ලගට... දොර වහල නිසා තට්ටු කරලා "නෝනා" කිව්වා.

නෝනා දොර ඇරිය.. නෝනා අදුන් බාගෙට ඇදගෙන, බ්රා එක පිටින්
" මේක ඇද ගනින්, ඔය ජංගිය උඩින්ම" කියා පරණ හම ගියපු සුදු පාටට හුරු සරමකුයි, පරණ දැල් බැනියමකුයි මගේ ඇගට විස කරලා දොර වහ ගත්තා.
සරමක් කිව්වට, එක සරන් කැල්ලක්... බාගෙට ඉරිලා, යාන්තම් ඇද ගන්න පුළුවන් විලි වැහෙන්න... මම සරම කෑල්ල ඇද ගෙන බලනකොට, ඒක ඇතුලෙන් හොඳට විනි විද පෙනෙනවා මගේ ජංගිය... සරම තැනින් තැන ඉරිල, හොඳට හම ගිහින්... මේක ඇදගෙන ගියොත් ඔක්කොටම පුළුවන් මම ඇතුලේ අදාල තියන ගනු ජංගිය පෙනෙන්න. වස ලැජ්ජාවක් මට හිතුනේ... ටික වෙලාවකින් නෝනා හොඳට ජැන්ඩියට ඇද ගෙන... "අර කුඩේ අරන් වරෙන්" කියා මට බදු ගෙනෙන කුඩයක් පෙන්නුවා...
"
නෝනා මේකෙන් ඔක්කොම පෙනෙනවානේ... මට වෙන සරමක් නැද්ද?"
"
ඉතින් මොකෝ... ඔහේ පෙනිචාවේ... තොට ඕනේ ගැනී වගේ ඉන්නනෙ.. ඉතින්, මුළු ලෝකෙට පෙන්නපන්, උඹ ඇදන් ඉන්න ජංගිය... ... එකෙන් කාරී නැ.. යමන් යමන්... " කියා නෝනා car ඒක ගාවට ගියා...
"
ඔය දොර වහල වරෙන්" නෝනා වත්තේ ඉඳන් කිව්වා... මම දොරවල් ඔක්කොම වහල ඇවිත්, නෝනට නගින්න car එකේ දොර ඇරිය. නෝනා නැග්ගට පස්සේ, දොර වහල, Car ඒක එලියට අරන් එලවාගෙන ගියා.
"
ඉස්සෙල්ලම මට හන්දියේ අදුන් කඩයක් තියවන.. එකට යන්න ඕනේ"
"
හොඳමයි නෝනා.."
මම නෝනා පෙන්නපු අදුන් කඩේ ගාව නැවැත්තුව...
"
මේ කඩේ නෝනා ගෑනු එක්ක ඉන්න කෙනෙක්... ගැනු විතරයි කඩේ ඉන්නේ... බලන් ඉන්නේ මොකද, දොර ඇරපිය ලබ්බෝ " මම ඉක්මනින් බැහැල දොර ඇරිය.
"
වරෙන්" කියා කඩේට ඇතුල් උන.. මමත් පිටිපස්සෙන් ගියා.. යනකොට, ඇතුලේ ගැනු 3 ක් ඉන්නවා... හොඳ උස මහත, සැර පාට, තර බාරු නෝනා කෙනෙක් ඉන්නවා මෙසේ ඉඳන්.. අනිත් ගෑනු දෙන්න කඩේ වැඩ කරන කට්ටිය. නෝනා ගිහින්, එල්ලලා තියන ගවුම් බලන්න පටන් ගත්තා.
"
මිස්, මොනවද ඕනේ"
"
මට ගව්මක් බල්ලන්නේ" කියා ගවුන් තෝරන්න පටන් ගත්තා.. කඩේ ගැනු මගේ දිහා බලල, කට කොනෙන් නොන්ජලයට හිනා වෙනවා මම දැක්ක... කඩේ නෝනා, මගේ දිහා ඔරවාගෙන ඉන්නවා.
