Saturday, July 4, 2015

hire එකට දෙන වහලා - චේදය 5

තරමක් හරි පොඩ්ඩක් විවිකයක් ගන්න පුළුවන් දැන් තමයි. අපි දෙන්නම, කෑම කාල වැඩ කරන්න පටන් ගත්තා. යාන්තම්, මට කෑම ටිකක් කන්න පුළුවන් උනා, එක එක ඒවා දාන්නේ නැතිව. උදේට කෑම කෑවේ, අරිකිගේ හුජ්ජ එක්කනේ...
"මම ගෙදර අස් කරන්නම්, ඔයා රෙදි හෝදන්න. ඔක්කොම යටට අදින ඇදුම් අතින් හෝදන්න ඕනේ... නැත්නම්, ඒවා ඇදෙනවා... මඩම් කැමතිම නැහැ, ඇදිච්ච ඒවා අදින්න. අනිත් ඒවා මැෂිමේ දාන්න පුළුවන්." කියල උම ගියා.
මම ගිහින් බලනකොට කන්දක් වගේ අදුන් තොගයක් තියනවා නානකමරේ... මුන් දවසට අදුන් කීයක් අදිනවද මන්දන්නේ නැහැ... මාසෙක විතර ඇදුම් තියනවා. මම තෝරලා, තුන් දෙනාගේම, යටට අදින අදුන් ටික වෙන් කරලා, අනිත් ඇදුම් මැෂිමේ දැම්ම... ඊට පස්සේ, යට අදුන් අරගෙන පයිපෙන් හෝදන්න පටන් ගත්ත... එක එක මාදිලියේ පන්ටි, බ්රා, යටට අදුන දිග සායවල්, කොට සායවල්, වෙස්ට් වගේ දේවල් ගොඩක් තිබුන. සමහර හරි ලස්සන ලේස් සහ දැල් වලින් කරපුව. මම හිතන හැටියට, ඒවා අනුෂා නෝනගේ වෙන්න ඇති. මම අදුන් ඔක්කොම හොදට, එළියේ වැලෙන් වැනුවා. තව මැෂිම දෙසරක් විතර දැම්මා.
මැෂිමේ අදුන් හෝදන අතරතුර, මම රෙදි ඉස්තිරික්කි කරන්න පටන් ගත්තා. එතනත් අර වගේම අදුන් ගොඩක් තියනවා. මම පරිස්සමෙන් අදුන් මද්ද... තරතුර උමා එතනට සුද්ද කරන්න ආවා... එකී දාඩිය දාන නිසා, අදුන් ගලවල යට පන්ටියයි බ්රා එකකයි විතරයි අඩන ඉන්නේ ....
"ඔයත් අදුන් ගලවලා, යට අදුන් පිටින් ඉන්න... නැත්නම්, දාඩිය දාගත්ත ඇදුමෙන් ඉන්නකොටත් මඩම් කැමති නැහැ."
මමත් හරි ඉකමනින් එකී කිව්වා විදිහට අදුන් ගලවලා, යට අදුන් වලින් ඉතිටි අදුන් මදින්න පටන් ගත්තා... අරකිව දකින දකින පාරට, මට නැගල, මගේ පන්ටි එක එලිප්පිල එනවා. මෙහෙම දෙන්නම වැඩ කරන අස්සේ අපි දෙන්න කතාවකට වැටුනා.
"උමා, මම දෙයක් අහන්නද?"
"අහන්න.."
"ඔය අනුෂා නෝනා ගාවට වැඩට ඇවිත් ගොඩක් කල්ද?
"මම ඇවිත් දැන් අවරුදු පහක් විතර ඇති."
"ඔය කැමති ගනු ආශ්රය විතරද?"
"අනේ නැහැ... මම දෙපාර්ශවයටම කැමති. නමුත් මට ජානකි හම්බ උනාට පස්සෙනම්, මට කිසිම් සම්බන්දකන් නැහැ කොල්ලෝ එක්ක, මොකද, ජානකි එකට කැමතිම නැහැ"
" කියන්නේ, ඔය අසවෙන්ම ජානකි එක්ක ඉඳන් මෙතන වැඩ කරන්නේ?"
