Saturday, July 4, 2015

hire එකට දෙන වහලා - චේදය 2

මට මුළු කඩේම අතුගාල, අස්පස් කරන්න පයක් විතර යන්න ඇති. අතරතුර නෝනලා 3 දෙනාම උදේ කෑම කාල, කඩේට අයෙත් ආව. උමා බෙලෙක් පිගානකට පාන් වාටී සහ හොදි වගේ දෙයක් ගාගෙන ඇවිත් කඩේ පිටිපස්සේ බිමින් තිබ්බ.
"මේ උඹේ කෑම, අපි කාල ඉතුරු වෙච්ච දේවල්... හැබැයි වැඩ ඔක්කොම ඉවරවෙලා තමයි කන්න පුළුවන්." කියල ජානකි මට කිව්වා.
පිගාන බලනකොට, කාල ඉතිරිවෙච්ච මාලු කටු, හං, කරපිංචා කැලි සහ හොදි වගේ දේවල් දාල. පාන් කැලි කඩලා, හොදි අස්සේ ඔබලා. දැක්කම කන්න හිතෙන්නේ නැහැ. තුන් දෙනාම ඇදුන මාරු කරලා...  හවස් කොට් වගේ සැහැල්ලු ඇදුම් ඇඳලා තියෙන්නේ. ඒවා අතරින් ඇගවල් හොඳට පෙනෙනවා... අනුෂා නෝනා ගෙයි, ජානකිගෙයි තන් ලොකු නිසා, තැන පිඩු පවා එලියට පෙනෙනවා.

"වැඩ කරලා ඉවරද?" අනුෂා නෝනා ඇහුව.
"නැ නෝනා, තව අදුන් රාක්ක අස් කරලා, අර රෙදි ටික නවල උඩ කාමරෙන් ගිහින් තියන්න තියනවා...


"එතකොට එලිය අතුගන්නේ මමද?" කියල ජානකි අගට කඩන් පැන්න.
"යනවා, යනවා, ගිහින් අතු ගාපන්" කියල මගේ කනින් ඇදල එලියට දැම්මා... උදේ නිසා කව්රුවත් පාරේ නැහැ, බලන් ඉන්න... මම ඉක්මනට ඉක්මනට අතු ගැව. ඇතුලට එනකොට 3 දෙනාම නැහැ... උඩ කාමරේට ගිහින් කට හඩවල් ඇහෙනවා. මම රාක්ක අස් කරන්න පටන් ගත්ත... ටික වෙලාවකින් උඩ කාමරෙන් කෙදිරි ගැන සද්ද එන්න පටන් ගත්තා... වැඩි හරියක් අනුෂ නෝනගේ සද්ද තමයි ඇහුනේ...
"ම්ම්... මා, තව ටිකක් ඇතුලට දාන්න, ඔහ ඔහ්, හොඳට උරන්න පැටියෝ.... " වගේ දේවල් ඇහුනා.
මම රාක්කේ අදුන් නවල ඉවරවෙලා රෙදි ගොඩෙන් රෙදි ටිකක් අරගෙන නවල අනුෂා නෝනා කිව්වා විදිහට උඩ කාමරේට අරගෙන ගියා... යනකොට තුන් දෙනාම හෙලිවල්ලෙන්... අනුෂා නෝනා පොඩ්ඩක් මහතා උනාට, ලොකු තන් දෙකක් සහ ලස්සන පස්සක් තියන නෝනා කෙනෙක්. නෝනා හරිම සුදුයි, ඉතින් සුදුම සුදු ලස්සන කකුල් දෙකක් නෝනට තියෙන්නේ. ජානකි, නෝනා තරම්ම මහතා නැති උනාට, හොඳට උස, දිග තන් දෙකක් සහ හොඳට නෙරපූ පස්සක් තියනවා. ඒකිගේ තන් දෙක සැහෙන්න පහලට වැටිලා... උමා කොට, පොඩි තන් දෙකක් තියන කෙනෙක්.. එකිත් තල එළලුයි, ජානකි වගේම.
අනුෂා නෝනා ඇද මද වතිරෙල, සිගරට් එකක් බොනවා..... ජානකි, නෝනගේ පහලට ගිහින් නෝනගේ එක ලහි ලහියේ ලෙවකනවා. උමා, නෝනගේ තන් දෙක ගෙඩියක් වගේ අල්ලාගෙන දිවෙන් ලෙවකනවා... මම ඒක දැකල, එක තැන ගල් ගැහුනා.
"මොකද ගස් ලබ්බෙක් වගේ බලන් ඉන්නේ... වැඩ කරපන් නවත්වන්නේ නැතිව... අපි කරන වැඩවල් උඹට ඕනේ නැහැ, බල්ලන් ඉන්න පිච්චර් එකකුත් නෙවෙයි.... මෝඩයා. " කියල අනුෂ නෝනා කැ ගැහුවා.