"
කොහෙද උඹ බල බල ඉන්නේ, වරෙන් ඇවිත් මගේ පිටිපස්සේ හිට ගෙන හිටපන්, පාල" කියල නෝනා ඔක්කොටම ඇහෙන්න කිව්වා... මාව හොඳට ලජ්ජා කරන්නයි නෝනා එහෙම කිව්වේ. ගැනු දෙන්න තවත් හිනාවෙනවා මගේ සරම දිහා බලාගෙන.. උන්ට හොඳටම පෙනෙනවා ඇති මම ඇතුලෙන් අදන් ඉන්න ඒක. නෝනා ගවුම් හතරක් විතර තොර තොර, මගේ අතට දුන්න.. දීල අදුන් මාරු කරන කාමරයට ගිහින්, දොර ඇර ඇර මගෙන් ගවුන් ඉල්ලා අදින්න පටන් ගත්තා... මම දොරටු පාලය වගේ දොර ගාව ඉඳන් නෝනට ගවුම් දෙනවා.. අන්තිමට නෝනා, ඒක ගව්මක් තෝරාගෙන ගැනු යටට අදින අදුන් තියන තැනට ගියා... ගිහින් යටට අදින underskirt ජංගි තියන තැනට ගිහින් රෝස පාට එකක් අතට ගත්තා, එත් එක්කම කඩේ නෝනා ලගට ඇවිත්;
"
මිස්ටද බල්ලන්නේ "
"
නැ, මට නෙවෙඉ ... මේකට... "කියා මාව පෙන්නුවා... මට පොලව පලාගෙන යන්න හිතුන.
"
මුට...? මේයා අදින්න්නේ මේවද?" කියා මගේ දිහා කඩේ නෝනා නොන්ජලයට බැලුව.
"
ඔව්, මු මගේ වැඩ කාරයනේ ... මේක පොන්නයෙක්... ඒක නිසා ගැනු අදුන් විතරයි මම අන්දවන්නේ... ඇතුලෙනුත් එකක් අදාලයි තියෙන්නේ." කියා මගේ සරම පෙන්නුවා..
"
එහෙමනම්, මෙන්න මේක හරි යයි" කියල හිනා වෙලා එතන තිබ්බ ලොකුම රෝස පාට ඒක අරගෙන මගේ ඉනට තියල පෙන්නුවා... කඩේ අනිත් ගැනු දෙන්න දැන් හොඳට හිනා වෙනවා බඩ අල්ලාගෙන...
"
එහෙමනම් මට මේක දෙන්න" කියා මගේ නෝනා සල්ලි ගෙවන්න ගියා. කඩේ නෝනා සල්ලි ගන්න ගමන්;
"
මටත් බැරිද මේකව වැඩට ගන්න" කියා ඇහුව... මගේ නෝනා ඒක පාරටම...
"
අපෝ මොකොද බැරි... මේකට ඕන දෙයක් කරන්න පුළුවන්... මම හැම දේම කියල දීල තියෙන්නේ... වැඩ හරියට නැත්නම්, ගුටි දීල මම හදල තියෙන්නේ. මම මුව අනිත් තැන වලට හයර් කරනවා"
"
කීයද ගැන"
"
දවස් බාගෙට රුපියල් 500... දවසටම 1000 යි."
"
ශා හරි ලාබයි නේ... මට පුලුවන්ද එන සුමානේ මෙයාව මුළු දවසටම ගන්න... මගේ මුළු කඩේම අස් කරන්න තියනවා.. ගෙදරත් තියනව"
"
අපෝ ෂුවර්... මට කෝල් එකක් දෙන්නකෝ" කියල නෝනගේ නොම්බරය දීලා කඩෙන් පිටඋනා. කඩේ ගැනු කට අල්ලාගෙන හිනා. මමත් නෝනා පිටිපස්සෙන් ගිහින්, නෝනට දොර ඇරිය.
