Saturday, July 4, 2015

hire එකට දෙන වහලා - චේදය 4

මෙසේ හැම පැත්තෙන්ම වහල නිසා, ඇතුලේ ඉන්න මාව කාටවත් පෙනෙන්නේ නැහැ... නෝනගේ පැත්තෙන් විතරයි, ඇතුලේ වෙන දේවල් පෙනෙන්නේ.
මම අනුෂා නෝනා කිව්වා විදිහට, නෝනගේ යටිපතුල් ලෙවකන්න පටන් ගත්තා... නෝනා, මීම ඒක බොන ගමන්, සිගරට් එකත් බොනවා... ඉන්ගල හිටලා, සිගරට් එකේ අළු ටික, මෙසේ ඇතුලට කඩනවා... 
"ඔය අළු ඔක්කොම බිම වටුනගමන් ලෙව කාපන්... මෙතන හොඳට නීට් එකට තියෙන්න ඕනේ... "
අනුෂා නෝනා පත්තරේ බලන්න පටන් ගත්තා, මම මෙසේ යට ඉඳන්, නෝනගේ කකුල් ලෙවකනවා, කකුලේ ඇගිලි උරණව, නෝනගේ ඇගිල්ලෙන් දෙන විදාන අනුව. මේ අතරතුරේ, කඩේට මිනිස්සු එනවා... ජනකියි, උමායි බඩු ගන්න උදව් කරනවා, අන්තිමට බඩු වලට ගෙවන්න මිනිස්සු නෝනගේ මෙසේ ලගට එනවා... නෝනා සල්ලි ගණන් කරලා ගන්නවා... මේ ඔක්කොම වෙනකම්, මම මෙසේ යට ඉඳන්, නෝනගේ කකුල් ලෙව කනවා. මෙහෙම පැයක් විතර මම ඇතුලේ ඉඳන් බිම දිගාවෙලා ලෙවකනවා, දනගහගෙන ලෙවකනවා...
" මල්ලි... එන්න එන්න... ඇවිත් ඉඳ ගන්නකො. " කියල නෝනා කිව්වා... එත් එක්කම පිරිමි කටහඩක් අවා. මම හිතන්නේ නෝනගේ පව්ලේ කෙනෙක් වෙන්න ඇති.
"මමනම් නැගිටින්නේ නැහැ... මට වැඩ කරලා හරි මහන්සියි... " කියල නෝනා පුටුවේ තවත් දිග උනා..
"එකට කාරී නැහැ... මම අවේ පොඩි ප්රශ්නයක් කතා කරගන්න"
"කියන්න මල්ලි.." කියනගමන්, නෝනා කකුල් දෙක පළල කලා... එත් එක්කම, ඇගිල්ලෙන් මට නෝනගේ චු ඒක පුන්නල, ඇගිල්ල වැනුවා.. මම හිමිහිට නෝනගේ කකුල් දෙක අතරෙන්, මගේ ඔලුව නෝනගේ හුත්ත ගාවට ගිහින් නෝනගේ ඒක ලෙවකන්න පටන් ගත්තා... නෝනාගේ එක මයිල් බාල,... හරිම සුදු, ලස්සනයි, සුවදයි... නෝනා මේ වගේ කතාකරනගමන් මට ලෙවකන්න කිව්වේ මොකද කියන එක මට ප්රශ්නයක්... නිකන්හරි අනිත් යට   තේරුනොත්, නෝනට ප්රශ්නයක් වෙන්නේ නෙද්ද....මෙච්චර වෙලා කඩේ කව්රුත් නැතිකොට මට කියන්න තිබ්බනේ.