මම රෙදි කාමරේ තිබ්බ අල්මාරියේ අඩුක්කු කරන්න පටන් ගත්තා... මුළු රෙදි ඔක්කොම පහල ඉඳන් උඩට ගෙනෙන්න, මට හතර පස් පාරක් විතර යන්න උනා... හැම සැරේම, නෝනලා තුන් දෙන, එක එක විදිහට සැප ගන්නවා... එක වෙලාවකට රබර් පයිය වගේ එකක් ජනකි බැඳගෙන, නෝනට ගහනවා... අනිත් වෙලාවේ බල්ලෝ ගහනවා වගේ, අනුෂා නෝනා ජනකිට පිටි පස්සෙන් ගහනවා. ජනකිගේ දිග තන්, නෝනා ගහන ගහන පාරට, එල්ලී එල්ලී පැද්දෙනවා. දෙන්න හොඳට කැ ගහල සැප ගන්නවා. මේ එක වෙලවකිදිවත් උමා කැ ගහන්නේ නැහැ... එකී අනිත් දෙන්නට සැප දෙනවා මිසක්, කිසිම සැප ගැනිල්ලක් නැහැ.  මට පෙනෙන හැටියට උම, දෙන්නගෙම වැඩ කාරය වගේ තමයි ඉන්නේ. ඒකිව සමහර විට බලෙන් වගේ කොන්ඩෙන් ඇදල කකුල් අස්සේ ඔබ ගන්නවා "මෙහා වරෙන්, ඇවිත් හොඳට ලෙව කාපන්" කියලා. ඉඳල හිටලා, ජානකි, උමාගේ තන් පිඩු වලින් අල්ලලා මිරිකනවා, එකී හරියට සැප දුන්න නැත්නම්.
මේ විදිහට පයක් විතර තුන් දෙන සැප ගත්තා... අතරතුර මමත් රෙදි අස් කරලා ඉවර උනා...අනුෂ නෝනා සිගරට් එකක් පත්තු කරගෙන ඇදෙ අලවෙලා ඉන්නවා, උමාව තුරුල් කරගෙන...
"ළමයි... දැන් සාප්පුව අරින්න ඕනේ... දහයටත් ලගයි නේ... ගිහින් හෝදගෙන, ලැහැස්තිවෙන්න නේද" කියලා කිව්වා...
"ඔව් මඩම්, මම යනවා නා ගන්න" කියලා ජානකි කිව්වා..
"වරෙන්, උඹටත් කන්න දෙන්න එක්කම" කියලා අදුන් ටිකකුත් අරගෙන, මගේ අතින් ඇදගෙන පහලට ජානකි ආවා.
"හ්ම්... උඹ වතුර තිබහද?"
"ඔව් ජානකි නෝනා"
"එහෙනම් වරෙන් මාත් එක්ක, මම දෙන්නම් උඹට වතුර. හැබැයි දෙන ඔක්කොම බොන්න ඕනේ, හරිද?" කියලා ටොයිලට් එකට මාවත් අරගෙන ගියා...
"දෙන බිම දිගා වෙලා, කට හොඳට ඇරපන්" කියලා මට අන කළා. මම ජානකි ටැප් එක අරිනකම් බලන් හිටයා... ටික වෙලාවකින්, එකී පහත උනා ඒකිගේ එක මගේ කට ගාවට එන්නම.
" හෙලෙවෙන්නේ එහෙම නැහැ, මම කිව්වා වගේ ඔක්කොම බොන්න ඕනේ" කියලා, මගේ කටට මුත්රා කරන්න පටන් ගත්තා... මට අදහගන්න බැහැ මොනවද වෙන්නේ කියලා... මම ඉක්මනට
ගිල්ලා බිම හල්ලන්නේ නැතිව. මෙහෙම දිගටම මගේ කට ඇතුලටම චු කරලා ඉවරවෙලා එකී නැගිට්ටා.
"පිරිමි ඉන්නේ ඕකට විතරයි... දැන් තිබහ නැහැ නේ" කියලා නොන්ඩියට හිනා උනා..
"ගිහින් උඹේ කෑම එක ගෙනෙන් මෙතනට... උඹ කන්නේ ටෝය්ලට් එකේ ඉඳන්.. උඹට කන්න මේස ඕනේ නැහැ. පලයන්" කියල මගේ පුකට කකුලෙන් ගැහුවා...
මම ඉක්මනට ගිහින් කම එක ගෙනාව....

No comments:

Post a Comment