Car 
එකේ යනගමන් නෝනා "කොහොමද මගේ වැඩ... මට දැන් උඹවලව සල්ලි හම්බරකන්නත් පුළුවන්... නෝනා ගනුන්ට විතරයි ආස.. උඹව පණපිටින් කයි... අර අනිත් කෙල්ලෝ දන්නා තමයි නෝනගේ ලවර්ල. උන් දෙන්නත් උබව පාවිච්චි කරයි... හි හි හි" කියා හිනා වෙලා "දැන් යමන් පොලට" කියා මට අන කලා..
පොලේදීත්, මාව පිටිපස්සෙන් අරන් ගියා නෝනා, බඩු අරගෙන මම උස්සන් ඉන්න කුඩේට දානවා... ඉඳල හිටලා.... "මොකද හිමින් එන්නේ", "ඉක්මන් කරපන් පාල", "ඔල මොට්ටලය, වරෙන් ඉක්මනට", "බුරුව, බල්ලා, ගොනා', "මේ මගේ වැඩ කාරයනේ" වගේ දේවල් කියා කියා මාව නොන්ජල් කෙරුව.. මුළු පොලේම මිනිස්සු මගේ දිහා බලාගෙන. බඩු අරන් ඉවර වෙලා, ගෙදර යනකොට හැන්දෑවේ 6.30 විතර ඇති. මට ගෙදර යන්නත් පරක්කුයි. ගෙදර Car ඒක නවත්තපු ගමන්;
"
ඔය සරමයි බැනියමයි ගලවපන් දැන්... ඒවා අදින්න තොට අවසර තියෙන්නේ එලියට යනකොට විතරයි... ඇර ගේට්ටුව වහල වරෙන්. ඊට පස්සේ ඉක්මනට ඔය බඩු අරන් ගිහින් කුස්සියේ හරි තැන් වල තියපන්"
ගේට්ටුවට යනකොට පාරේ ඉන්න ඔක්කොටම පෙනේව දැන්.. මොනවා කරන්නද, මම ජංගිය පිටින් ගිහින් ඉක්මනින් ගේට්ටුව වහල, බඩුත් අරගෙන කුස්සියේදී බඩු හරි තැන් වල තියල අස් කරන්න පටන් ගත්තා, ඉක්මනින් ගෙදර යන්න බලාගෙන. එත් එක්කම නෝනා පිටිපසෙන් ඇවිත්
"
මට රැ කෑමකට යන්න තියනවා, පාටියකට... මම ඇග හෝදලා එනකම් තෝ දිහින් අර මම අලුතෙන් ගත්තා ගවුම ඉස්තිරික්කි කරපන්" කියා කිව්වා. මට තරු පෙනුන... ගෙදර මම යන්නේ කීයටද...
"
නෝනා, මට ගෙදර යන්න පරක්කු වෙනවානේ"
"
ගෙදර යන්න... කව්ද උඹට යන්න අවසර දුන්නේ?"
"
අනේ නෝනා, මම ගෙදරට කියල නෙවෙඉ ආවේ.. මට යන්න ඕනේ"
"
මම උඹට කිව්වනේ මගේ දේවල් ඉස්සෙල්ල... තොගේ දේවල් මට වැඩක් නැ. ඒක උඹේ ප්රශ්නයක්... මම කියන දේ ඉස්තිරයි... තෝ අද ඉඳල මාව පාටියට Car අරන් යන්න ඕනේ.. මම යනවා ඇග හෝදගන්න.. මම එනකොට, ගවුම ඉස්තිරිකි කරලා තියෙන්න ඕනේ" කියා යන්න ගියා... මම දැන් මොකද කරන්නේ... ගෙදරට කෝල් කරලා ඔෆිස් එකේ වැඩක් කියල බොරු කිව්වා... ඊට පස්සේ ගව්ම මැදල ඉවර වෙනකොට.
"
පාල ඕක අවගෙන වරෙන්" කියා නෝනා කැ ගැහුවා.