මම හිමින් හිමින් නෝනගේ තොල ලෙවකන්න පටන් ගත්තා... ඇතුලටත් හිමිහිට දාල ලෙවකන්න පටන් ගත්තා... නෝනගේ ජුස් එන්න පටන් ගත්තා... නෝනා කිසිම ගානක් නැතිව, වචන පටවිල්ලක් නැතුව නෝනගේ මල්ලි එක්ක මොනවද පව්ලේ ප්රශ්නයක් කතා කරනවා. මම හිතන්නේ, නෝනා මේකට හරිම පුරුදු ඇති... මොකද, වෙන ගනියකුට මේක කලානම්, එකී චුන් එකෙන් කැ ගහනවනේ. මෙහෙම පැයක් විතර නෝනා කතා කරනවා, ගමන්, සල්ලි ගන්නවා... සිගටට් බොනවා, කඩේ බඩු ගන්න කට්ටියගේ ප්රශ්නවලට උත්තර දෙනවා... මම කරන දේ කිසිම ගානකට නැතුව, නෝනා ඉන්නවා... අන්තිමට නෝනගේ මල්ලි යන්න ගියා... මේ වෙනවිට නෝනගේ ජුස් නොනවත්වා එනවා... මම ඔක්කොම උරලා උරලා, බොනවා... පුදුම විදිහට නෝනට ජුස් එන්නේ... මම හිතන්නේ, නෝනා හරි අසයි මේවගේ, අනුන් ඉස්සරහ හොරෙන් වලත්ත විදිහට සෙක්ස් කරන්න.... නෝනගේ මල්ලි ගිහින්, කඩේ කව්රුත් නැති උනාම, නෝනා එක අතකින් මගේ ඔලුව අල්ලලා තව තදින් ඔබා ගත්තා,...
"දැන් මට එන්න හොඳට ලේවකාපන් සෝමා. "
මම හයියෙන් හයියෙන් ලේවකාව... නෝනා චුන් වෙන පාරට, නෝනගේ කකුල් දෙකෙන් මාව තව තද කරගත්ත... නෝනා ගහන්න පටන් ගත්තා...
"ම්ම්. මමම... මා මා.... මම එනවා සෝමා...........මා මා මා ..... ......" නෝනා ගැස්සිලා ගියා.. එත් එක්කනම නෝනගේ ජුස් ලහි ලහියේ ආවා... මේ ඔක්කොම මම බිව්වා... නෝනගේ හති යනකම් මම නෝනගේ ජුස් බිව්වා/ලෙව කැවා. මේ වනවිට, නෝනගේ සාය හොඳට උඩ ගිහින්... ටික වෙලාවකින්, නෝනා පුටුව පස්සට අරගේන මාව එලියට ගත්තා.. මට කෙලින් හිටගන්න බැරි තරමට, මාව කොර වෙලා.. මුළු කටම රිදෙනවා පැය ගානක් ලෙව කාල.... නෝනගේ ජුස් මගේ මුණ පුරා...
" අම්මා... සැප... කොහොමද උඹ කැමතිද මගේ ඒවාට,...?"
" ඔව් නෝනා"
"හ්ම්... මමත් හරි අසයි වගේ අනුන් ඉස්සරහ හොරෙන් සෙක්ස් කරන්න... කාමර අස්සේ දොරවල් වහගෙන හැමෝම කරන එකනේ... මම කැමති මේ වගේ දේවල්... තවත්, කාර් එක ඇතුලේ, වත්තේ එළිපිට, බීච් එකේ, පිච්චර හෝල් එකේ.. වගේ තැන්වල කරන්න තමයි මම ආස... උඹව මම තියාගත්තොත්, මේ ඔක්කොම මම කරනවා..." එහෙම කියල, නෝනා නැගිටලා, සාය පල්ලෙහට ඇදල, ඇඳුම හදා ගත්තා...
"දැන් පලයන්, ගිහින් වැඩ කරපන්.. ඔය මුණ එහෙම හෝද ගන්නවා නෙවෙයි... මගේ සුවද එක්ක හිටපන් මුළු දවසෙම"
