Saturday, July 4, 2015

hire එකට දෙන වහලා - චේදය 8

හැන්දැවෙලා, ජනකියි, අනුෂා නොනයි, නින්දෙන් නැගිටලා ආව අපි ඉන්න තැනට...
"උඹල දෙන්න සෙල්ලම් දැම්මේ නැනේ"
"නැ මඩම්, අපි වැඩ කළා " කියල උමා පනපුගමන් කිව්වා... මම හිතන්නේ උදේ වෙච්චසිද්දියෙන්, එකී හොඳට බය වෙලා.
ජනකිට ගිහින් උමාගේ ජංගිය පහලට කරලා, ඇගිලි 3 ඇතුලටම එබුවා... උමා, "ආහ්" කියල කැ ගැහුනා.
"මොකෝ ජානකි, උඹේ ඒකිව දැන් විස්වාස නැද්ද? " කියල මැඩම් හිනාවෙලා ඇහුවා
"නැහැ මැඩම්, කියන්න බැහැනේ... මේකිට තියන තදේට"
"සෝමා, වරෙන් යන්න මාත් එක්ක ටොයිලට් එකට, මට ටොයිලට් යන්න ඕනේ.. " කියල මගේ බෙල්ලට බලු දන්වැලක්  දාගෙන මාව අරගෙන ගිය ටොයිලට් එකට. යනගමන්, අනුෂා නෝනා කාමරේ තිබ්බ  පොතකුයිකන්නාඩි කුට්ටමයි ගත්තා.
ටොයිලට් එකේ අයිනේ, පොඩි පුටුවක් තිබ්බා, බැංකුවක් වගේ... ඒක මැදින් රව්මට කපල, බෙලෙක් ලොකු පෙනේරයක් වගේ එකක් දාල තිබ්බේ... පෙනෙරේ යට කෙලවරේ, සුදු බටයක් ගහල තිබ්බා, බිමටම වදින්න. බැලු බැල්මට, කොමෝඩ් එකක් වගේමයි...
"යනවා අට පුටුව ඇතුලට, ගිහින් අර බටේ කෙලවර කටට දා ගන්නවා... " කියල ඇගිල්ල පුටුව දිහාට දික් කරලා මට අන කළා. මට තේරුණා මොකද්ද වෙන්න යන්නේ කියල..
"අනේ නෝනා, මට බැහැ. මට මේවා කරන්න බැහැ... මම කැමති නැහැ"
"උඹේ කැමැත්ත අකමැත්ත මට වැඩක් නැහැ... මගේ වැඩකාරයෝ ඔක්කොම මගේ ඒවා බොනවා... උන්ට ඒක හරි ඉහලයි... මොකද, මම බලෙන් යවන්නද, නැත්නම් උඹ කැමැත්තෙන් යනවද?"
"ගිය නැත්නම්, අයෙත් ඉතින් උදේ වගේ උඹව මම හම ගහන්න තමයි වෙන්නේ"
මට ඒක මතක් උනාම, ඊට වඩා මේක සැපයි කියල තේරුණා... මම සද්ද නැතිව, පුටුව අස්සට රිංගල, බටේ කටේ දාගත්ත...
"අන්න හරි, මම දන්නවා උඹල මගේ ඒවා බොන්න කොච්චර කැමතිද කියල, පොඩි බොරුවක් දාල එහෙම නේද වැඩේට බහින්නේ?" කියන ගමින්, නෝනා ඉඳ ගත්තා පුටුවෙන්. මේකෙන් දන් මොනවා එයිදා කියල මට සැකයි... චු විතරක්නම් කමක් නැහැ, මම අපේ නොනගේත් බොනවනේ.
"ඔන්න එනවා, ඔක්කොම බොන්න ඕනේ පොඩ්ඩක්වත් හලන්නේ නැතිව, හරිද?" කියනවත් එක්කම, මගේ කටට නෝනගේ චු එන්න පටන් ගත්තා. නෝනා බුදියගෙන ඉඳල නැගිට්ට හින්ද, චු හරි රස්නෙයි... මම ඉක්මනට බිව්වා පොඩ්ඩක්වත් හලන්නේ නැතිව.
"මම දැනට මේවා විතරයි උබට බොන්න දෙන්නේ... හරියට වැඩ කලේ නැත්නම්, අනිත් ඒවත් කන්න වෙයි, හරිද? උඹ අද රැට මේක කරන්න ඕනේ මගේ පටියට එන ඔක්කොටම. උබව මම මිනිස් මුතරා වැසිකිලියක් කරනවා. තේරුනාද?"
මම බටේ ගහගෙනම ඔලුව වැනුවා. මෙහෙම නෝනා දිගටම චු කලා, මම හිතන්නේ බෝතල් දෙකක් විතර මම බොන්න ඇති.අන්තිමට නෝනා නැගිටලා
"මට ටොයිලට් පත්තර පාවිච්චි කරන්න බැහැ, උබේ කට තියනවනේ... හොඳට ලෙවකාල මාව සුද්ද කරපන්" කියල අන කළා. මම ඉක්මනට, දන ගහල නෝනගේ ඒක ලෙව කාව, චු ටික සුද්ද කලා.