මම යනකොට නෝනා පන්ටියි, බ්රා එකයි පිටින් විතරයි හිටියේ... "ඇවිත් මගේ ඇගිලි වල පාට ගාපන්.. ඉක්මනට..මට පරක්කු වෙනවා" කියල මට කිව්ටේස් බෝතලය අතට දීලා ඇදෙ ඉඳ ගත්තා..
"
හරියට ගාපන්... හැම තැනම ගාන්නේ නැතිව"
මම ජීවිතයට පලවන සැරේට මේක කරන්න... ඉතින් කොහොමද මම හරියට කරන්නේ..
නෝනා ගාව දන ගහගෙන මම කකුල් වල ගන්න පටන් ගත්තා... එට පස්සේ අතේ ඇගිලි වල ගාව... ඉවර උනාම නෝනා බලල...
"
යකෝ, තොට පාටවත් ගාන්න බැනේ මම අහන්නේ... මේවා මතක තිය ගනින්... තොට මම පස්සේ දෙන්නම්..." කියා පාට යවන එක අරගෙන සුද්ද කරන්න පටන් ගත්ත...
"
හ්ම්... මම මේක කරනකම්, කොන්දේ පීරපන් හරියට.."
ටික වෙලාවකට පස්සේ නැගිට්ට නෝනා, කන්නාඩිය ඉස්සරහට ගිහින්
"
බුරුවූ... කොන්ද උඩට දන්නේ මම ගෙදර ඉන්නකොට" කියා මගේ කන හරහා ගුටියක් දුන්න...
"
මම කොහොමද ඕව දන්නේ" කියා මම, මටම කියා ගත්ත...
"
මොනවද උඹ කියවන්නේ? බෝල" කියා මගේ ගැන මිරිකුවා...
"
උඊ... නෝනානැ නැ නෝනා, මොනවත් නැ නෝනා.."
"
මොනවත් නැ,.. මට ඇහුන තෝ කියපු දේ පරය... තෝ දැනගෙන ඉන්නොනේ බෝල නෝනලා කොහොමද පීරන්නේ කියල. මම මේවට දෙන්නම් තොට" කියා  නොනම පනාව අරගෙන කොන්ඩේ පීරා ගත්ත..
"
මේ වගේ ගොන්නු ඉන්නවට වැඩ හොඳයි මමම මේවා කරගන්නවා"
ඊට පස්සේ සුවද විලුන්, ලිප්ස්ටික් එහෙම දාල... "හරි යමු්" කියා එලියට ආව.
මම ඉක්මනට සරන් කොටෙයි, බනියමි දාගෙන, ගෙදර දොරවල් වහල, නොනැව car එකේ දාගෙන එලවාගෙන ගිය. ටික දුරක් ගිය නෝනා
"
ඔතන පාරෙන් හරවල අර ගෙදරින් නවත්තල හෝන් ගහපන්..." මම කිව්වා විදියට කලා.. ටික වෙලාවකින් තව නෝනා කෙනෙත් car එකට ගාවට ආව. නෝනා තවත් මාව ප්රදර්ශනයේ කරනවා...
"
බැහැල ඔය නොනනට දොර ඇරපන් බුරුවො.. මම හැම තිස්සෙම කියන්න නොනේද මේවා" කියා කැ ගැහුවා...මම බැහැල අනිත් නෝනට දොර අරිය..
ටිකක් මහතා, උස හරිම ලස්සන ලොකු තනයක් සහ පුකක් තියන නෝනා කෙනෙත්... ඇදන් හිටපු සුදු ඇදුමෙන්, නෝනගේ ලොකු තන් වලින් බාගයක් එළියේ... අඩුම ඇතුලෙන් නෝනගේ ලස්සන පන්ටි ඒක පෙනෙනවා නෝනගේ නම මේනකා..
"ඔය කිව්වා හරි.. ඔයාගේ වැඩ කාරය කිසිම වැඩකට නැති එකෙක් වගෙයි" කියා මේනකා නෝනා කියල car එකට නැග්ගා.
