Thursday, December 1, 2011

ගණන් ටිචේර්ගේ වහලා - චේදය 8


අනිත් දවසේ උදෙන්ම නැගිටලා, පාඩම් කරලා, නෝනගේ හැට්ට, සාරිය, යට ගවුම, පැන්ටිය අයන්  කරලා, නෝනව හෝදලා, පිහිදාළ, සාරිය ඇද ගාන්න උදව් කලා. මට නෝනගේ පරණ මල් මල් තියන පන්ටියක් අඳින්න දුන්න. මගේ සුදු කලිසම අස්සෙන් යන්න්තම් වගේ පෙනෙනවා. උදේ කෑම කාල, සේන අපිව අරන් ගියා ඉස්කෝලේ.. ඉස්කෝලේ ලග තියන පාලු පාරක නවත්වල, මට එතනඉඳන් අවිදෙන්න කිව්වා මඩම්. මඩම් කැමති නැහැ මාව ගෙදර තියාගෙන ඉන්නවා කියල ඉස්කෝලෙට පෙන්වන්න. ඉස්කෝලෙදි කිසිම දෙයක් දන්නේ නැහැ වගේ මඩම් හිටියේ... ඉස්කෝලේ ඉවර උනා ගමන්ම යාළුවා කතා කලා සෙල්ලම් කරන්න.. මම බැහැ කියල ඉක්මනට ගියා මට එන්න කියපු තැනට... යනකොට, නෝනා ඉන්නවා කාර් එකේ සේන එක්ක...
"
මම කීයටද එන්න කිව්වේ?, ? දැන් කීයද? මොකද, මම කියන ඒවා ඔය ගොන් මොලේද යන්න්ගේ නැද්ද?" කියල නෝනා තරහෙන් පුපුරා පුපුරා කිව්වා.
"
යමන්කෝ ගෙදර, මම දෙන්නම් තමුසෙට රිදෙන්න"
ගෙදර ගියා ගමන් නෝනා ඉස්සෙලම ගියේ වේවැල ගෙන්න... සරි පොට උඩ දාල ...
"
මෙහෙ වරෙන් පරයා... ගලවපිය අදුන් " කියල ඉස්තොපුවේම මගේ අදුන් ගල්ලෙව්වා.
ගලොපු ගමන්, කිසිම තැකීමක් නැතිව මට මුළු අගටම වේවැලෙන් ගහගෙන ගහගෙන ගියා.... ගහන ගණහ පාරට, නෝනගේ ඇස වලින් තරහ පිටවෙනවා...
"
මීට පස්සේ, මීට පස්සේ, මම කියන වෙලාවට එනවද? ? කතා කරපන්, කතා කරපන්, වල මීමා.... " කියල නෝනා මට හොඳට තඩි බාන්න පටන් ගත්තා...
"
අනේ ඔව් නෝනා, මට සම වෙන්න නෝනා... මම එනවා, මම එනවා නෝනා කියන වේලාවටම"
විනාඩි 10 ක් විතර මට ගහල
"
වරෙන් යන්න මගේ අදුන් ගලවන්න.... මගේ අගේ ලේ නරක කරන එකමයි තෝ කරනනේ... පාහරය... හිටපන් ඇද හෙලිවැල්ලෙන්ම ... "
මම ඉක්මනට කාමරයට ගිහින් නෝනගේ අදුන් ගලවන්න උදව් කලා... නෝනා අදුන් ඔක්කොම ගලවල, සිලිදු යට සය විතරක්, උඩට උස්සල ඇද ගත්තා, යන්තම් තනේ වැහෙන්න ඇදගෙන ... සායේ පැත්තකින් කැපුම, නෝනගේ ඉනේ ඉදන්ම පල්ලෙහට තියනව... නෝනගේ තවාපු වගේ කකුල ඒක අස්සෙන් ලස්සනට පෙනෙනවා.
"
මගේ අදුන් අස් කරලා වරෙන් සාලෙට..." කියල නෝනා පුපුරා පුපුරා ගියා...
