Thursday, December 1, 2011

ගණන් ටිචේර්ගේ වහලා - චේදය 6


නෝනා මාව බදාගෙනම අයෙත් නින්දට ගියා... මමත් මහන්සිය නිසා හොඳට නිදා දත්ත. අයෙත් නැගිටිනකොට, රෑවෙලා.
"
පාල වරෙන් මාත් එක්ක කන්න" කියල මවත් අරගෙන කම මේසෙට ගිය.
මාව නෝනගේ දකුණෙන් ඉන්දව ගත්ත. කමල, ලහි ලහියේ නෝනට කෑම බෙදල, මටත් බෙදුව. ඉවර උනාට පස්සේ එකී නෝනා ගාව හිටගත්තා සීරුවෙන්. නෝනා කෑම කනගමන්, වීදුරු මෙසේ අස්සෙන් නෝනගේ කකුල දැම්ම  මගේ පයිය උඩට... ගානක්වත් ගන්නේ නැතිව, නෝනා කන ගමන් මගේ පයිය කකුලෙන් අතගාව. මට දැන් කන්නත් අමතකයි.. මේ ගේ ලස්සන නොනගෙනෙක් මගේ ලබ්බ කකුලෙන් ඇත ගානවා... මට අයෙත් හොඳට නැග්ගා. නෝනා කකුලේ ඇගිලි වලින්, මගේ පයිය අලියට අරගෙන ඇගිලි වලින් මට සුදිය දෙන්න පටන් ගත්ත... මට ඉන්න බැ දැන්...
මට දැන් කන්නත් අමාරුයි... කාල ඉවර වෙලා නෝනා නැගිට්ට...
"
කමලා, මෙසේ අස් කරලා, ඉතුරුවෙලා තියන කෑම තොපිල දෙන්නම කාපන්. පාල වරෙන් යන්න මාව හෝදන්න"
මවත් අරගෙන නෝනා බත්රුම් එකට ගියා. යන ගමන්
"
ඔඊ ... නාකිය.. හොඳට අතු ගාපන්... ඉවර වෙලා, කාල, මුණ කට හෝදගෙන වරෙන්... මට තියනවා උඹල දෙන්නටම දෙන්න " කියා නෝනා මගේ දිහා බලල ඇහැක් ගහල හිනා උනා...
නාන කාමරේ අදුන් ගලවල..
"
මාව දැන් හොඳට නාවපන්.. උඹත් නාපන්, මොකද මගේ ඇදට එනවනම් උඹව හාඩ්ඩෙක්  වගේ මට ගන්න බැනේ"
මම නොනව හොඳට නවන්න පටන් ගත්ත.. ටික වෙලාවකින් නෝනා මගේ ඔලුව අල්ලලා
"
ඔතනින් දන ගහගෙන අයෙත් කාපන් මාව" කියා මාව දන ගැස්සුවා... මම නෝනගේ හුත්තේ රෝස පට තොල් වලින් හිමින් හිමින් දිව දැම්ම... දාල, ටිකෙන් ටික නෝනට මැ අටේ එක්ක සෙල්ලන් කරන්න පටන් ගත්ත... නෝනා කකුල උස්සල බිත්තේය තියාගෙන මගේ මුණ අරන් තවත් අස්සට එබුවා. දැන් වතුර හොඳට නෝනගේ ඇගෙන් ගලාගෙන මාවත් හෝදගෙන යනවා... නෝනා ටික වෙලාවකින් චුන් වෙලා, හොඳට ජුස් එන්න පටන් ගත්ත...
"
ඔවා ඔක්කොම බීපන් පලයෝ.... ම්ම්ම්ම්ම්ම්... මමමම... තව හොඳට, තව හොඳට කාපන් බන්" කියා ඇස් උඩ ගියා..
මමත් එන ජුස් ඔක්කොම බොන්න පටන් ගත්ත... බොන ගමන්, තවත් නෝනගේ හුත්ත ඇතුලට දිව දාල, මැ අටේ ලෙව කෑවා. නෝනා ටික වෙලාවකින් ආවා ගැස්සිලා...
"
අමෝ අම්මෝ... පාල... ...... හා" කියා මගේ කොන්ඩෙන් තදින් අල්ලාගෙන මගේ මුණ අරගෙන කකුල් දෙක අස්සේ ගැහුවා... ටික වෙලාවක් මාව එකම තියාගෙන හිටපු නෝනා, මාව අයින් කරලා..