මම බොහොම අමාරුවෙන් මෙසේ යටින් එලියට ආවා. මගේ මුණ පුර නෝනාගේ ජුස්. දාපු මෙකුප් ඔක්කොම බොඳ වෙලා... මම හිමින් ගිහින් මට තියල තිබ්බ බැංකුවේ ඉඳ ගත්තා. උමායි, ජනකියි දෙන්නම මගේ දිහා බලල කට කොනෙන් හිනුනා.
මම ඉඳගෙනත් කිසිම නිවාඩුවක් නැහැ... කඩේට මිනිස්සු එනකම්ම, ජනකිගේ කකුල් මිරිකන්න උනා... ඉඳල හිටලා, සාප්පුවේ මිනිස්සු නැති වෙලාවට එකී මාව සාප්පුවේ ශෝකසේ පිටිපස්සේ බිම දාගෙන ඒකිගේ කකුල ලේවකාගත්ත. හරියට ලෙව කෑවේ නැත්නම් මගේ ඇට වලට පහර දෙන්නත් එකී අමතක කලේ නැහැ. මෙහෙම කාලේ ගෙවිලා ගියා හවස 1 වෙනකම්. සෙනසුරාද දවසක් නිසා, කඩේ දවස් බාගයයි ඇරලා තියෙන්නේ. එකට සාප්පුව වහල අපි ඔක්කොම ගියා අනුෂ නෝනගේ ගෙදරට... මමයි, උමායි, කෑම ඇරිය මේසෙට නෝනලට කන්න. කෑම කාල ඉවර වෙනකම්, අපි දෙන්න අනුෂා නෝනා ගවයි, ජානකි ගාවයි ගල් පිළිම දෙකක් වගේ හිටගෙන ඉන්න උනා, දෙන්නට මදි පාඩු බෙදන්න. අපි දෙන්නව ගානකටවත් ගණන් ගන්නේ නැතිව, අනුෂා නොනයි, ජනකියි හිමිහිට කෑම කැවා.
"
මඩම්, අර ඉන්ස්පෙක්ටර් එනවා කිව්වා නේද මේ පොන්නයව අරගෙන පොලිසියට අරගෙන යන්න? තාම අවේ නැහැනේ?"
"
නැ මම කෝල් කරලා, එයාට හැන්දෑවේ අපේ පාටියට එන්න කිව්වා. එතකොට කරන දෙයක් කරන්නේ නැති"
පාටියක්... මොනවගේ එකක්ද දන්නේ නැහැ. 
"
ෂා අපරාදේ, මම බලාගෙන හිටියේ මේකව අරගෙන ගිහින් පොලිසියේ එල්ලලා ගුටි දෙනකම්... " කියල ජානකි මගේ දිහා රවල  බැලුවා. ඒකිට ඕනෙම කොහොම හරි මාව රිද්දවන්න.
"
කමක් නැහැ, ඉන්ස්පෙක්ටර්  රැට අපුවහම, මම දෙන්නම් පොඩි සප්පොර්ට් එකක් ඉන්ස්පෙක්ටර්ට."
කෑම කාල ඉවර වෙලා, අනුෂා නොනයි, ජනකියි ලැහැස්ති උනා, රැ පාටියට බඩු ගෙන්න යන්න.
"
අපි ගිහින් එනකම්, දෙන්නත් එක්ක ගෙදර අස් පස් කරලා තියන්න ඕනේ, දෙන්න නිකන් එහෙම ඉන්නවා නෙවෙයි."
"
උමා, උඹ තමයි දැන් ලොක්ක... සෝමා, උඹ උමා කියන දේවල් හරියටම කරන්න ඕනේ. තේරුනාද? නිකම් හරි උමා අපි ආවට  පස්සේ වැරදි  කියල තිබ්බුත්, බලාගෙනයි" කියල අනුෂා නෝනා කිව්වා.
"
සෝමා, උඹ අර නාන  කාමරේ තියන අපි තුන්දෙනාගේම අදුන් හෝදලා, අතන තියන හෝදපු රෙදි ඉස්තිරික්ක කරන්නත් ඕනේ" කියල, දෙන්නම van එකේ නැගල ගියා.

No comments:

Post a Comment