මම නෝනගේ හෝදන අදුන් බක්කියට දාල, සාරිය එළියේ වනුව... මම හෙලිවැල්ලෙන්ම වැඩ කරනවා කමල දැකල හොඳට ඒකිට හිනා. මට තේරුණා මම ආවට පස්සේ, නෝනා ඒකිට සැලකිල්ල අඩු වගේ.
මම සාලෙට යනකොට නෝනා කනවා... මාව දැක්ක ගමන් ඇගිල්ලෙන් මෙසේ යට පෙන්නුවා නෝනා. මම ඉක්මනට මෙසේ යටට ගිහින් නෝනගේ කකුල් ඉඹින්න පටන් ගත්තා. යට සාය කැපිල්ල නිසා, නෝනගේ ඒක කකුලක්  තනිකර එලිය.... යන්තම් චු එකත් පෙනෙනවා... මම ඉඹින්න ඉඹින්න, නෝනා මට කකුල් වලින් ගහනවා... තවමත් තරහ ගිහින් නැහැ... කාල ඉවර වෙලා, නැගිට්ට නෝනා
"
කමල, අද මේකට කෑම නැහැ... හිටපුදෙන් බඩගින්නෙන්.... මම උගන්වන්නම් පාඩමක් මේකට" කියල නෝනා ගියා කාමරේට, බුදිය ගන්න...
"
ඇද්ද උඹට... ආව මෙතන නෝනගේ අතකොලුව වෙන්න... වරෙන් කුස්සියට, මම දෙන්නම් උඹට කන්න.."
කෑම මෙසේ අස් කරලා මම ගියා කුස්සියට. යනකොත කමල කෑම කනවා... සේන බලන් ඉන්නවා බල්ලෙක් වගේ. මාව දැක්ක කමල...
"
වරෙන්, අද උඹට කාම නැහැනේ... මේකවත් කාපන්" කියල ඒකිගේ ගාවම ඉස්සුවා...
"
මොනවඩ් බලන් ඉන්නේ,.... මම කිව්වා නේද කන්න කියල?"
මට ඒකිගේ කුණු දැක්කම, ඒක කරන්න හිතුනේ නැහැ... නෝනත් මට පොඩි සපෝට් එකක් තියන නිසා මම කිව්වා බැහැ කියල...
"
... උඹ එහෙමද? හරි අපි බලාගමු, කව්ද දිනන්නේ කියල... මම උඹට නෝනාගෙන් හොඳට අරන් දෙන්නම් ගුටි... හිටු, මම දෙන්නම්"
මම කමල කියන දේවල් ගණන් ගන්නේ නැතිව, මගේ පාඩුවේ පාඩම් කරන්න ගියා...
හවස තේවලට කතා කරලා මට තේ නොදී, කමල කිව්වා, නෝනගේ තේ අරන් යන්න කියල... නෝනා මගේ කටේ කෙල ගහල, වතුර දාල, තේ බිව්වා...
"
දැන් ගිහින් ඇද ගනින්.. අද උඹේ පන්ති නේද? විලි වහගෙන වරෙන් පන්තියට" කියල නෝනා ගියා ඇග හෝද ගන්න...
මම ඉක්මනට මගේ සුදු ඇදුම ඇදගෙන ගිහින් වාඩි උනා මෙසේ, හරියට මම එළියේ ඉඳන් පන්ති එනවා වගේ. ටික වෙලාවකින් අර කෙල්ලෝ ටික ඇවිත් මාව අයෙත් පාච්චල් කරන්න පටන් ගත්තා. මොට්ටය, උලමා, ගොනා, බුරුව වගේ දේවල් මට ඇහෙන්න කියනවා. මේවා කියල තමයි මඩම් මට බනින්නේ... එතන ඉන්න කට කාරම කෙල්ල මගේ පිටිපස්සෙන් යනකොට මම ඇදන් හිටපු පන්ටියේ  මල් දැක්ක...