"
අනේද කියන්නේ... මු වගේ හිවලෙක් මටත් හම්බ උනානේ.. ඔයා කියන්නේ, මු මගෙන් අද මුළු දවසම ගුටි කාල ඉන්නේ... වැඩට වැඩ ගුටි කනවා.. එත් මු පාඩමක් ඉගනගෙන නැනේ... "
"
හි හි හි.. ඉගන ගන්න මොලයක් තියෙන්න එපානේ, මුන්ට කොහෙන්ද මොලේ.. අර පෙන්නේ නැද්ද, මගේ මිනිහත් ඉන්නේ ගෙදරට වෙලා මගේ වැඩ කර කර... හැමදාම උත් මගෙන් කනවා... කිසිම තේරුමක් නැති ගොන්නු මුන්" කියා කිව්වා.. එතකොට තමයි මට තේරුනේ, මේනකා නෝනගේ මහත්තයත් මම වගේම වැඩ කාරයෙක් කියල... වෙනස, ඒකා හැමදාම වහලෙක්.
"
ගොනෝ, ඔයා සරන් කැල්ල ගලවපන්  දැන්.. මේ රැ කව්රුත් නැ තෝව බලන්න" කියා මගේ නෝනා එන කලා..... මම එලවන ගමන් සරම මගේ ඔලුව උඩින් ගලවල දැම්ම... මම දැන් ජංගි ඇදන් car   ඒක එලවනවා... පොලිසියෙන් අහු උනොත් ඉවරයි.
"
ශා.. .නියම එකක්නේ ඔයා අන්දලා තියෙන්නේ... මම මගේ පොන්න මිනිහට අන්දවන්නේ මගේ පරණ පන්ටි විතරයි... ඔෆ්ෆිචේ එකටත් අදින්නේ ඒවා.. මම මගේ කොල්ලෝ එක්ක ඉන්නකොටත් එකා පන්ටි ඇදන් තමයි උන් ඉස්සරහෙත් ඉන්නේ" කියා මේනකා නෝනා කිව්වා...
"
කියන්න ඔයා එක්ව කාමරයට ගන්නවද ඔයා අනිත් නිහිස්සු එක්ක ඉන්නකොට" කියා අපේ නෝනා කිව්වා... අපේ නෝනට දැන් හරි ආසයි ඉතුරු ටිකත් අහ ගන්න.
"
අපෝ ඔව්... එකා දන්නවා ඔක්කොම... මොකෝ ඉතින් උට පුලුවන්ද මාව සනසන්න, නගින්නේ නැති කොට.... මම ඒක කියල එක්ව නොන්ජල් කවනවා මගේ කොල්ලෝ ඉස්සරහ... උන්ට ඉතින් හරි හිනා..." මේනකා නෝනා කියාගෙන කියාගෙන ගියා.
"
ඉතින් ඉතින්" කියා මගේ නෝනා ඇහුව
"
විතරක් නෙවෙයි... මම ඒකට කියනවා මගේ කොල්ලගේ පයිය කටට අරගෙන හොඳට උරන්න කියල නගිනකන්ම.... ඊට පස්සේ උටම කියල ඒක අරගන මගේ එකේ තියනවා මම සෙක්ස් කරනව, උට දන ගහගෙන ඉන්න කියල..."
"
ඔයා මාරයි නේ..." කියා මගේ නෝනා කිව්වා...
"
ඒක ඊට පස්සේ, මාවයි මගේ කොල්ලවයි ගේන්නම සුද්ද කරනවා කටින්... ඒක හරි ආසයි කිරි බොන්න.. හි හි හි හි හි" කියා මේනකා නෝනා මහා හයියෙන් හිනා උනා.
මට පුදුමයි මේ වගේ මිනිස්සු ඉන්නවා කියල... මිනිස්සුන්ට වඩා මේ වගේ නෝනලා... මහත්තයල තනිකර වහල්ලු කරලා මුළු ජීවිතයම.


No comments:

Post a Comment