Saturday, July 4, 2015

hire එකට දෙන වහලා - චේදය 3

"තියපන් ඔතනින් බිමින්... තියල අයිනට වෙයන්"
ටික වෙලාවකට පස්සේ ජානකි පහත්වෙලා මගේ කෑම එකට මුත්රා කරන්න පටන් ගත්තා... පිගාන පිරෙනකම්ම චු කරලා, ජානකි නැගිට්ට.
"දැන් හොඳට හොදි තියනවනේ උඹට කන්න ලෙසිවෙයි.." හා හා හා හා... කියල හිනා උනා.
"බලන් ඉන්නේ මොකද, කන්න පටන් ගනින් හැබැයි කන්නේ  බල්ලෙක් වගේ කටින් විතරක්, තේරුනාද? අත පවිච්චිකලොත්, උඹට හැම ගහනවා, බල්ලා"
මම අත් දෙක පිටිපස්සට, ඇස් වහගෙන පහත් උනා... මුත්රා ගදේ බැහැ... කෑම, මුත්රා උඩ පාවෙනවා. ජානකි මගේ ඔලුව අල්ලලා කෑම එකට එබුවා "කාපිය, පරය" කියල. කර කියාගන්න නැතිව, මම ඉක්මනට ඉක්මනට බල්ලෙක් වගේ කටින් කන්න පටන් ගත්තා.... මුළු කෑම එකම ලුණු රහට්යි.. මෙකි මගේ කටට විතරක් චු කරලා නවත්වන්නේ නැතිව, මගේ කෑම එකටත් චු කරලා මට කන්න කියනවා.. .මහා පරට්ටියෙක්.
"මේවා පිරිමි උඹලට හොඳ වගෙයි... ඊලග සැරේ, ඔය කෑම තියෙන්නේ අර කොමෝඩ් එක ඇතුලේ මගේ චුත් එක්ක...උඹ ඇත දාල, අරගෙන තමයි කන්න වෙන්නේ...?" කියලා හයියෙන් හිනා උනා...
"ඔය අන්තිම ටික ලෙව කාල, සුප් එකෙක් වගේ බීපන්.. ඉතිරි කරන්නේ එහෙම නැහැ."
මම ඔක්කොම කාල ඉවර උනාට පස්සේ
"ඔය ඇදුන ගලවල වරෙන් මාව නාවන්න. උඹත් නා ගනින්, මොකද කඩේ අරින වෙලාවට ලගයිනෙ"
මට කියල එකී, ඒකිගේ මුළු ඇගම හෝදගෙන, සබන් ගාවගත්ත ... තලෙලලු උනාට, ඒකිට තියෙන්නේ හරි ලස්සන ඇගක්. මම මුළු ඇගම අතුල්ලුව... ඒකිගේ තන් හරි සිනිදුයි... මට අතුල්ලන්න දීල, එකී සැපට ඇස් දෙක වගේන නානවා. මට කියල ඒකිගේ පුකේ හොඳට සුද්ද කරගත්ත, මගේ දිවෙන්. ඒකිගේ පස්ස හොඳට නේරු එකක්... එක නිසා මට ඇතුලට දිව දාන්න අමාරු උනා... එකී මගේ ඔලුව අරගෙන බලෙන්ම වගේ තද කරගත්ත... මට හෙල්ලෙන්න බැහැ... මට හුස්ම ගන්නත් අමාරු උනා.
"හොඳට, හොඳට දිව ඇතුලට දාල, සුද්ද කරපන්... ඇතුලේ තියන ඒවා දිවෙන්ම ගනින්."
වගේම, මට කියල ඒකිගේ හුත්තටත් දිව ඇතුලටම දා ගත්තා, හැබැයි සුද්ද කර ගන්න විතරයි.. නිකන් හරි ඒකිට මම සැපක් දෙන්න දිව ගානවා වගේ තේරුනොත් මගේ කනින් අදාල, "මම කිව්වේ සුද්ද කරන්න විතරයි... මට සැප දෙන්න උඹල වගේ පොන්නයන්ට බැහැ.. ඒවාට මට මඩම්, උමා ඉන්නවා....... වේසිගෙ පුතා" කියල කම්බුලට ගැහුවා.
එකී හොඳට සුවද සබන් ගාව... මට ගාන්න දුන්නේ රෙදි හෝදන සබන්.. එක හරි කමක් නැහැ, දාල තිබ්බ දාඩිය සහ මේකිගේ චු මගේ අගින් යවාගන්න මට එකත් ඇති උනා.