"
, මෙතන ජංගික් ඉන්නවනේ... ගැනු ගන්ගිය... හු හු ..." කියා කියා හිනා උනා... අනිත් ගැනු ඔක්කොම ඇවිත් පස්සපත්තෙන් මගේ ජංගිය බැලුව. මට දැන් ඉන්න ලැජ්ජයි.
පාඩම කරන අතරතුරෙත්,   මඩම් මාව පහත කරලා, බොරුවට මගේ ගණන් වැරදි කියල වේවැලෙන් ගැහුවා... අර කෙල්ලෝ ඔක්කොටම හරි හිනා මම ගුටි කනකොට.
"
මිස්, මල් කඩන්න ආසද මිස්්? ඔය මෝඩයට පුළුවන් මිස්  හොඳට මල් කඩන්න" කියල අර ගැනී කිව්වා... මඩම් හොරෙන් වගේ හිනා උනා...
"
ඔව් ඔව් ළමයි,. .මම දන්නවා මේකා මල් කඩන්න දක්ෂයි කියල... එකනේ ඇදගෙන ඉන්නේ... අනේ හැබැට, දැන් කාලේ හැදෙන පිරිමි, හරියට ගැනු වගේ නේද? විලි ලජ්ජා නැහැනේ මම අහන්නේ..."
හරියට මම ඕනෑකමින් ඇදගෙන ආව වගේ මඩම් කතා කලේ... පාඩම ඉවරවෙලා
"
ඔය ළමයි යන්න... මම මේ මෝඩයට තව උගන්වන්න ඕනේ... හැමදාම මම වැඩිපුර කරනවා" කියල, අනිත් ළමයි ඔක්කොම යැව්වේ.
"
හ්ම්... මොනවද ඇදගෙන ඉන්නේ... මම කිව්වා නේද අද හෙලිවැල්ලෙන් කියල... ගලවනවා, ගලවනවා... "
මම ඉක්මනට අදුන් ගලවල ගියා අදුන් හෝදලා, අයන් කරන්න. මගේ වැඩ ඉවර වෙලා, නෝනගේ කකුල් මිරිකන්න කිව්වා නෝනා... මේවගේ, මුළු දවසම මම හෙලිවැල්ලන් ගෙව්වා.
රැට කෑම දුන්න, මම බොහොම ඉක්මනින් කගන කාගෙන ගියා බඩගින්න වැඩි නිසා... එදා රැ මමත් අනිත් උන් දෙන්නවගේම නෝනගේ ඇද යට බුදිය ගත්තේ... වෙනස, අනිත් උන් ජන්ගියක් හරි ඇදගෙන,... මම හෙලිවැල්ලන්.

මේ වගේ දවස් ගත වෙලා, බ්රහස්පතින්දා මම උදේ නැගිටලා ගියා පාඩම් කරන්න... කුස්සියේදී, අයෙත් මාව කමල අල්ලාගෙන, බලෙන් මට කියල ඒකිගේ හුත්ත ලෙවකන්න කිව්වා... මම අයෙත් බැහැ කියල, කොහොමහරි පැන්න ... අයෙත් කමල මට තර්ජනය කලා... මම ගානක් නැතිව මගේ වැඩ කලා... එදා  ඉස්කෝලේ ඇරිලා ගෙදර අවගමන්, කමල ඇවිත් නෝනට පොඩි ලිව්මක් දුන්න... නෝනා ඒක කියවල, මගේ දිහා රවල බැලුව... හැබැයි මුකුත් කිව්වේ නැහැ... මමත් ගණන් ගන්නේ නෙතිව, මගේ වැඩ ටික කලා... නෝනා, කාල මට කාමරේට... මම යනකොට කමලත් ඉන්නවා නෝනා ලගින්ම ඉඳගෙන.

"
පාල, මේ ලියුම මොකද්ද? ?"