"
හ්ම්ම්.. හොඳයි.. තමුසේ හොඳ දිවාකරයෙක් නේද?" කියා මගේ දිහා බලල හිනා උනා... මම කතා නැතිව, නොනැව හොඳට සබන් ගාල නැව්ව... හොඳට අපි දෙන්නම නාල, නොනව පිහදම්ම... කාමරට ඇවිත් නිරුවත්ව ඉන්න නෝනා, කන්නාඩි මෙසේ ඉද ගත්තා... නෝනගේ මුළු ආගමයි, තනෙයි  ලස්සනට මට කන්නාඩියෙන් පේනවා...
"
මගේ කොන්ඩේ හොඳට පිහදාපන්"
මම නෝනගේ කොන්ඩේ වෙලේනකම්ම පිහි දැම්ම... ඊට පස්සේ නෝනා සුවද විලුන් අරගෙන මුළු ඇගේම ගැව. මගේ ඇගේත් ගැව..
"
උඹත් සුවදට ඉන්න අපනේ, නැත්නම් කොහොමද මම උඹත් එක්ක ඉන්නේ.. නේද?" කියල මගේ ඇදෙ ගැණු සුවද විලවුන් ගෑව.
"
අර නයිටි එක අන්දපන්, යටට මොනවත් ඕනේ නැ" කියල සිනිදු මුළු ඇගම පෙනෙන, ලා නිල් පාට නයිටි එක පෙන්නුවා. 
නයිටි එක හොඳට කොටයි, යටින් රේන්ද අල්ලපු, අත් නැති පිටි පස්සෙන් මුළු පිටම වගේ පෙනෙන නයිටි එකක්.  නෝනගේ ලොකු තන යන්තම් වගේ වැහෙන නයිටියක්. නෝනගේ තන පිඩු, නෙරළ ඇවිත් නයිටි එක ඇතුලෙන්.
"
උඹත් ඔන්න ඕක අද ගනින්" කියල, නෝනගේ අලුත් පැන්ටි එකක් පෙන්නුවා. ඒක අද ගත්තට පස්සේ,
"
වරෙන් දැන් යන්න... මට තියනවා අරුන් දෙන්නට පාඩම් උගන්වන්න" කියල මවත් අරගෙන කියා සාලෙට.
"
කෝ මේ වහල්ලු... මොකද තාම ගාටනවද? කමල, සේන වැඩ ඉවර නැද්ද?" කියල නෝනා කැ ගැහුවා
"
ආව නෝනා" කියල දෙන්නම ඉක්මනට ආව සාලෙට
"
තමුන් උදේ මගෙන් අහන්නේ නැතිව සෙක්ස් ගත්තා නේද, කමල?"
"
අනේ නැහැ නෝනා.. නෝනා කියපු...."
"
වහගනින් කට.... මම කිව්වනේ උඹව අල්ලගන්නම් කියල... ගිහින් ගෙනෙන් අර ලනු කරලියි, අදුන් වලට ගහන කටුයි, මහතා වේවැලයි"
"
දෙන්න යනවා මෙසේ දෙපැත්තට....."
"
පාල, ඔකිගේ ගවුම ගලවල, අත් දෙක බදින්න පිටි පස්සට කරලා... ඊට පස්සේ, ඔය අදුන්  එල්ලන කරු ගහපන් තන පිඩු වලට ... ඊට පස්සේ ඔය ලනු කැලි 2 න් අරකිගේ තනේ හොඳ තදට බැඳපන්... හොඳට බැඳපන් ඔය වැටකොළු දෙක... සේන, උඹත් හෙළුවෙන්  හිටපන්"
මම කිව්වා විදිහට කමලාගේ ගවුම ගලවල, කටු 5  ගැනේ තන් දෙකේ ගැහුවා, ඊට පස්සේ තන් දෙක  ලනු කැරලි දෙකෙන් හොඳ තදට බන්දා .... කමලගේ මුළු මුනම වෙනස් උනා... ඒකිට හොඳට රිදෙනවා ඇති.
"
අනේ නෝනා එපා නෝනා, රිදෙනවා... " කියල එකී බැගැපත්ව  ඉල්ලුව . නෝනා ඇහුනේ නැහැ වගේ ඉන්නවා.
"
කකුල් දෙක පළල කරලා, මෙසේ ගානෙට  පහත වෙයන්... ඔය වැටකොටු දෙක මෙසේ දිගේ තියෙන්න ඕනේ... මුණ ගනින් පස්සට... " කියල ගිහින්, දිග කොස්සක් වගේ පොල්ලක් ගේනවා...
