Thursday, December 1, 2011

ගණන් ටිචේර්ගේ වහලා - චේදය 7


"වරෙන් යන්න... වැඩ තියනව"

වෙලාව උදේ 6 ඇති. මම නැගිටලා, සේනයි, කමලයි එක්ක ගියා කුස්සියට.
"
හැමදාම නැගිටින්න ඕනේ උදේ 4 . අද ඉරිදා නිසා තමයෝ මේ වෙලාවට... උදෙන්ම නැගිටලා තියන වේද ඉවර කරන්න ඕනේ ඉස්කෝලේ යන්න ඉස්සෙල්ල... තේරෙනවද? තමුසෙට පාඩම් කරන්න තියෙන්නෙත් මේ වෙලාවේ."
"
ඔව් නෝනා"
උදේ තේ බීල, සේනයි මමයි ගෙදර ඇස පස් කරන්න පටන් ගත්තා... කමල උයනවා... නෝනා උදේ නැගිටලා, අනිත් දවසේ වගේම මගේ කටට කුණු කෙල හෝදලා දාල, තේ බිව්වා. නෝනා ටොයිලට් යනකොට සේනවත් අරගෙන ගියා... මම බලනකොට, නෝනා ඉස්සරහ, සේන දන ගහගෙන පත්තරේ අල්ලාගෙන ඉන්නවා... නෝනා ඉඳගෙන ටොයිලට් යන ගමන්, පත්තරේ බලනවා... නෝනා කොන්දේ උඩට බැඳලා, කන්නාඩි ගෙන තමයි ඉන්නේ... නෝනා කියනකොට, සේන පිටුව පෙරලවනවා.

උදේ කම කාල ඉවරුනට පස්සේ, මම නෝනගේ නියපොතු සුද්ද කරන්න පටන් ගත්තා... නියපොතුවැල ගාල තියන පරණ පටවල් ඇරලා, අලුත් ඒවා ගාන්න නෝනා මට අන කලා... කකුල් ෂේව් කරන්නත් මට අන කලා... මම හිමිහිට ගනු රසේර් එකකින් කකුල් සුද්ද කලා.  මේවා මම කරනකොට නෝනා ඉන්නවා, සලේ TV බල බලා. මෙහෙම කරනකොට නෝනට ආව කෝල් එකක්.

"
හලෝ හලෝ කොහොමද... ගොඩ කලකින්.." කියල නෝනා හරි සන්තෝසෙන් කතා කලා... මම නෝනගේ කකුල් වල වැඩ කරන අස්සේ, නෝනා හොඳට හිනා විවි ෆෝන් එකෙන් හරියට කතා...
"
ඒක නෙවෙයි... මගේ ගාව දැන් ඉන්නවා හොද බඩ්ඩක්.... .... ඔව් ඔව්....... වයස හොඳට අඩුයි ....... ....... මම කියන කියන ඕන දෙයක් කරනවා...... අපි අර කතාකරගත්ත වගේ කෙනෙක්........... ඔව් ඔව්....... දැනුත් මේ මගේ කකුල් ඔක්කොම සුද්ද කර කර ඉන්නේ...." කියල මගේ දිහි බලල හිනා උනා...
"
අනේ නැහැ... මේක හරි අහිංසකයෙක්................. මම දැන් හදනවා මට ඕන විදිහට............... කියන ඕන දෙයක්............ ඔව් ඔව්... ඒවත් කරනවා.............. හොඳ දිවක් තියනවා.............. ඔව් ඔව්, අරකත් එහෙමයි........ හරි හරි, එන්නකෝ බලන්න................. මම හයර් කරනවා බානඩේ ....... හි හි හි හි........ එන්නකෝ එන්නකෝ, අපි කතාකරගමු ගණන් පස්සේ" කියල ෆෝන් ඒක තිබ්බා.