"මුලදිනම් මම ආශාවෙන් ජානකි එක්ක හිටියේ, නමුත් දැන්නම් එයා හරි වසයි... එත් ඉතින් දැන් මට එයාව දාල යන්න බැහැ.. මුළු ලෝකෙම දන්නවා මම ජානකි එක්ක හිටින බව"
"හැබැයි ඉතින් උමා සැප දෙන එක විතරනේ මම දැක්කේ... සැප ගන්න කැමති නැද්ද?"
"කැමතියි... මම කැමති උනාට, ජානකි කැමති නැහැනේ.. මට කියල තියෙන්නේ, මම ඉන්නේ එයටයි, මදම්ටයි සැප දෙන්න විතරලු... මොන කරන්නද මගේ කරුමේ වෙන්න ඇති"
"ඉතින් අනුෂ නෝනත් ජානකි වගේම ගනු එක්ක විතරද ඉන්නේ?"
"අනේ නැහැ... මඩම් දේපැත්තටම  කැමති. නෝනා ඉඳල හිටලා එයාගේ යාලු මිනිස්සු අරගෙන එනවා... හැබැයි මිනිස්සු හිටියට, එයා තමයි මහත්තය වගේ හැසිරෙන්නේ.. උඩ ඉඳගෙන අනුෂා නෝනා කියන විදිහට විතරයි මිනිස්සුන්ට කරන්න පුළුවන්. එයා කියන විදිහට ඔලුව නවාගෙන ඉන්න ඕනේ... එහෙම කලේ නැත්නම්, පන්නල දාල, තව කෙනෙක් ගෙන්න ගන්නවා. අර ඔයාට කිව්වා වගේ, නෝනගේ වැඩේ මිනිස්සු ලවා, එළියේ, පිච්චර් හෝල් වල කරගන්න එක... නෝනා හරි හැමතියේ එකෙන් ලැබෙන කුතුහලේට"
"සමහර වෙලාවට අපිත් එක්ක ගමන් යනවා නෝනගේ මිනිස්සු... මිනිස්සු කිව්වට, උන් ඉතින් අම්බලයෝ වගේ නෝනා පස්සෙන් යන එක තමයි කරන්නේ.. කව්රුත් නැති උනාම, මඩම්, ගගේ, දිය ඇලි අස්සේ, මහා කැලැවේ , මිනිස්සුන්ට කියල සෙක්ස් කරගන්නවා. මටනම් හරිම බයයි... නෝනට ගානක්වත් නැහැ."
"අම්මා... මාර නෝනා කෙනෙක්නෙ... ඉතින්ක් උමාට නැද්ද බෝයි කෙනෙක්.."
"හිටිය, ඒවා ඔක්කොම ජානකි කඩලා දැම්ම මාව අදුන ගත්තම..."
"උමා කැමති නැද්ද ඉතින් දැන් බෝයි කෙනෙක් එක්ක ඉන්න..."
"කැමති... එත් ඉතින්...."
කියනකොට, මට හොඳට නැග්ග... මට ඉන්න බැහැ. ඉන්නේ කොහෙද, කරන්නේ මොනවද කියල මතක නැති උනා. මම උමාව අල්ලාගෙන සිපගෙන සිපගෙන ගියා. එකිත් මාව ඉම්ඹ. ගොඩක් කලකින් නැති දෙයක් හම්බඋන නිසා, ඒකිට පිස්සු වගේ... මම ඒකිගේ බ්රා එක ගලවලා, තන් උරන්න පටන් ගත්තා.. අකිව මෙසේ උඩින් තියල, ජංගිය ගලවලා විසි කරලා, එකත් උරන්න පටන් ගත්තා.. එකීට ඉන්න බැහැ...
"අම්මා... අයියේ... මට ඉන්න බැහැ ... කලකට පස්සේ මම මෙහෙම ඉන්නේ... අනේ, ඉක්මනට ඕක ඇතුලට දන්නා... අම්මා ... මා මා " කියල එකී කෙදිරි ගානවා.