ඊට පස්සේ, නෝනා ගිහින් කොමෝඩ් එකේ ඉඳ ගත්තා.
"
මට අනිත් වැඩේ දැන් කරන්න තියනවා.. ගිහින් මගේ කාමරෙන්, කියුටෙක්ස් ගලවන එවයි, කළු පාට කියුටෙක්ස් බෝතලයයි අරගෙන වරෙන් මෙතනට. ඇවිත් මගේ ඇගිලිවල ගාපන්"
මම එනකොට නෝනා කන්නාඩි දෙක දාගෙන පොත කියවනවා. ඉන්න ගමන්, නෝනා වැඩෙත් කරනවා. ටොයිලට් එක පුරාම නෝනගේ අසුචි සුවද එනවා...
මම දනගහගෙන, නෝනගේ නියපොතුවල ගාල තියන ඒවා අරින්න පටන් ගත්තා... කකුල් දෙක ඉවරවෙලා, එක බැගින් නෝනා මට වැඩකරන්න අත දිග ඇරිය... මේවා මම කරනකම්, නෝනා කිසි සද්දයක් නැතිව සිගරට් එකක් පත්තු හැරගෙන පොත කියවනවා. ඉඳල හිටලා, මගේ කට අරින්න කියල සිගරට් එකේ අළු කඩනවා.
"
ඕක ඉවරනම්, අර කළු පාට කියුටෙක්ස් ගාපන්... හැබැයි ලස්සනට තියෙන්න ඕනේ, නැත්නම් දන්නවනේ....??? උබ මේවා ගාල තියනවා ඇතිනේ?"
"
ඔව් නෝනා, මම මගේ නෝනගේ හැමදාම ගානවා"
"
අහ එහමනම්, ගන්න පටන් ගනින්" කියල අයෙත් පොත කියවන්න පටන් ගත්තා. මම හිමිහිට ඉතා පරිස්සමෙන්, නෝනගේ ඇගිලිවල කියුටෙක්ස් ගෑවා. ඉවර උනාම නෝනා, හොඳට ඒවා දිහා බලල..
"
... හරි, ශෝක් එකකට ගාල තියෙන්නේ... උඹට හොඳට එකනම් කරන්න පුළුවන් නේද?"
"
හරි දැන් ඕව ගිහින් තියල වරෙන්... මට පොත අල්ලාගෙන ඉඳල අත රිදෙනවා... උඹට පුළුවන් එක දැන් කරන්න"
මම ගිහින් බඩු ටික කාමරේ අදුන් අදින මේස උඩ තියල අයෙත් ටොයිලට් එකට ගියා.
"
මගේ ඉස්සරහින් දන ගහපන්"
"
දැන් මේ පොත අල්ලාගෙන හිටපන් මට කියවන්න... මගේ ඇස මට්ටමට තියන්න ඕනේ, හොල්ලන්න බැහැ, 'පිටුව' කිව්වහම, පිටුව පෙරේලන්න ඕනේ... තේරුනාද?"
"
ඔව් නෝනා" කියල මම කිව්වා වගේ, නෝනගේ ඉස්සරහෙන් දන ගහල, නෝනට කියවන්න පුළුවන් තරම් දුරින් පොත අල්ලාගෙන හිටියා. නෝනා තව සිගරක් එකක් දල්වාගෙන, පොත කියවන්න පටන් ගත්තා... මම දන ගහල දනිස් දෙක හොඳටම රිදෙනවා. එත් අමාරුවෙන්, හෙලවෙන්නේ නෙතිව පොත අල්ලාගෙන හිටියා, සිගරට් අළු කන්නත් උනා. වැඩ කරන්න මදිවට, දැන් පොත් තියන රක්කයක් වෙලා... නෝනා මේ වගේ පිටු 4 ක් විතර කියවල,
"
හ්ම්... ඇති... ඕක තියල වරෙන් මාව හෝදන්න"
මම පොත තියල නැගිට්ට..
"
අර හෝස් එක අරගෙන හොඳට මාව හොදපන්... ඇගිල්ල ඇතුලට දාල හොදපන් ඔක්කොම යනකම්... නැත්නම් උඹට දිවෙන් තමයි තියන ඒවා ගන්න වෙන්නේ"