"
කොහොමද මගේ වැඩ... උඹව හයර් කරලා මම කීයක් හරි හම්බකරගන්න යන්නේ... හි හි හි හි........... මගේ ගාව ඉන්නවා හොඳ නෝනලා... බැහැයි, මම වගේ නෙවෙයි.... වයස වැඩි, හොඳට සල්ලි තියන, හැබැයි හරිම සැර නෝනලා..... තමුසෙට තියෙන්නේ, ගිහින් ඒගොල්ලන් කියන කියන වැඩ කරන්න... කරිනුයි, අරකෙනුයි කරන්නත් වෙයි... නිකන් තියන එකනේ, කොල්ලෝ"
"
මම කතාකරපු එක්කෙනා රැ වෙලා එනවා කිව්වා .... ඒකිට ඉන්න බහ උඹව බලනකම්....  " කියල හිනා උනා....
"
දැන් යන, මට තියනවා පොඩි ගමනක් යන්න.... අර මම ඉලියට අදින්න කියල දුන්න ඒවා ඇදගෙන එනවා"
මම සරමයි, නෝනගේ පරණ වෙච්ච Tshirt එකයි ගෙන එනකොට නෝනා ඉන්නවා හරි ජැන්ඩියට තද කලිසමකුයි, Tshirt එකකුයි ඇදගෙන... සුදු පට කලිසමෙන් නෝනගේ පැන්ටි  පාර හොඳට පෙනේනේව.
නෝනා මාව කාර් එකේ පිටි පස්සෙන් දාගෙන ගමන යන්න ගියා.... සැලුන් එකක් වගේ තැනක නවත්වල....
"
නෝනලට බහින්න, ඉක්මනට ඇවිත් දොර අරින්න මතක තියාගනින් .... මේක පලවෙනි සැරේ නිසා සමාව දෙනවා... අනිත්පර, කව්ද ඉන්නේ කියල බලන්නේ නැහැ, ගහනවා කනට, තේරුනාද?"
මම ඉක්මනට බැහැල ගිහින් නෝනට බහින්න දොර අරිය.
"
වරෙන් මගේ පස්සෙන්" කියල නෝනා ගියා සැලුන් ඒක ඇතුලට..... ගිහින් ඇතුලෙම කාමරේකට එක්කගන ගියා.... එතන හිටපු ගැනිව මාව පෙන්නලා
"
මෙයාගේත් අර දෙන්නගෙම වගේ තන විදින්න ඕනේ... පොඩි යකට වළලු දෙකක් දාන්න.... " කියල කිව්වා... මට දෙලොසිහිය නැතිඋනා ඒක අහල....
"
පාල, ඔය Tshirt ඒක ගලවල මෙතන ඉඩගනින්... මොකද බල ඉන්නේ... මම ඉන්දවන්නද, ඉඩ ගන්නවාද?"
නෝනට තවත් තරහ යන්න ඉස්සෙල්ල, මම Tshirt ඒක ගලවල ඉදගත්තා...
"
මම යනවා මගේ ෆෙෂල් ඒක කරගන්න... මෙය ඉවර උනාට පස්සේ එවන්න ඉස්සරහට" කියල නෝනා යන්න ගියා.
ටික වෙලාවකින් අර  ගණු  කෙනා හොඳට මගේ තන් පිදු දෙක පිහිගල, ඉස්සරට අදාල, අදාල අයිස් තිබ්බා.... මෙගේ තන් පිදු හොඳට කෙලින් උනාට පස්සේ, කටුවක් අරගෙන මගේ තන් පිදු දෙක විද්ද... මට ඉන්න බහ වේදනාව.... ටික වෙලාවක් කටු දෙක තියෙන්න ඇරලා;
"
මොකද, ඔයත් මඩම්ගේ වැඩකාරයෙක් ? "
"
ඔව් නෝනා"
"
මඩම් ලග ඉන්න ඔක්කොගෙම මඩම් තන විදිනවා... විදලා, මේ යකඩ වළලු දානවා... මම හිතන්නේ, මඩම් හරි අසයි මේවයේ ඒක ඒක දේවල් එල්ලන්න"
ටික වෙලාවකින් අර කටු අලියට අරන්, පොඩි යකඩ වළලු දෙකක් දැම්ම මගේ තෙන් පිදු වලට.... දාල මට යන්න කිව්වා ඉස්සරහට, මඩම් ඉන්න තැනට
"
... ඉවරද විදලා.... අතනින් ගිහින් හිටගෙන හිටපන් මම ඉවර වෙලා එනකම්" කියල මුළු සැලුන් එකේ ඔක්කොටම ඇහෙන්න නෝනා කිව්වා.