නාල ඉවර උනාට පස්සේ, එකී තුවායක් ඇදගෙන මාව හෙලුවෙන්ම එලියට ඇදගෙන ගියා... එතකොටම අනුෂා මඩම් එනවා උමාව තුරුල් කරගෙන... දෙන්නම හෙලිවල්ලෙන්...
"බලපන් උමා... අද උඹට හෝදන්න තියෙන්නේ මාව විතරයි.. ජනකිව පාලය හෝදලා... උඹටත් වැඩ අඩුයි නේද මේ පාලය නිසා" කියාගෙන දෙන්නම ඇතුලට ගියා. මම හිතන්නේ, වෙන දවස්වලට, උමා වෙන්න ඇති වැඩකාරයෙක් වගේ දෙන්නවම හෝදන්නේ...
මාව කාමරේට අරගෙන ගිහින්, මට කියල මුළු ඇගම හොඳට ජානකි පීද ගත්තා... ඒකිගේ තැන පීදනකොට මට ඉන්න බැහැ... හරිම සිලිදු, ලොකු කලු තන් පිඩු දෙකක් ඒකිට තියෙන්න... මම පිදනකොට ඒවා නෙරපාල ආවා. එක හෙල්ලෙනවා දැකල මට නැග්ග... ජානකි එක දැක්ක ගමන්
"මොකොද මේ... උඹ ලව් කරන්න අවදා මට? තොගේ ඔය අගලක් විතර තියන ලබ්බෙන් මට ගහන්නද අවේ කැරියා ... " කියල මගේ ලබ්බට, අට දෙකට හයියෙන් ඒකිග කකුලෙන් ගැහුවා... මාව බිම ඇදගෙන වැටුන... මාව නැගිට්ටවල, ආයෙත් ගැහුවා.. මේවගේ එකී මාව බිම දාගෙන ගැහුවා..
"අනේ නැහැ, නැහැ නෝනා... මට සමාවෙන්න... මගේ අතින් වැරදීමක් උනේ" කියල බැරිම තැන මම බැගාපත්ව ඉල්ලුව...
"වැරදීමක්... තෝ මතක තියාගනින්, මෙහෙ ඉන්නකන් ඔය කෙහෙල්මල කෙලින් කරගන්නේ නැහැ... කෙලින් වෙන සැරේට තොට ගහනවා තොගේ අට දෙක වෙන් වෙනකන්, පාහරය".
මෙහෙම ටික වෙලාවක් මාව හෙලිවල්ලෙන් තිබ්බා එකී මෙකුප් දානකම්.  මට මගේ පරණ අදුන් වලින් පිද ගන්න කිව්වා... ඊට පස්සේ, එකී මට කියල අදුනුත් අන්දවා ගත්තා... අගට හිර වෙච්ච, කලිසමකුයි, අත් නැති ටිශිර්ට් එකකුයි එකී ඇද ගත්තේ. බ්රා එකක් එකී ඇන්දේ නැහැ. ඒකිගේ කලු තන් පිඩු දෙක ටිශිර්ට් එක අතරින්, හොඳට පේනවා... එකී ඇවිදිනකොට තන් දෙකම හෙලවෙනවා... එකී ඇදගෙන ඔක්කොම ඉවර උනාට පස්සේ අල්මාරියේ තිබ්බා ඇදුන ටිකක් අරගෙන මගේ දිහාට විසි කරලා, "මේවා අද ගනින්" කියල කිව්වා.
තොන්ග් ජාතියේ රෝස පාට පන්ටියකුයි, සුදු පාට තද දනිස් වලට දිග ගැනු කලිසමකුයි... අත් නැති ටිශිර්ට් එකක් තමයි මට ඇද ගන්න තියෙන්නේ... ටිශිර්ට් එක අන්දම, මගේ බුරිය එළියේ... කලිසම අන්දම, එක ඇතුලෙන් මගේ පයිය පොලට්ටනිය වගේ ඉල්ලිපිල පේනවා. පස්ස පැත්ත හැරිලා බලනකොට, සුදු කලිසම ඇතුලෙන්, මගේ රෝස පාට පැන්ටි එක හොඳට පෙනෙනවා. ඉස්සෙල්ල වගේම මගේ තන් වලට පරණ ඇදුන ඇතුලට ගම්මා ජානකි, හොඳට නෙරපල්ලා එන්න. ඊට පස්සේ මාව ඉන්දවල, මෙකුප් දාන්න පටන් ගත්තා... ඉස්සෙලා වගේම වැඩිපුර දැම්ම හරියට වෙසියෙක් වගේ ඉන්න. ඇස් එඅල වැඩිපුර මස්කාර තලි පිටින් ගෑවා. මේ වගේ මාව තනිකර ගැනියෙක් බවට පත් කරලා ඉවර උනාට පස්සේ එකී මවත් අරගෙන කඩේ ඉස්සරහට ගියා.