මම හිරිකිතෙන්, හෝස් එක අල්ලන ගමන්, මගේ ඇගිල්ල දාලහොඳට නෝනගේ අසුචි හේදුව... අන්තිමට නෝනා නැගිටලා, නාන්න ගියා... මම ජරාව ෆලෂ් කරලා අත දෙක හෝදගෙන නොනැව හෝදන්න ගියා. නොනැව හොඳට හෝදලා, සබන් ගාල අයෙත් වතුරෙන් හේදුව... මාවත් අතරේ හෙදෙනවා.
"
මගේ පස්ස පැත්තට, දිව දාල බලපන්, ඔක්කොම උඹ හොඳට හෝදලා තියනවද කියල" නෝනා නාන ගමන් කිව්වා. මමත් දන ගහල, නෝනගේ තට්ටම් දෙක ඇත් කරලා, ඇතුලට දිව දැම්ම... හොන්දවෙලවට මම ඉස්සෙල්ල නොනැව හොඳට හේදුවේ.. මගේ වාසනාවට මොනවත් තිබ්බේ නැහැ.. මම හොඳට දිව ඇතුලටම දාල නෝනගේ පස්ස පැත්තේ හිල ලෙව කෑවා. අන්තිමට නෝනා නාල ඉවරවෙලා, මට කියල හොඳට කොන්ඩේ, ඇඟ පිහිද ගත්තා.. නෝනගේ කොන්ඩේ තෙත නිසා, කොන්ඩෙත් එක්ක තුවාය තියල, කොන්ඩේ උඩට බද ගත්තා... එත් එක්කම නෝනට කෝල් එකක් අවා. කෝල් එක කතාකරනකම්, නෝනා, නානලොගුව දාගත්ත...
"
හරි හරි.. මම මගේ වැඩකාරිව එවන්නම්" කියල ෆෝන් එක තිබ්බා.
"
අන්න, රැ කෑම ඇවිත්.. ඉස්සරහට ගිහින් ඉක්මනට කෑම ගනින.. ගව්මක් දාගෙන පල, හෙළුවෙන් යන්නේ නැතිව"
මම ඉක්මනට මගේ සායයි, බ්ලව්ස් එකයි ඇදගෙන ඉස්සරහට ගියා වතුර පිටින්ම. යනකොට ඉන්නවා කොල්ලෝ දෙන්නෙක්.
"
නංගි.. නා හිටියේ.. අපි කෑම අරගෙන ආවා"  කියල එකෙක් එකෙක්වා... අනික එතකොට මගේ දිහා අමුතුවට බලලා
"
මචන්, මේනම් නංගි කෙනෙක් නෙවෙයි... මේකා ගැනු අදුන් අදාල ඉන්න කොල්ලෙක්, .... අර නපුන්සකයා කියන්නේ" කියල හිනා වෙලා කිව්වා.. මට ලැජ්ජාවේ බැහැ... අනුෂා නෝනා නිසා මම මුළු ලෝකෙටම නන්ජල් වෙනවා. එත් එක්කම "මොකද, මොකක් හරි ප්රශ්නයක් තියනවද" කියල අහනගමන් නෝනා එතනට අවා.
"
නැ නැ නෝනා.. අපි මේ කෑම අරගෙන ආවා"
"
ආවනම්, ඕක මගේ වදකාරිට දීල යමල්ල... කතා මොකද? සෝමා, පලයන් ගෙට... උඹටත් මෙතන කොල්ලෝ දැක්කම නලියනවා නේද, වල් බැල්ලි" කියල අරුන් ඉස්සරහෙම මට කැ ගැහුවා. මම ඉක්මනට ගේ ඇතුලට ගියා, අරුනුත් එතනින් ඉක්මනට ගියා. නොනැව දැක්කම උන් නිකන් නිල පාට වෙලා ගියා. අනුෂ නෝනා එච්චරට සරට තමයි කතා කලේ.
ඊට පස්සේ, ජනකියි, නොනයි, අපි දෙන්න දාල, වත්තට පුටු ඇද්දා.. රැ පාටිය වත්තේ තියෙන්නේ... පුටු ඇදල, මේස තියල, කෑම අස් කරලා, හැඳි, ගැරප්පු, පිහි තියල අපි දෙන්න ලස්සනට තැන හරිගස්සුවා. පෙනෙන හැටියට 4 ක් එනවා පටියට. අපි දෙන්නට ඉද ගන්න, පොඩි බංකු කලි දෙකකුත් ගෙනල්ල තිබ්බා. නෝනලට කකුල් තියන්න තව බංකු තියල තිබ්බා... මේ ඔක්කොම කරලා ඉවර වෙනකොට 6 විතර උනා.