මගේ Tshirt ඒක අස්සෙන් මගේ තන් පිදු හොඳට නෙරළ. මම පය බාගයක් විතර හිටගෙන හිටය සැලුන් ඒක අස්සේ, අනිත් නෝනලා ඉඳගෙන ඉන්නකොට. නෝනා ඔක්කොම ඉවරවෙලා, ගෙවල මවත් අරගෙන ගියා කාර් එකට... මම කියපු විදිහටම, නෝනට නගින්න දොර ඇරලා තමයි මම නැග්ගේ... මාව තව සුපර් මකෙට්, කඩ, පොලේ හැම තැනම අරන් ගිහින් මට කියල බඩු උස්සගෙන ආව... නෝනා ලස්සන තව ඇදුම්, යට ඇදුම් ගත්තා කඩේකින්... කඩේ ඉන්න ඔක්කොම මිනිස්සු බලනවා කව්ද මේ නෝනා පස්සෙන් බැග් එකක් අරගෙන යන්නේ කියල. එහම යන ගමන්, නෝනත් ඉඳල හිටලා, මට බොරුවට හරි බනිනවා ඔක්කොටම ඇහෙන්න, මාව නොන්ජල් කරන්න.

දවල් ගෙදර ඇවිත් කෑම කාල, නෝනා කිව්වා.

