Saturday, July 4, 2015

hire එකට දෙන වහලා - චේදය 7

මෙහෙම පාරවල් 50 විතර ගහල, දෙන්නම නැවැත්තුව..
"දැන් ඔයා ගන්න පාලාව... මම ගන්නම් උමාව" කියලා දෙන්න මාරු උනා... අයෙත් දෙන්න ගහන්න පටන් ගත්තා... මෙසරේ ලොකු මහතා වේවැලක් මට හම්බුනේ. ජානකි ඉතා වේගයෙන් ගහන්න පටන් ගත්තා, දත් මෙටි කාගෙන... ඒකිට මාත් එක්ක තියන තරහ ඔක්කොම අල්ලන වගේ මට ගහන්නේ... ටික වෙලාවකින් මට රිදෙන එක අමතක උනා, එච්චරට වේදනාව.. මගේ පිටින්, පස්සෙම් ලේ ගලනවා වගෙත් මට තේරුනා... ටික වෙලාවකින් දෙන්න නවත්වල, ති අරින්න පටන් ගත්තා... වතුරත් ගෙනවිත් බිව්වා... අයෙත් ටිකකට පස්සේ, අපිට ගහන්න පටන් ගත්තා... මම ඇස දෙක පියාගෙන මේ කරුමේ ඉවර වෙනකම් හිටිය... මට වෙලාව හරියට පැය දෙකක් විතර වගේ තේරුනේ... හැබැයි ඇත්තටම, පය බාගයක් විතර තමයි අපි ගුටි කෑවේ...
"දැන්වත් උඹල දෙන්න දැනගනින් මෙතන ඉන්න ඕනේ විදිහ... මෙතන සෙක්ස් ගන්නේ නෝනලා විතරයි... වැඩකාරයෝ ඉන්නේ, වැඩ කරලා, නෝනලට සැප දෙන්න විතරයි... " කියලා ගහන එක නවත්වල, අනුෂ නෝනා කිව්වා.
"මට මේ වෙසියන්ට ගහල මහන්සියි, මම යනවා පොඩ්ඩක් බුදිය ගන්න, රෑට ඇහැරිලා ඉන්නත් එපනේ. "
"මමනම් මඩම් පොඩ්ඩක් වෙලා ඉන්නවා... මගේ තරහ තවම ගිහින් නැහැ"
"හරි හරි කමක් නැහැ, හැබැයි ඕකුන් දෙන්නව මරන්න එහෙම එපා" කියල අනුෂ නෝනා හිනාවෙලා කිව්වා. ඊට පස්සේ, හෙලිවල්ලෙන්ම ගෙතුලට ගිය. පුදුම ලස්සනක් අනුෂා නෝනට තියෙන්නේ... ඇවිදිනකොට, ලස්සන තන් දෙක ගස්ලබු දෙකක් වගේ වැනෙනවා, සුදු පාට පස්සත් වන වනා අනුෂා නෝනා ගියේ.
"දැන් ඉතින් උඹ ඉන්නේ මගේ බාරේ... දෙයියෝ බුදුන් මතක් කරගනින... මම උමලව නොමරා මරනවා" කියල, ජානකි ඇවිත් උමාව ලෙහුව. මාවත් ලෙහල , මගේ අත් දෙකෙන් බාල්කෙ අයෙත් එල්ලුවා. මට පොඩි බැංකුවකට නගින්න කියල, තවත් අද්දා මම බැංකුව උඩ ඇගිලි වලින් ඉන්නකම්. මට යාන්තම් වගේ ඇගිලිවලින් ඉන්නපුළුවන් කම තිබුනා... ලණුවේ අනිත් කෙලවර ජනලේ බැඳලා, මගේ ලගට ඇවිත් බැංකුවට පයින් හැදුව... මම දැන් අත් දෙකෙන් විතරයි එල්ලිලා ඉන්නේ. මගේ ගුටි කාපු අග තවත් ඇදිල මුළු අට ඔක්කොම රිදෙනවා.. මම පුළුවන් තරම් ඇගිලි වලින් හිටගෙන ඉන්න බැලුව.. එත් ඇගිලි පොලවට වැඩ අගල් 2 ක් විතර උඩින් තියෙන්නේ.