"
මම දන්නේ නැහැ නෝනා"
"
.. දන්නා නැහැ... ඇත්ත කියපන් මගේ යක අව්සගන්නේ නැතිව... දන්නවනේ මට තරහ ගියොත් කොහෙන් කෙලවර වෙයිද දන්නේ නැහැ"
"
අනේ නෝනා, මම දන්නේ නැහැ නෝනා කියන දෙ"
"
එහෙමද? මේ තියෙන්නේ උඹට කෙල්ලෙක් ලියපු ලියුමක්... උඹේ පොත් අස්සේ තියල, කමලාට අහු වෙලා තියෙන්නේ... දැන්වත් මතක් වෙයිද ?"
කමල මගේ දිහා බලල, හොරෙන් හිනා උනා... මට එතකොට තමයි මතක් උනේ කමල මට කිව්වා දේවල්. මෙකි මාව මාට්ටු  කරන්න කරපු දෙයක්. මම මොනවටද බය වෙන්නේ, කියල හිතල...
"
අනේ නෝනා, ඕක මගේ නෙවෙඉ... මට එහෙම ලියුම් කව්රුත් දෙන්න නැහැ"
"
කියන්නේ මම බොරු කියනවා කියලද පාලයෝ" කියල කමල මගේ ඇගට කඩන පන්න.
"
න් ... එහෙම නෙවෙඉ..."
"
එහෙමනම් කොහොමද? ? කියපන් බලන්න... මට ඇත්ත ඕනේ... ඉක්මනට.. උඹ වරද පිළිගන්න තරමට, දඩුවම ලිහිල්...." කියල නෝනා කිව්වා.. මම කොච්චර කිව්වා වැඩක් වෙන්නේ නැහැ කියා මට තේරුණා...
"
.. ඔව් නෝනා, මට කෙල්ලෙක් දුන්න එකක්" කියල මගේ කටින් පිට උනා..
"
ඔය තියෙන්නේ ඇත්ත නෝනා" කියල කමල පැන්න
"
වැරදි දෙකයි... ලියුමයි, බොරු කීමයි... නේ?"
"
ඔව් නෝනා"
"
වරෙන් යන්න මම දෙන්නම් ඇද උඹට හොඳට මතක තියාගන්න පුළුවන් විදිහට... කමල, දාපන් ඔය බලු දන්වල ඕකගේ බෙල්ල වටේ.." කියල නෝනා ගිහින් අර වහල තිබ්බා කාමරේ ඇරිය...
"
වරෙන් මගේ වදකාගාරයට... උඹ ඇහුවනේ මෙහෙ ආපු පලවෙනි දිනේම මේක මොකද්ද කියල? නේ... මෙක තමයි මම මිනිස්සු හදන්නේ... " කියල මාව දන්වලෙන්ම ඇදන් ගියා.
ඒක පුදුම කාමරයක්... දන්වැල් හැම තැනම, බාල්කවල එල්ලලා, කුරුසයක් වගේ ලිවලින් හදපුවා, ලි කණු, ඒක ඒක විදිහේ දේවල්, කකුල් විතරක් තියන මැද හිස් පුටු... හැම එකේම දන්වැල් තියනව මිනිස්සු ගැට ගහන්න... කාමරේ කෙලවරේ ලොකු පුටුවක් තියන, කකුල් තියන කොටේකුත් එක්ක... බිත්තියේ, හැම තැනම වේවැල්, වයර්, කස වගේ දේවල් එල්ලලා... නෝනා කෙලින්ම ගිහින් වැඩි උනේ අර පුටුවේ... හරියට රැජිනක් වගේ ඉන්නවා නෝනා. කමල, මව දන්වලෙන් ඇදගෙන ගියා නෝනා ගාවට...
"
ඕකට කකුල් දෙකෙන් බැදපන් අර බාල්කෙ.."
කමල කබේ පහත කරලා, ලීයේ තිබ්බා දන්වැල් වලින් මගේ කකුල් බැන්දා ... ඊට පස්සේ, මාව හිමිහිට කබෙන් ඉස්සුවා. ඒක උස්සන්න පහසු වෙන්න, පුලියක් තියනවා. මම සම්පුර්ණයෙන්ම ඉස්සුවට පස්සේ, කබේ අනිත් කෙරවලේ බැන්දා  කණුවක. මම දැන් උඩුබැලි අතට ඉන්නේ... මගේ ඇත දෙකත් බැන්දා  ලණුවලින්.