"
අද මට ඕනේ චිත්තර පටියක් බලන්න... ඔක්කොම ලැහැස්ති වෙනවා හැන්දෑවේ එකට යන්න" කියල නෝනා ගියා බුදිය ගාන්න.
හැන්දෑවේ නෝනා නැගිට්ට පස්සේ, අපි ඔක්කොම ගියා චිත්තර පටිය බලන්න ෆිල්ම් හෝල් එකට. මම උදේ අඩන හිටපු දේවල්මයි.... නෝනා, ඇගට තද ගව්මක් ඇදගෙන... කමල ඇත නැති ගව්මක්... මම හිතන්නේ යටට මොකුත් අන්දලා නැහැ. සේන තමයි කාර් ඒක එලවාගෙන ගියේ...
ෆිල්ම් හෝල් එකට ගියාට පස්සේ
"
සේන, උඹ හිටපන් කාර් එකේ... උඹට ෆිල්ම් ඕනේ නැහැ.... " කියල සේනව කාර් එකේ තියල අපි දෙන්නවත් අරගෙන ගියා ඇතුලට... ඔක්කොටම තේරෙනවා ලොකු මඩම් කෙනෙක් වැඩකාරයන් දෙන්නෙක් එක්ක ෆිල්ම් බලන්න ඇවිත් කියල... අපි දෙන්නම සපත්තු නැතිව.  මඩම් ගත්තේ, බොක්ස් ටිකෙට්... ගිහින් අපි ඔක්කොම ඉඳ ගත්තා... මව මැදට දාල, දෙන්න දෙපැත්තේ...  ෆිල්ම් හෝල් එකේ වැඩිය සෙනග නැහැ.... පටන් ගාන්න ඉස්සෙල්ල, මාව එලියට ඇරලා, කම, බීම ගෙන්නාගෙන නෝනා කනවා... ෆිල්ම් ඒක පටන් ගත්තට පස්සේ මගේ ලගට කන ලගට කරලා නෝනා....
ලොකු ඉබ්බන් දෙක බැගින් දීල
"
මෙන්න මේවා දෙක දා ගනිල්ලා උඹලගේ ඔය යකට වළලු වල... දාල, ලොච්ක් කරලා, මට දීපල්ලා..."
අපි දෙන්නම, ඉබ්බන් දෙක බැගින් අරගෙන, තනේ තිබ්බා ලලලු වලට දා ගත්තා.... එකේ බරට, තන පිදු පල්ලෙහට අදුන... මගේ තන පිදු හොඳට රිදෙනවා.
"දැන් සරම පහත කරලා, ඕක එලියට ගන්නවා... " කියල කිව්වා... මට අදහගන්නත් බහ... මේ වගේ පොදු තැනක කොහොමද මම මේක කරන්නේ...
"
කමල, උඹත් ගනින් ඔය වැටකොළු දෙක එලියට.... "
"මෙන්න මේ දෙක දෙන්නම පස්ස පැත්තේ දා ගනිල්ලා... ඕක තියල ඉද ගත්තම නිකම්ම ඇතුලට යයි" කියල නෝනා හිනාවෙලා, නෝනගේ ඇත බැග් එකෙන්, අපි දෙන්නටම අගල් 7 ක් විතර දීග, අගල් 1 1/2 ක් විතර පළල ලි කොට දෙකක් දුන්න.
අපි දෙන්නම නෝනා කිව්වා විදිහටම පුටුවේ ඒක තියල ඉද ගත්තා... මගේ අමාරුවෙන් පස්ස පැත්ත  දිගේ ගියා... කමලානම් කිසිම අමාරුවක් නැතිව දා ගත්තා. මම අමාරුවෙන් ඉන්නවා දැක්ක නෝනා...
"
හොඳට ඉද ගනින් බන්" කියල මාව පල්ලෙහට තල්ලු කලා... අරක මගේ පස්ස පැත්ත ඉරාගෙන යනවා වගේ තේරුණා...
"
කමල, දැන් ඇවිත් මේකාගේ ඒක කටේ දනගහගෙන උරපන් ..... පාල, හැබැයි උඹ එනවා එහෙම නෙවෙයි හරිද? උඹව මෙතනම මම හැම ගහනවා... තේරෙනවනේ ... "
කමලා කිව්වා විදිහටම මගේ ඉස්සරහෙන් දන ගහගෙන උරන්න පටන් ගත්තා.... නෝනා හොඳට ෆිල්ම් ඒක බල බලා කකුලෙන්, කමලාගේ තන් මිරිකනවා, ඉබ්බාගෙන් තනේ අදිනවා.... මට ඉන්න හරිම අමාරුයි... එත් ඉතින් ඉවසගෙන හිටිය කොහොම හරි. කමල, සැරෙන් සැරේට මගේ ඇට දෙකත් උරන්න පටන් ගත්තා... මේ වගේ ඉන්ටවල් ඒක එනකම්ම, කමල මගේ ඒක කටේ දාගෙන ඉරුව, ලේවකාව. ඉන්ටෙර්වල් එකේදී අයෙත් හොඳට අපි දෙන්නව පුටුවෙන් ඉන්දල  , නෝනා කෑම කන්න පටන් ගත්තා... අයෙත් ෆිල්ම් ඒක පටන් ගත්තට පස්සේ, නෝනට ටොයිලට් යන්න ඕනේ උනා... ෆිල්ම් ඒක මිස් වෙන නිසා, නෝනා කමලාව බීම දීග කරලා, කෙලින්ම ඒකිගේ කටට චු කලා... පස්සේ, අපි දෙන්නටම කියල, නෝනගේ කකුල් ලෙවකා ගත්ත. අපි දෙන්නම ෆිල්ම් ඒක ඉවර වෙනකම් බීම ඉඳගෙන නෝනගේ කකුල්, ඇඟිලි, යටි පතුලු... ලෙව කකා හිටිය. ඉදල හිටලා, නෝනා කකුලෙන්ම මගේ පයිය පෑගුවා.... අරකියේ තන් පෑගුවා. අපි දෙන්නගෙම තන් වල දාල තිබ්බා ඉබ්බාගෙන් තන් පිදු ඇද්ද... පත්වෙලා මුණ පොලවේ ගවේනකම්ම. පස්ස පැත්තේ තියන කොටේ තව තව ඇතුලට තද කලා... මේවගේ දස වද දිදී තමයි නෝනා ෆිල්ම් බැලුවේ... අපිට බලන්න පිනක් නැහැ...