"
හ්ම්.... කකුල් දෙක පළල කරන්න නේද මම කිව්වේ.... මේක දාගනින් ඇතුලට... " කියල පොල්ල තියල තද කලා... කරලා අනිත් කෙරෙවල, බිම තිබ්බ... දැන් එකී ඇගිලි තුඩු වලින් හරිම අමාරුවෙන් ඉන්නවා...
"
අම්මෝ.. නෝනා... අනේ...අනේ... එපා...." නෝනට කිසිම ගානක් නැහැ...
"
සේන, ඔය අනිත් කොන් දෙකෙන් තොගේ ඇටදෙක හොඳට බන්දපන්... තදට, හරිද?" කියල, නෝනා ගිහින් කමලාගේ තනේ ගහල තිබ්බ කටු තවත් හොඳට ඇතුලටම ගැහුවා... අරකි කැ ගහනවා.
කමල, දෙකට නැවිලා මෙසේ දිගේ තන තියාගෙන, මදිවට ඒකිගේ හුත්ත ඇතුලට දිග පොල්ලක් ගහල, එක ඇතුලේ තියාගෙන ඉන්න එකී තටමනවා... අනිත් පැත්තෙන්, සේනයාගේ අට දෙක වෙන් වෙන්න වගේ ඇදිල... පුදුම ප්රදර්ශනයක්....
"
දැන් දෙන්න ඇදපන් කඹ... හ්ම්.. හ්ම්.. දෙන්න දෙපැත්තට ඇදපන්... හයියෙන්"
කමල ඉන්න හැටියට තව අදින්න අමාරුයි.. මොකද එකී පස්සට ගියොත්, අර පොල්ල තව ඒකිගේ හුත්ත ඇතුලට යනවා... සේන ඉක්මනට ලනුව අදින්න පටන් ගත්ත.... අදින්න අදින්න, කමලාගේ තන් තවත් ඇදෙනවා... අනිත් පැත්තෙන් සේනගේ අට දෙක ඇදෙනවා....දෙන්නම හිමිහිට කැ කෙදිරි ගානවා.
"
සේන, උඹ හයියෙන් අදින්න ඕනේ" කියල, නෝනා වේවැලෙන් පිටට ගැහුවා... අක තව හයියෙන් දැන් අදිනවා... කමලාගේ තන් දෙක දැන් හොඳට දිගා වෙලා..... ඒකිගේ ඇස වලින් කැදුලුත්  එලියට පනිනවා.
නෝනා වේවැල අරගෙන කමලාගේ වම් තනේ උඩින් තියල හොඳට ඉල්ලක්කේ ගත්තා... ඊට පස්සේ, එක පාරටම, දිගා වෙලා තියන තනෙට වේවැලෙන් තඩි බාන්න පටන් ගත්තා...
"
අයියෝ.... අම්මෝ.... අනේ... අනේ... නෝනා නෝනා... අනේ... එපා... අම්මෝ..." කියල කමල මර ලතෝනි දෙන්න පටන් ගත්තා....
"
පාල, ඔකිගේ කට වග ගනින්" කියල, අයෙත් නෝනා තනෙට ගහන්න පටන් ගත්තා.... එන්න එන්න තනේ රතු වෙලා, පාරවල් හිටින්න පටන් ගත්තා. මෙහෙම පාරවල් 10 ක් විතර ගහල, නෝනා මෙසේ අනිත් පැත්තට අව, අනිත් තනෙට ගහන්න... එනගමන්, සේනටත් ගැහුවා තව ඇදපන් කියල. නෝනා අයෙත් කමලාගේ අනිත් තනට ගැහුවා... කමල හු තියනවා, නමුත් මම කට වහගෙන ඉන්න නිසා, ඇහෙන්නේ නැහැ... එකී දගලන දගලන පාරට, අර පොල්ල තවත් ඇතුලට යනවා... මෙහෙම වදයක් මම දැකල නැහැ... නෝනා කිසිම දෙයක් ගානෙට ගන්නේ නෙතිව ඉන්නවා... හරිම නපුරු පාටින්... කමලාගේ ඇස්වල කදුලු පිරිලා... මෙහෙම පාරවල් 10 ක් විතර ගහල නෝනා නැවැත්තුව....