"
ඇද දැන ගනින්... මේ කාමාරෙන්  පිටට කිසිම සද්දයක් යන්නේ නැහැ... කියන්න, උබ  මරලතෝනි දුන්නත් ඒක ඇහෙන්නේ නැහැ... අර සේනය තමයි මට මෙක හදල දුන්නේ... මම මෙක පාවිච්චි කරන්නේ මගේ තෘප්තියට... උඹල වගේ වහල්ලුන්ට බැඳලා, ගහල, හම ගහනකොට මට බොහොම සතුටක් ඇති වෙනවා... " කියන ගමන්, පුටුවන් නැගිට්ට නෝනා ආව මා ගාවට...
"
කමල, ගනින් අර දීග කසේ" කමල අරන් ආව...
නෝනා කසේ දිගට පිටිපස්සේට ගිහින්, මට ගහන්න පටන් ගත්තා... පාරවල් 5 ක් විතර ගහනකොට මට ඉන්න බැහැ...
"
බුදු අම්මෝ... අනේ... එපා නෝනා... බුදු  නෝනෝ... එපෝ..."
"
තව කැ ගහපන්... මට මොකෝ... මම කිව්වනේ තෝව බේරන්න මෙහෙ කව්රුත් නැහැ කියල.... උඹ කැ ගැහුවනෙ... හිටපන්..."
"
කමල, අර කිලෝ එකේ බර කිරණ දෙක ගනින්... අර බැග් එකේ දාල, එල්ලාපන් ඕකගේ තන් දෙක..ඊට පස්සේ අදුන් කටු ගහපන් තන් වලට"
කමල ඇවිත් බර එල්ලුව මගේ යකඩ වළලු වල... මගේ තන දැන් ඉරෙන්නේ වගේ ඇදිල... මදිවට මගේ තැන්වල අගට කටු  ගහල.
"
ඕකගේ ඇට දෙක බැදපන්  හොඳට අර ලනුවන්... ඊට පස්සේ එල්ලාපන් අර ගඩොල් 2 ත්. හොඳට ඇට දෙක දෙපැත්තට ඇදෙන්න...."
කිව්වා විදිහටම කමල මගේ ඇට බැන්ඳ...
"
මම කිව්වනේ තොට ඉල්ල ලා දෙන්නම් කියල... ඇද්ද තොට?" කියල කමල මගේ කනට කරලා කිව්වා.
"
මේ ඉටි පන්දම ගහපන් පස්ස පැත්තේ... අපිට පොඩ්ඩක් ලයිට් මදි මෙතන" කියල නෝනා හිනා වෙලා අඩියක් විතර දීග දල්වපු ඉටිපන්දමක් ගුන්න කමලාට. කමලත් කිසි කතාවක් නැතිව මගේ පස්ස පැත්තට තියලා  තදේට බැස්සුවා.
මට දැන් කොහෙන්ද වැඩියෙන්ම වේදනාව කියල තේරෙන්නේ නැහැ... මහේ ඇට ඇදිල, තන් ඇදිල, පිටිපස්සෙන් ගහපු ඉටි පන්ගමේ ඉටිකිරි,මගේ පිට දිගේ පහතට එනවා. නෝනා තව මහතා ඉටිපන්දම් 2 ක් ගෙනල්ල ....
"
වක්කරපන් ඔකග හැම තැනම" කියල කමලට  එකක් දීල, නෝනා අනිත් ඒක මගේ ඇග හැම තැනම ඉටි දැම්ම..