ෆිල්ම් ඒක බලල කඩෙන් කෑමත් අරගෙනම තමයි ගෙදර ගියේ. නෝනට ෆ්රියිඩ් රයිස්, අපිට නිකන් එළවලු බත් 2 ක් බෙදාගෙන කන්න.. තවම පස්සේ පැත්තේ ගහපු ලි කල්ල ඇතුලේ.. ඉන්ද ගන්නත් අමාරුයි

"
කොහොමද ෆිල්ම් ඒක... මමනම් හොඳට එන්ජෝය් කලා .... උඹල කොහොමද.... ෆිල්ම් ඒක හොඳට?" කියල නෝනා නොන්ජලේට ඇහුව..
"
හොඳයි නෝනා " කියල අපි දෙන්නම කිව්වා.... වද වින්ද ඒක ඇරෙන්න මොන ෆිල්ම් දා.

"
පාල, උඹව බලන්න දැන් අර නෝනා එනවා... හොඳට ජැන්ඩියට අර පැන්ටි  ෂොට් ඒක ඇදගෙන හිටපන් හරිද? නාල හිටපන්... නෝනට උඹව පාවිච්චි කරන්න ඕන වෙයි"
"
හොඳයි  නෝනා"
ගෙදර ගිය ගමන්, කෑම කාල, මම නාල, නෝනා දුන්න සුදු පාට පැන්ටි  ෂොට් ඒක ඇද ගත්තා... ටික වෙලාවකින් නෝනගේ යාළුවා ආව. නෝනගේ නම ජුඩි, වයස 50 ක් විතර ඇති... සුදුයි මම හිතන්නේ බර්ගර්. නෝනා අවේ ලොකු ජීප් එකක් එලවාගෙන... හරි සල්ලි තියන පාටයි.
"
අඕ ජුඩි come come ...  කොහොමද කාලකෙට පස්සේ.... මොනවද තොරතුරු"
"
අනේ මොනවත් නැහැ පාලික... තාම අර දෙන්න එක්ක තමයි මම ........ ආප්ප ගහල ගහල මට දැන් ඉතින් ඇති වගේ.... ඔයගේ උදේ කෝල්  එකෙන් පස්සේ මම හිටියේ හරිම සන්තෝසෙන්.... කෝ කෝ, එන්න කියන්නකෝ බලන්න"
"
පාල, පාල වරෙන් එලියට..... මේ නෝනා කෙනෙක් ඉන්නවා උඹව බලන්න ඇවිත්"
මම හිමිහිට ගිය සාලෙට. ජුඩි නෝනා මාව කන්න වගේ බලන් ඉන්නවා...
"
ශා... මරුනේ... කොහෙන්ද මේකා.... මටනම් ඉරිසියාවේ බැහැ මෙයා......මාරු ඇදුමකුත් අන්දවල තියෙන්නේ.... "
"
මම හදල ගත්තා මගේ ශිෂයෙක් හි හි හි "
"
කෝ හැරෙනවා බලන්න... ... තනත් විදලා නේද? ඉබ්බෝ දෙන්න බාරද කොල්ලෝ?"" කියල, හරියට මාව කඩේ තියන බඩුවක් වගේ හරවා හරවා බැලුව....
"
කෝ, පහත කරනවා බලන්න ඕක"