"
දැන් කව්රු කව්රුත් දන්නවනේ මට ඉහලින් ගියොත් වෙන දේ... ... පාල උබත් බලාගනින්.. මේවගේ දේවල් වෙන්න ඕනේ නම්, මට ඉහලින් පලයන් ........ "
මම බිම බල ගත්තා... මටත් මේ දේමයි වෙන්නේ අකීකරු උනොත්...
"
හ්ම්... දැන් දෙන්න ඕව ලෙහා ගනින්... කමල, අර දෙකත් අරගෙන වරෙන් කාමරේට.... පාල වරෙන් යන්න" කියල මාවත් අරගෙන නෝනා ගියා ඇදට... අර දෙක කිව්වේ මොකක්ද කියල මට දැන් ප්රෙහෙලිකාවක්.
ටික වෙලාවකින් සේනයි, කමලට්යි ආව කාමරේට... සේන කෙලින්ම ඇවිත් නෝනගේ ඇද යට තිබ්බ දන්වැලක් අරගෙන උගේ බෙල්ල වටේ දාගෙන ඉබ්බා දාගත්තා … ඊට පස්සේ නෝනගේ අතට යතුර දුන්න... 

කමලාගේ අතේ අමුතුම මාදිලියේ දෙයක්... පොල්කටු දෙකක් වගේ එකක්, වයර් දෙකක් ඇවිත් පොඩි පොම්පයකට හයි වෙලා.
"
තන් දෙන ගනින් එලියට ..... ඔය දෙක දාගනින් තන් වලට" කියල නෝනා කිව්වා.
තන් එලියට ගත්තට පස්සේ තමයි මම දැක්කේ, කමලාගේ තන් වල පාරවල් වල හරිය... හොඳට ඉදිමිලා, ලේ එන්න ඔන්න මෙන්න... හැම පැත්තටම පාරවල්... එකී තවම ඉකි ගහනව. හිමිහිට අර පොල්කටු දෙක වගේ දෙක තනේ තියල, අනිත් අතින් පොම්පේ ගහන්න පටන් ගත්තා... පොම්පේ ගහන්න ගහන්න, කමලාගේ තන ඇදෙනවා... පොම්පයක් කිව්වට, ඒක හරියට සකර් එකක් වගේ....
"
මම මේකිගේ තන් වැටකොළු කරන්න මෙන්න මේකෙන්... හැමදාම මෙකි බුදියන්නේ මේක ගහගෙන තමියි... මම රෑට රෑට නැගිටිලා තවත් පම්ප් කරනවා මේක ඇදෙන්න...."
"
මට හම්බවෙනකොට, හරි පොඩි තන් දෙකක් තිබ්බේ... මගේ තන් දෙක ලොකුයි කියා කියා මෙකි මට විහුලු කලා... මම එදා හිතාගත්ත, කවද හරි මේකිගේ දෙක මම වැටකොළු කරනවා කියල. බලපන්කෝ දැන්්... බුරියට ගෑවෙන්න ඔන්න මෙන්න... කොහොම හරි මම මේක තව අදිනවා බිම ගැවේන්නම " කියල නෝනා හරි හයියෙන් හිනා උන... කමල, ලජ්ජාවෙන් බිම බලාගෙන ඉන්නවා. දැන් තමයි මට තේරුනේ, කමලාගේ තන් දීග දෙන්න හේතුව... ඒක ලොකු නැහැ, කෙට්ටුයි, දිගයි..... නෝනගේ වගේ ලස්සනට ලොකුවට, තන නෙරළ නැහැ.

කමලත්, නෝනගේ ඇද යට තිබ්බ දන්වැල, බෙල්ලේ දාගෙන බුදියන්න ගියා...  නෝනා රැ ටොයිලට් යන්න ඕනේ වෙලා, සේනව කුද්දල, උගේ කටට කෙලින්ම චු කලා... මම අයෙත් ඇහැරුනේ ඉරිදා උදේ කමල මාව නැගිට්ටනකොට. ඉරිදා නිසා ටිකක් දවල් වෙනව්කම් ඔක්කොම බුදිය ගත්තා.

No comments:

Post a Comment