මට කියල, කඩේ දොර ජනලේ ඇරගෙන එකී මාව එකී ගාවින්ම පොඩි බැංකුවක ඉන්දව ගත්තා... මේ අතරතුර, අනුෂ නොනයි, උමායි නාල ඉවරවෙලා, ඉස්සහට ආව... උමාත් මම වගේම දේවල් තමයි ඇදල  හිටියේ... නොනනම්, කොට ෆ්රිල්  සයක් ඇදල, බ්ලව්ස් එකක එක්ක. අනුෂ නෝනත, ඇතුලෙන් බ්රා එකෙක්වත් ඇදල නැහැ, නෝනගේ ලොකු තන හොඳට හෙලෙවෙනවා පෙනෙනවා. නෝනා ඇවිත් නෝනගේ මෙසේ වැඩි උනා... උමා එක්කම අනුෂ නෝනට තේ එකක් ඇරගෙන ඇවිත් ඇල්ලුවා... අනුෂ නෝනා තේ බොන ගමන්, පත්තරේ දිග ඇරගෙන බැලුව. මටයි, උමාට්යි ජානකි දෙපැත්තේ බැංකු වල ඉඳගෙන අකිගේ කකුල් මිරිකන්න කිව්වා.
"පාල, මතක තියගේනින්, දැන් ඉන්දම් තමන්ගේ නම සෝම. ගැනියෙක් වගේ ඇද ගත්තට මදි, ගැනියෙක් වගේ ඇවිදින්න ඕනේ, කතා කරන්න ඕනේ... කඩේට එන කට්ටියට, නෝනා, මහත්තය කියල කතා කරන්න ඕනේ... එන කට්ටියට කිසිම සැකයක් වෙන්න දෙන්නේ නැහැ....  එන නෝනලට ගැනියෙක් වගේ ගිහින් අදුන් තෝරන්න උදව් කරන්න කියල... තේරුනාද ?"
"ඔව් අනුෂ නෝනා "
මේ වගේ පැයක් විතර පස්සේ, කඩේට මිනිස්සු එන්න පටන් ගත්තා... ජානකි උදව් කරන්න කියල එන කට්ටියට ඇහෙන්නම අන කරන්නේ... කඩේට එන නෝනලට මම ගැනු වහලෙක් කියල තේරෙන්න තමයි ජනකියි අනුෂ නොනයි දෙන්නම මට මහේම එන කරන්නේ.  
ටික වෙලාවකින් නෝනගේ, තරමක් වයස ගැනියෙක් කඩේට ගොඩ වැදුන... අනුෂ නෝනගේ යාලුවෙක් වෙන්න ඕනේ.
", අනුෂා... අලුතෙන් ළමයෙකුත් අරගේන වගේ අත් උදව්වට"
"හල්ලෝ සුරේකා... කොහොමද කාලකට පස්සේ... ඔව් අනේ, ලමකෙක්ම නෙවෙයි... අලුතෙන් වැඩකර ගැනියෙක් ගත්තා... මේ දෙන්න තරම් මොලයක් නැහැ, මහා මෝඩ ගැනියෙක්... අපි හැම දේම කියන්න ඕනේ "
"හරි හරි... මෝඩ කමට වඩා, අර පාර අයිනේ ඉන්න ඉක්කෙනෙක් වගේනම් පෙනෙනවා... " හි හි හි
"සෝම, පලයන් ඔය නෝනා එක්ක අර කුඩේ අරගේන... නෝනා අදුන් තෝරන්න උදව් කරපන්" කියල අනුෂා නෝනා මට අන කල.
මමත් අදුන් දාන කුඩේ අරගේන අර අව නෝනා පස්සෙන්ම ගියා... එකී ඉස්සෙල්ලම ගැනු යට අදුන් තියන තැනට ගියේ... ගිහින් යටට අදින පැන්ටි, බ්රා, සායවල්, නයිටි තෝරන්න පටන් ගත්තා... කරන ගමන්, අගට තියල
"සෝම මේක මට ලස්සනයිද?" කියල ඉඳල හිටලා අහනවා... මේ වගේ මුළු කඩේ පුරාම නෝනා යනගමන්, අදුන් තොර, තොඅර, මම අරගේන යන කුඩෙන් දානවා. අන්තිමට, අදුන් මාරු කරන කාමරේට ගියා..
" බලන් ඉන්නේ....  ඇතුලට ගිහින් නෝනට උදව් කරපන්, මැට්ටි " කියල ජානකි කැ ගැහුවා...