"
අමෝ.., අයියෝ , අනේ එපා නෝනා මට බැහැ මේ වද විදින්න නෝනා.......අනේ.....අනේ අනේ...... සමාවෙන්න නෝනා... " කියා මම මර ලතෝනි දුන්න, වේදනාව උහුලගන්න බැරි තැන. මගේ අස් වලින් කදුලු බේරෙනවා මගේ නළලේ.... කටින්, නහයෙන් කෙල,  කැසී කලි බේරෙනවා... ඉටි දාල ටික  වෙලාවකින්, නෝනා වේවැල් දෙකක් ගෙනත් එකක් කමලාට දුන්න...
"
දැන් අපි මේ ඉටි කිරි අහක් කරමු... ඉටි යනකම් ඕකට ගහන්න..."
දෙන්න මගේ දෙපන්ත්තෙන්ම වේවැලෙන් ගහන්න පටන් ගත්තා... කිසිම සමාවක් නැතිව ගැහුවා... මාව එල්ලලා තියන නිසා වේවැල් පාරවල් වලටයි, මගේ දැගලිලටයි මාව කැරකෙන්න පටන් ගත්තා. මට ටන් කලන්තේ වගේ.
මෙහෙම මගේ මුළු ඇගේම තියන ඉටි කිටි යනකම්, දෙන්න කිසිම සද්දයක් නැතිව මට ගැහුවා. මම හු තිය තිය අඩන්න පටන් ගත්තා... මගේ ඇගම දැන් ගිනි ගන්නවා වගේ, වේවැල් පාරවල් වලට. අන්තිමට, නෝනා නවත්වල...
"
හ්ම්... දැන් ඉටි කිදි ගිහින් වගේ නේද? තව මේකව විනාඩි 15 ක් විතර ඔහොම හිටපු දෙන... ඊට පස්සේ ගලවපන්... "
"
පාල, දැන්වත් තෙරෙනේව නේද මගේ හැටි? මම හොඳට හොඳයි, නරකට, ඉතාමක් නරකයි... මගේ කීමට ඉහලින් දේවල් බැහැ..."
"
ඔව් නෝනා... තේරුණා නෝනා, අනේ මාව ලෙහන්න නෝනා... " කියල මම ඇත දෙකෙන් නෝනට වැන්දා. මේ වෙනකොටත් මම පැය බාගයකට වැඩයි එල්ලලා... මගේ මුළු අගමැ සීතලයි.
"
උඹව කමල ලෙහයි... මම යනවා පොඩ්ඩක් ඇලවෙන්න" කියල නෝනා ගියා කාමරෙන් පිටට.
"
හි හි හි හි ... අනේ පාලයෝ... මේ ගෙදර ලොක්කෙක් වෙන්නනේ උඹ ආව... දැන් දැක්ක නේද මම කියන දෙ අගන්නේ නැති උනාම වෙන හරුපේ? අහ? මම කියපු වෙලාවේ මට සැපක් දුන්නනම් මේවා නොනවත් නැහැ නේ, නේද?"
"
අනේ කමල නෝනා... මට සමා වෙන්න... මම මීට පස්සේ එහෙම කරන්න නැහැ... අනේ මාව ලෙහන්න"
"
උඹට ලෙහෙසියෙන් කරන්න පුළුවන් දෙ, දැන් අමාරුවන් කරපන්...." කියල කමල නෝනා, ගවුම ගලවල මගේ ගාවට ආව... ඇවිත් එකී හිටගත්තම, හරියටම මගේ කට ගාව එකිහේ හුත්ත.
"
දැන් මාව උඩබැලී  අතට කාපන් කොල්ලෝ ... මට සැපක් දීපන්... ඊට පස්සේ මම උඹව ගලවන්නම්..." කියල මගේ ඔලුව අල්ලලා ඒකිගේ කකුල් දෙක අස්සේ ගැහුවා හරියටම මගේ දිව ඒකිගේ හුත්තේ තියල. ඊට පස්සේ, මගේ අටේ එල්ලලා තිබ්බා ගඩොල් වලින් පොඩ්ඩක් ඇදල...
"
දාපන් පැටියෝ ඇතුලටම... මේවත් නෝනා වගේම රසයි..."