මම, මගේ ජංගිය අස්සෙන් මගේ එක අරගෙන, ඒකිට ගහන්න පටන් ගත්තා... එකී සැපට හු තියනවා... මගේ එක නිකන් යකඩයක් වගේ...
" අයියේ... අනේ, අයියේ... ගහන්න... හයියෙන් ගහන්න... මට ඉන්න බැහැ අප්පා... මාව සනසන්න...අම්මා "
උදේ ඉඳන් වද විදපු මම, මේක පුදුම සැපක්. මමත් පුළුවන් තරම් හයියෙන් ඒකිට ගහන්න පටන් ගත්තා... ඒකිගේ හිල හරි තදායි... වැඩිය පාවිච්චි කරපු එකක් නෙවෙයි...
ටික වෙලාවකින් එකී මගේ කරෙන් අල්ලාගෙන..
"අම්මා.. .මම එනවා අයියේ... මම එනවා... ගහන්න අප්පා, ගහන්න... ආඅ ...." කියල එකී එක පාරටම ආවා. ඒකිට හොඳට හති... මම ඒකිව අයෙත් මෙසේ හාන්සි කරලා, ඒකිගේ එක කටින් ලෙවකන්න පටන් ගත්ත...
"අනේ එපා... මට ඉන්න බැහැ දැන්... එපා අයියා" කියල එකී මාව අයින් කරන්න හැදුවා.
මම එකී කියන ඒවා අහන්නේ නැතිව, දිගටම ලෙව කෑවා. ටික වෙලාවකින් එකී අයෙත් චුන් වෙන්න පටන් ගත්තා. උමා මේසෙන් නැගිටලා, මාව ඇදගෙන බිමට ගියා. ගිහින් එකී මගේ කට උඩ ඉඳගෙන, ඒකිගේ එක උරණ ගමන් ලෙවකන්න කිව්වා... එකී, පහත වෙලා මගේ එක කටට අරගෙන උරන්න පටන් ගත්තා... ඒකිගේ කටේ කෙලත් එක්ක, මාව සීතල වෙලා ගියා... අම්මා සැප...මම කාලෙකට පස්සේ ගැනියකුට කටට දුන්නේ... මෙහෙම අපි දෙන්න 69 ආකාරයට දෙන්නගේ එක ලේවකගත්ත පය කාලක් විතර. උමාට ජුස් හොඳට ආවා... මම පුළුවන් තරම් බිව්වා, අනිත් ඒවා මගේ කට පුරා... ටික වෙලාවකින් මට ඉවසගෙන ඉන්න අමාරු උනා...ටික වෙලාවකින් මම ඒකිගේ කට ඇතුලේ ආවා... මගේ කැරි, ඒකිගේ කටෙන් එකයි... එන හැම දෙයක්ම කිසිම පැටලවිල්ලක් නැතිව, හරි අසාවෙන්  එකී ගිල්ලා...
"අනේ, මේක කාටවත් කියන්න එහෙම එපා... මාව ජානකි අල්ලලා හැම ගහයි කොල්ලෙක් එක්ක හිටිය කියල ගනගත්තොත්... " එකී අදුන් අදින ගමන් කිව්වා.
"නැහැ නැහැ... මටච් එච්චරම තමයි නෝනලා දැනගත්තොත්..." කියල මම අදුන් දාගෙන, මම ගත්ත සැප ගැන හිත හිතා, මදින්න තැනට ගියා...
ගිහින් බලනකොට, මම ඉස්තිරෙක්කේ, තියල ගිහින් තියෙන්නේ, අනුෂා නෝනගේ, යටට අදින ගව්මක් උඩින්... එනකොට, ඉස්තිරික්කේ හැඩේට පිච්චිලා.
"විනාසයි, විනාසයි.. නෝනගේ අලුත්ම සාය... දැන් ඉතින් ඔයාව හම ගහයි අපුවහම... අයියෝ ... මොනවද මේ කර ගත්තේ... මමත් ඉවරයි"

No comments:

Post a Comment