"
දැන් කට්ටිය එන වෙලාව, අපි ඇඳ ගන්නත් එපනේ.. යන්... යන්... මම සෝමව අන්දවන්නම්, වරෙන් යන්න" කියල මාව අරගෙන කාමරේට ගියා. ජානකි, උමාව අරගෙන ගියා.
නෝනා ඉස්සෙල්ලම මාව හෙළුවෙන් තියල, නෝනගේ මෙකුප් දානකම් මට උලුව පිරන්න කිව්වා... අනුෂා නෝනා, හරි ලස්සනට තොල්වල පාට ගාල, පව්ඩර් දාල, අස් උඩ නිල පාට ගාල, අස් වටේ මස්කාර ගාල, හැඩ වැඩ උනා. සුවඳ විලවුන් ජාති 2 3 දා ගත්තා. එට පස්සේ, මට නෝනගේ ජංගිය අන්දවන්න කිව්වා. සිනිදු, ලේස් රතු පාට පැන්ටියක් එක. මම බ්රා එක අරගෙන අන්දන්න යනකොට;
"
නැ නැ, ඕක නෝනේ නැහැ... මට අද රෑට  නිදහසේ ඉන්න ඕනේ." කියල මගේ දිහා බලලා හිනා උන. ඊට පස්සේ, සුදු පාට, සිනිදු ගව්මක් නෝනට ආණ්ඩුව. ඒක කොට, ඇදටම තද වෙච්ච, කකුල් ඔක්කොම එළියේ තියන ගව්මක්. අනුෂා නෝනගේ අගත්, තනපිඩු නෙරප්පල හොඳට පෙනෙනවා ඒක ඇතුලින්. මදිවට එක දෙපැත්තෙන් ගාවම පලලා... යාන්තම්, පන්ටිය නොපෙනන ගානට පැල්ම. නෝනා කළු අගල් 6 ක් විතර උස සපත්තු දෙකක් දා ගත්තා. අනුෂා නෝනා කන්නාඩිය ඉස්සරහට ගිහින්, නෝනගේ හැඩ බැලුවා
"
කොහොමද සෝම, මම ලස්සනයිද?"
"
ඔව් නෝනා, හරිම ලස්සනයි. නෝනගේ ඇග හරි ලස්සනයි."
"
හ්ම්... තැනක් u " 

3 comments:

  1. HI all ladies,
    I'm 35 year old man. I'm an experienced slave boy over 10 years of time. I will be a human toilet slave, home working slave, busting, full body massage with excellence, any other women pleasure slavery for any ladies. I come over ladies houses, any hotels. please contact me any lady, girl, madom

    Thanks

    ReplyDelete
  2. HI all ladies,
    I'm 35 year old man. I'm an experienced slave boy over 10 years of time. I will be a human toilet slave, home working slave, busting, full body massage with excellence, any other women pleasure slavery for any ladies. I come over ladies houses, any hotels. please contact me any lady, girl, madom

    mail: chathuraslave123@gmail.com
    Thanks

    ReplyDelete