නොනගේවගේ නෙවෙයි... හොඳට කිළුටු වෙච්ච, ගද  හුත්තක් ඒකිට තිබ්බේ.  මම ඉක්මනට දැම්ම දිව පුළුවන් තරම් එලියට... දාල අමාරුවන් එක්ගේ හුත්ත ලෙව කාව, මැ ඇටේ සුප්පු කර කර, ලෙව කව මේ උගුලෙන් ගැලවෙන්න... විනාඩියක් විතර ලේවකනකොට, එකී ආව මගේ කට පුර ඒකිගේ ජුස්. ඒකිගේ හුස්ම ගැනීමත් ඉක්මන් වෙලා.... ටික වෙලාවක් මගේ ඔලුව අස්සේ ගහැදෙන ඉඳල...
"
තව ඒක පාරක් අපි දාමු පැටියෝ ආතල් එකක්... ඇත්තටම, මට ආතල්, උඹට වේදනාව නේද බන්?" කියල මගේ තනේ තිබ්බා කටු ගැලෙව්වා...
"
අම්මෝ" කියල මට කියා උනා. අයෙත් කොහොමද මම මෙක කරන්නේ... නොනගේනම් කමක් නැහැ.. මෙක ඊට වද ගද, කිසිම රැසක් නැති දෙයක.
"
ඇති ඇති... කතා ඇති... දැන් අපි පටන්ගමු දෙවන වටේ... " කියල අයෙත් මගේ ඔලුව දා ගත්තා, කකුල් දෙක අතරේ.
මම හුස්මගන්නෙත් නැතිව, ඉක්මනට, ඉක්මනට දැම්ම දිව... ඉස්සෙල්ලවගේ නෙවෙයි.. මෙසරේ... ඒකිට එන්න කිටක් වෙලා ගියා... මම මෙහෙම කරන අතරේ අරකි මගේ ඇටේ, තන් පොඩි කර කර, වද දුන්න.... අන්තිමට විනාඩි 5 ක් විතට පස්සේ, එකී ලොකුවට අයෙත් මගේ කට පුර ආව, කැ ගහගෙන.....
"අම්මෝ... මරුබන්... මේවත් බීපන්, නෝනගේ වගේම තමයි මගේ ජුස්ත්කියල ඔක්කොම සුද්දකරගත්තට පස්සේ, මාව හිමිහිට බාල, අත් දෙක ලෙහුව. මට හිට ගන්නත් බැහැ, කකුල් පන නැති නිසා... මම ටිකක් බීම වැතිරිලා හිටිය...
"
මම මට ඕන විදිහට මේ වගේ සැපක් ගත්තේ සැහෙන්න කලකට පස්සේ බන්... නැත්නම් එන උන් මට ගහන්නේ තරහෙන් වගේනේ... හ්ම්... දැන් යමන් වැඩ කරන්න" කියල මාවත් අරගෙන කාමරෙන් පිටට ගියා.
එදා මුළු දවසෙම මගේ ඇග  ගිනි අරන් වගේ... කමල, පස්සේ තෙලක් දුන්න ගා ගන්න ... ඒක ගෑවට පස්සේ පොඩ්ඩක් හොදයි වගේ..

ඊට පස්සේ මම කමලාට තිබ්බේ පුදුම බයක්.. මෙකි මට අයෙත් බොරු කියල අරම උනොත් කියන බය. ඒක නිසා, පුළුවන් තරම් ඒකිව නෝනට හොරෙන් සනසන්න මම පටන් ගත්තා.

6 comments:

  1. Check out this link. Sri Lankan femdom @ bossygirls.net

    http://bossy-girls.net/International/SriLanka/index.htm

    ReplyDelete
  2. ගෑනුන්ගෙන් වධ බන්ධන ලැබීමට කැමති පිරිමින් සහ පිරිමින්ට වධදීමට කැමති ගැහැණුන් හදුනා ගැනීමට සුහද සේවයක් ආරම්භ කර තිබේ.ඊට එක් වීමට කැමතිනම් දුරකථන අංකය සහිතව කොමෙන්ට් කරන්න

    ReplyDelete