"උමා, අර අතන තියන පොල්ල අරගෙන ඇවිත් මුගේ කකුල් දෙක ඇත් කරලා, ලණුවලින් බන්දපන්... හරියට තදට බන්දපන්... නැත්නම්, මම උඹවත් මේවගේ බැදල වද දෙනවා"
උමා අගි 3 ක් විතර දිග පොල්ලක් අරගෙන ආවා. එකේ කෙලවර දෙකේ ඇන දෙකක් ගහල. උමා, මගේ කකුල් දෙකයි, පොල්ලයි එකට තියල අර ඇන වලට තදින් ලණුවලින් බැන්දා. මගේ කකුල් දෙක දැන් අඩි 3 ක් විතර පළල් වෙලා.




"ඔය ලනුවෙන් මේකාගේ ඇට වෙන් වෙන්න තදට බැදපන්. අනිත් කෙලෙවරේ, අර ගල එල්ලන්න ඕනේ, අට දෙක වෙන් වෙන්නම" කියල ලොකු කළු ගලක් පෙන්නුවා. මගේ ඇග හීතල වෙලා ගියා. මම කොහොමද මෙච්චර වේදනාවක් ගන්නේ?
මට හිතන්න වෙලාවක් තිබ්බේ නැහැ... උමා මගේ ඇට බදින්න පටන්දත්තා... එකී බයටම, ජානකි කිව්වට වඩා හොඳට තදට බදිනවා... මම අස් දෙක පියාගෙන, වෙදානාව ගන්න බැලුව... එත් එක්කම, මට තේරුණා වේදනාවක් මගේ තන පිඩු වලින්. මම ඇස ඇරලා බලනකොට, ජානකි ඇවිත්, මගේ අග හැම තැනම රෙදි එල්ලන ක්ලිප් ගහනවා. එකී හොඳට දන්නවා රිදෙන්න ගහන්න... අන්තිම කෙලවර හම අහුවෙන්න තමයි මේ කටු ගහන්නේ... මගේ කනේ, තොල් වල, නහයේ, තන පිඩු වල, ලබ්බේ... හැම තැනම කටු ගැහුවා... මේ අතරතුර, උමා ගල එල්ලන එක ඉවර උනා. ගල හරි ලොකුයි.. මගේ ඇට දැන් හමෙන් විතරයි ඇගට අහුවෙලා තියෙන්නේ... ගලේ බරට, හොඳට ඇදිල පහත වෙලා... ඊට පස්සේ, ජානකි අඩියක් විතර දිග රබර් ලබ්බක් අරගෙන ඇවිත් මගේ පස්ස පැත්තෙන් යවන්න පටන් ගත්තා... එක හරියට යන්නේ නැහැ මම ඉන්න හැටියට... මම එක යවන්න නොදී දගලන්න පටන් ගත්තා. ජානකි මගේ ඇගේ තවත් හයියෙන් අල්ලලා, කරීම් ටිටක් ගාල, ලබ්බ ඇතුලට රළුව යවන්න පටන් ගත්ත.. ටිකක් හිරඋන ගමන්, අයෙත් ඇදල එලියට ගන්නවා... අයෙත් අරිනවා.. ඒකිට කිසිම දුකක් නැහැ මම විදින දුකට... මාව සතයකටවත් ගණන් ගන්නේ නැතිව මෙහෙම, පස් වතාවක් කිතර දගලලා, මුළු ලබ්බම මගේ පස්ස පැත්තේ ඇරිය...
"ඔන්න ඔවියි පයියවල් කියන්නේ.. මේ පොන්නයාගේ වගේ ඇගල් 2-3 ඒවා නෙවෙයි" කියල උමාට කිව්වා.
මේවා ඔක්කොම ඉවර උනාට පස්සේ, ජානකි උමාවත් අරගෙන පස්සට ගිහින් උන් මාව දාල තියන අසරණ තත්වය බල බලා රස වින්දා. ඊළගට, ජානකි ඇවිත් ගලට පයින් ගැහුවා එක පද්දෙන්න... මගේ ඇට තවත් ඇදෙනවා... අම්මෝ... මට ඉන්න බැරියෝ කියල කැගැහුවත් ඇහෙන්නේ... "ම්ම්හ මහ මහ" වගේ සද්ද, කටේ රෙදි කෑල්ල නිසා. ගල පැද්දෙන අතරේ, ජානකි වෙවල අරගෙන ඇවිත් මගේ ලබ්බට කෙලින්ම ගහන්න පටන් ගත්තා.
"උඹ මේකෙන්නේ  මගේ කෙල්ලට ගැහුවේ" කියල තව තව, මගේ ලබ්බට ගැහුවා...
"උමා, ඔය ගලට ගහපන් තව පැදදෙන්න .. පැද්දෙන එක නවත්වන්න එපා... මම මෙතනින් ගහනකම්, උඹ ගලත් එක්ක සෙල්ලම් කරපන්" කියල මගේ අසරණ ලබ්බට වද දුන්න...
"උමා, ගිහින් මිරිස් වතුර ටිකක් අරගෙන වරෙන්, කුස්සියෙන්" කියල ජානකි, මිරිස් වතුර ගෙනෙනකන්, මගේ ලබ්බට ගැහුවා. උමා මිරිස් වතුර අරගෙන අවහම;
"දැන් ඕව හැම තැනම ගාපන් මුගේ ඇගේ, අර වේවැල් පාරවල් තියන තැන් වල වැඩි වැඩියෙන් ගාපන්"
උමා මිරිස් වතුර ටික මගේ ඇගේ ගාන්න පටන් ගත්ත... මට එත් එක්කම වේදනවාට චු ටිකක් ගිය... එක දැකල ජානකි තව රෙදි කල්ලකින් ලබ්බ බැන්දා. ඊට පස්සේ, මිරිස් වතුරෙන් මගේ මගේ ටොපේට හොඳට දාල, ලබ්බ බැඳලා තිබ්බ රෙදි කල්ල්ල පෙගෙන්න, හොඳට මිරිස් වතුර දැම්මා. මට පෙනෙන්නේ නැති තරු පෙන්නුන... මගේ ටොපේ දැන් ගිනි ගන්නවා වගේ...
මම කෑ ගැහුවා, හැබැයි වැඩක් උනේ නැහැ... මට කොහෙන් රිදෙනවද කියල දන්නේ නැහැ... හැම තැනම රිදෙනවා... පස්සේ අඩියක් විතර දිග රබර් ලබ්බක්, අටේ ගලක් එල්ලලා, ලබ්බට පහර පිට වේවැල් පහරවල් දීල, මිරිස් වලින් මගේ ටොපේ දානවා, ඇදෙම තියන පාරවල් ගින්දර වගේ පිටවෙනවා, තන පිඩු රිදෙනවා, තියන ක්ලිප් තද වෙලා තියන නිසා.... මේ වගේ වද, මම කොහොමද විදින්නේ?