මමත් සුරේකා නෝනා එක්ක අදුන් අදින කාමරේට ගිහින් දොර වහගත්ත... සුරේක නෝනා අදුන් ගලවන්න මම උදව් කල... අන්තිමට පැන්ටි එකයි, බ්රා එකයි ඉතුරු උනේ. එකී වයසට ගිය ගැනියෙක්... ටයර් හැම තැනින්ම පනිනවා... හැබැයි හිතන් ඉන්නේ හරි තරුණ ගැනියෙක්ගේ ඇගක් තියෙන්නේ කියල.
ඒකිට අදුන් අන්දන්න මම උදව් කල... අදුන් යටින් අත දාල, අදුන් හරි ගස්සන්න, අලින් අදුන් හරියට තියල බලන්න, අදුන් ගලවල, අනිත් අදුන් අන්දවන්න, වගේ දේවල් දිගටම කලා. මෙකි නාකි උනාට, තෝරාගත්තේ, ලමස්සියන් අදින ඒවා. මෙහෙම අදුන් ඔක්කොම ඇදල බලල ඉවර වෙලා, අදුන් ටිකක් තෝරාගෙන සුරේක නෝනා එකියට ගිය... මමත් නෝනා එක්කම අපේ නොනවගට ගියා.
"
කොහොමද මගේ වැඩකාර ගැනි... උදව් උනාද?"
"
අන් ඔව්... හැබැයි වැඩි දැනුමක් නැහැ අදුන් ගැන නේද?"
"
ඔව් අනේ... ඔය අඩන ඉන්න ඒවත් මම තමයි තෝරලා දුන්නේ... "
අන්තිමට සුරේක නෝනා අදුන් වලට ගෙවල ඉවරවෙලා, මට Rs . 50 දුන්න.. ". මේක තියාගනින්. සුරේක නෝනා එලියට ගියා විතරයි..
"
මෙහෙ දීපන් ඔය සල්ලි... උඹට සල්ලි හම්බකරන්න නෙවෙඉ මෙහෙ අවේ" කියල ජානකි මගෙන් සල්ලි උදුරාගත්ත... අනුෂ නෝනත් එක දකට, හිනාවෙලා
"
ඔව් ඔව්... අපි සල්ලි හම්බකරන්නයි, උඹ වදකරන්නයි උඹ ඉන්නේ..." කිව්වා.
"
එක නවෙයි... වරෙන් මෙහාට ... උඹට වැඩ තියනවා... " කියල පුටුව අරගේන මේසෙන් පස්සට උනා. ජානකි, උම්මා මේක දැක්ක ගමන් කට කොනින් හිනා උනා... මොකක් හරි දෙයක් උන් දැනගෙන තමයි හිනා උනේ... මම අනුෂා නෝනා ගාවට ගියා...
"
අස්සට අස්සට..." කියල නෝනා හිනා වෙනගමන් මේස යට ඇගිලි දික් කරලා පෙන්නුවා.. එතකොට තමයි මට තේරුනේ.. උමා උදේ නෝනට සැප දුන්න වගේ, මට කියලත් සැප ගන්න තමයි අනුෂා නෝනා හදන්න... මම ටික වෙලාවක් ගල් ගැහිලා වගේ හිටියා...
"
මොකද, අල්ලලා ඔබන්න ඕනෙද? නත්නත් තමුන්ගේ කැමැත්තෙන් යනවද?" කියල අනුෂා නෝනා සැරෙන් ඇහුව...
මම ඉක්මනට දණගහල මෙසේ ඇතුලට රිංගුවා... එක ඇතුලේ වැඩි ඉඩක් නැහැ... කොට්ට කැල්ලක් තිබ්බා මගේ කකුල් වලට තියාගන්න...
"
මගේ ඇගිල්ල දිහා හැමතිස්සෙම බලන් ඉන්නවා. මගේ අන එන්නේ, මගේ ඇගිල්ල හරහා... මට කඩේ මිනිස්සු උන්නකොට උඹට කතා කර කර කියන්න බැහැනේ... ඒක නිසා, ඇගිල්ල පෙන්නන පෙන්නන වගට බහින්න ඕනේ... ඇගිල්ලෙන් රව්මක් පෙන්නුවොත්, කියන තැන උරන්න ඕනේ... ඇගිල්ල වැනුවොත්, ලෙවකන්න ඕනේ... හැබැයි සද්ද කරන්න බැහැ.... තේරුනාද?"
"
උමා, මට බොන්න මොනවහරි ගෙනෙන්න... ඔය සිගරට් පැකට් එකත් ගෙන්න... "
"
සෝම, බිම දිගාවෙලා, මගේ යටි පතුල් වලින් පටන් ගනින්... ලේවකාපන් මම කියනකම්"


No comments:

Post a Comment