මම හිමින් ගැලෙව්වා මගේ ජංගිය.
"
හ්ම්ම්... හොඳ ලාබාල එකක්... නග්ගගන්නවා බලන්න, හා හා... " කියල මට අන කලා...
ඒක කියනවත් එක්කම, මට කෙලින් උනා....
"
මේ පාලිකා... පට පොඩ්ඩක් ඕනේ මේකව පාවිච්චි කරන්න.... පුළුවන්නේ?"
"
අනේ ඔව්... යන්න, අර විසිටර්ස් රුම් ඒක තියෙන්න..."
"
එනවා යන්න... " කියල ජුඩි මඩම්, මගේ ලබ්බෙන්ම ඇදගෙන මාව කාමරේට අරන් ගියා.
කාමරේට ගියගමන්, මට කියල අදුන් ගැලව ගත්තා ජුඩි නෝනා, මගේ ඔලුව අරන් මැඩම්ගේ චු එකට තිබා...
"
හ්ම්... බලමු දිවේ රගේ.... දානවා, දානවා ඉක්මනට... මට වෙලා නැහැ... "
මම පුළුවන් තරම් ඉක්මනට, නොනැව ලෙව කාව.... හුත්තයි, පුකයි දෙකටම මට කියල දිව දාගත්ත.... ජුඩි නෝනා වයස උනාට, හරියට ජුස් එනවා... මේ වගේ මට කියල 3 ක් ජුඩි නෝනා ආව මගේ කටේ....
"
දැන් ඇති... මම පස්සේ පාවිච්චි කරන්නම් අනිත් ඒක... , යන්  දැන්...." කියල මවත් අරගෙන සාලෙට ආව... එනකොට නෝනා ඉන්නවා හිනා වේවි...
"
කොහොමද මගේ බන්ඩේ? හොඳයි නේද?"
"
ශා... මාරු මෙයා... මට ඇද බැහැ... මම යනවා මගේ බීච් හවුස් එකට මාසේ අන්තිමට... මට පුළුවන්නේ මේකව අරන් යන්න... ගෙදර වැඩත් තියනවා.... මගේ වැඩත් තියනවා.... කියාද ගැන? කියන්න, මම ගෙවන්නම්"
"
හරි හරි... මම දෙන්නම් මෙයාව.... ගාන පස්සේ බැරියැ  ..."
"
ඔයාටත් එන්න පුළුවන් නිවාඩුවේ ඉඳල යන්න... දවස් දෙක තුනක් විතර"
"
හරි හරි... අපි යමු.... "
එහම කියල ජුඩි නෝනා ගියා යන්න...
"
හොඳ කොල්ලා... මට දැන් සල්ලිත් හම්බකගන්න පුළුවන් උඹ නිසා... මම තව තව කට්ටිය පස්සේ අදුරල දෙන්නම්කො"
මම හරියට කඩේ තියන බඩුවක් වගේ... දැන් හයර් එකටත් දෙනවා නෝනා... මෙහෙම ගියොත් මොනවේද දන්නේ හන. මම මගේ ජිවිතේ දවස් දෙකකින් වෙනත් වෙච්ච හැටි හිත හිත, නින්දට ගියා, ඊලග දවස ඉස්කෝලේ යන්න තියන නිසා.
එදත් නිදා ගාන්න ඉස්සෙල්ල, නෝනා මට කිව්වා....
"
හෙට ඉස්කෝලේ... උඹ උදේ 4 නැගිටින්න ඕනේ... උදේ 6 ම්  පාඩම් කරන්න ඕනේ... ඊට පස්සේ මගේ අදුන් ලැහැස්ති කරලා, මාව නැගිට්ටවල, මව නාවල, අන්දවල, ඉස්කෝලේ යන්න පුළුවන්. අනිත් වැඩ ඕනේ නැහැ... අනිත් දෙන්නට පුළුවන් ඔක්කොම වැඩ කරන.. මීට පස්සේ ඉස්කෝලේ සෙල්ලම්, යාලුවෝ ආශාරයක් නැහැ, ගැනු ආශ්රය, බාහිර වැඩ මොනවත් නැහැ... තමුන්ට තියෙන්න, ඉස්කෝලේ අරුණ ගම, මගේ කාර් එකේම ඉක්මනට ඇවිත් මගේ වැඩ කරන ඒක. මම ඉස්කෝලේ ලගින් කාර් එකෙන් බස්සනවා, අයෙත් එතනිම්ම ගන්නවා... පරක්කු වෙන්න බැහැ... අනික, ගැනු කිසිම ආශ්රයක් නැහැ... කෙල්ලෝ එක්ක කතා බැහැ නැහැ.... තෙරුනනේ..
"
ඔව් නෝනා"
"
අහු උනොත් මම තමුසෙව හම ගහනව...."
එහෙම කියල එදත් මම නෝනගේ ඇදෙ නොනව  රැ වෙනකම් සනසලා, සේන එදා වගේම මගේ කැරි සුද්දකරලා බුදිය ගත්තා.. කමල තන් අදින පොම්පේ දමගෙනම බුදිය ගත්තා...


2 comments:

  1. ai me story update wenne nette?lekaka mahathaneni oba supiri dakshayek.karunakara aluth katha liyanna.

    ReplyDelete
  2. Where are you mate?? Love your stories please update :)

    ReplyDelete