මම වේදනාවෙන් වද විදින අතරේ, ජානකි, එකී ඇදන් හිටපු පන්ටිය ගලවලා, ගරාජ් එකේ කෙලවරේ තිබ්බ පුටු ගිහින් ඉඳ ගත්තා...
"මහේ වරෙන් මගේ කෙල්ල... ඇවිත් මට සැපක් දීපන්..." කියල උමාව ගෙන්න ගත්තා... උමා ජානකි ඉස්සරහින් දන ගහගෙන, ජනකිව ලෙවකන්න පටන් ගත්තා... ජානකි, උමාගේ ඇග උඩින් කකුල් දාගෙන, පුටුවේ පස්සට වෙලා, සැපට හේත්තු උන... මෙහම උමා ජානකි එනකම්ම ගොඩක් වෙලා ලෙවකනවා, උරණව.. තන ලෙවකනවා, කිස් කරනවා... අන්තිමට ජානකි කැ ගහල ආවා, උමාගේ කට පුරා. ඊට පස්සේ, ජනකිත් නැගිටලා,
"මේකව දැන් ලෙහන්න... ඊට පස්සේ, ඉතිරිවෙලා තියන වැඩ දෙන්නම කරපල්ලා. හැබැයි, ඉගෙනගත්ත පාඩම මතක තියාගෙන, විදිහට වැඩ කරපන්" කියල එකිත් ගියා නිදාගන්න.
උමා මාව ලෙහල මාව අරගෙන ගියා ගේ ඇතුලට... මම ඉස්සෙල්ලම ගිහින් අගේ තියන මිරිස් වතුර හොද ගත්තා. ඊට පස්සේ, ඉතිරිවෙලා තියන වැඩ කල, උමා එක්ක එකතුවෙලා.. අපි දෙන්න කිසිම කතාවක් කලේ නැහැ... මගේ මුළු අගමැ රිදෙනවා, කාපු පාරවල් වලට.

No comments:

Post a Comment