Thursday, December 1, 2011

ගණන් ටිචේර්ගේ වහලා - චේදය 5


මම කිව්වා විදිහට, වැඩ කරන්න පටන් ගත්තා. නෝනගේ රෙදි හොඳන්න වෙනම සුවද සබන් කැටයක් තිබ්බ... කමල නෝනගේ ඒවා හෝදන්න වෙනම කැටයක්. ඉස්සෙල්ල නෝනගේ ඇදුන හෝදන්න පටන් ගත්තා.. පුදුම ලස්සන, විවිද මාදිලියේ ලේස් පැන්ටි, බ්රා, යට ගවුම්, හැට්ට, බ්ලව්ස්, කලිසම් ගොඩක් තිබ්බ හෝදන්න. කමල නොනගේනම් තිබ්බේ, ගව්ම් විතරි... මොකද එකී යටට මොනවත් අදින්නේ නැහැ නේ. බොහොම ප්රවේශමෙන් හෝදලා ඉවර වෙලා, එලියට ගිහින් රෙදි වනුව. මම අදන් හිටපු තුනී ජංගිය හොඳට තෙමිලා මගේ මුලුඑ සෙට් එකම හොඳට පෙනෙනවා. කව්රුත් දකින්න ඉස්සෙල්ල, මම ඉක්මනට රෙදි වනල ගෙදර ඇතුලට අව. සේන, තවමත් වත්ත උදුලු ගානවා. නෝනගේ ඇදුන ගොඩාරියක් තිබ්බ අයන කරන්න... මම එකින් එක අරගෙන, කිව්වා විදිහටම, නව නව අයන කලා. පැන් ටි වෙනම, බ්රා වෙනම, හැට්ට වෙනම, යට ගවුන් වෙනම, සරි වෙනම වගේ ගොඩවල්වලට තිබ්බ. මේ ඔක්කොම කරනකොට හැන්දා වෙලා... නෝනලා නැගිටින වෙලාව. අන්තිම රෙදි ටික අයන කරලා ඉවර වෙනවත් එක්කම, කමල නෝනා ආව.
"
තාම ඉවර නැද්ද පාලයෝ? ?"
"
අන්තිම ටික නෝනා"
"
ඔහොම හිමින් වැඩ මෙහෙ බැහැ... ඉක්මනට අත උස්සල කරපන්.. අද නිවාඩු දවස නිසා ප්රශ්නයක් නැහැ... නැත්නම්, උඹව නෝනා එල්ලලා ගහයි ඔහොම පරක්කු උනොත්"
"
වරෙන් වරෙන්, නෝනට තේ හදල ඇදට අරගෙන යන්න ඕනේ... ඊට ඉස්සෙල්ල ගිහින් හොඳට නා ගනින්... මෙන්න මේ සුවද සබන් කටේ ගාල. ඔහොම කිලිටව නෝනා ගාවට ගියොත් මටත්  බනියි නෝනා... උඹට ගිහින් නෝනගේ වැඩ කරන්න තියනවනේ.... නාල මෙන්න මේ ජන්ගියත් ඇදගෙනම වරෙන්" හිනා වෙලා කියල කමල නෝනා මගේ අතට සබනුයි, ජන්ගියයි දීල, ගියා තේ හදන්න. මට තේරුනේ නැහැ කයපු දේ. මොනවා උනත්, මේ කිළුටු ඇදුන ගලවල, නාල හොඳට ඉන්න පුළුවන් නිසා මම ගිහින් ඉක්මනට නා ගෙන එන්න කුස්සියට ගියා. 
යනකොට සේනය ඉස්සෙල්ල වගේම බල්ලෙක් වගේ, දන ගහගෙන නිකම් තේ බොනවා පිගානෙන්.... කමල නෝනගේ කකුල එක ඇතුලේ. කමල නෝනා වෙනම කිරි තේ එකක් බොනවා.
"
දැක්කනේ මේ නාකිය තේ බොන හැටි.... මගේ කකුලෙන් තමයි ඔක්කොම....කාලකන්නිය, මේකට මෙහෙම කරලා මදි මට කරලා තියන ඒවාට" කමල නෝනා, පුදුම තරහකින් එක කිව්වේ. මේ වගේ තත්වෙකට ඇදල දාපු නිසා, කමල නෝනා සේනයට තිබ්බ කේන්තිය මට තේරුම් ගියා.
"
අම්මේ උඹේ පුසුබේ... නෝනා හරි කැමති වෙයි උඹේ සුවදට, පලයෝ"
"
අර බේලේක්  කෝප්පේ තියන නිකන් තේ උඹට... සිනි ටිකක් අල්ලට අරගෙන බීපන්... උඹට දෙන්න මෙහෙ කිරි තේ නැහැ... අල්ලට අරගෙන සිනි එක්ක බීපන්, නිකන් තේ" කියල මට කිව්වා. මම ඉක්මනට තේ එක බිව්වා...
"
පාල, මේක අරගෙන පලයන් නෝනගේ කාමරේට... නෝනා දැන් නැගිටින වෙලාව හරි.... හිමින් නොනව අහරවපන්... නැත්නම් අපි ඔක්කොම ඉවරයි තරහ ගියොත්" කියල, තේ කොප්පෙයි, කේක, කෙසෙල් සහ වතුර ලොකු වීදුරුවක් ට්රේ එකේ කියල, මට කිව්වා. මම එක අරගෙන හිමිහිට නෝනගේ කාමරේට ගියා, යනකොට නෝනා හොඳට බුදි... මම හිමිහිට ට්රේ එක පතකින් තියල නෝනට කතා කලා.
හිමින් ඇස් අරිය නෝනා, මගේන් වෙලාව ඇහුව... අහල, නැගිටලා ඇදේ කන්ඩියට හේත්තු උනා.
"
අර TV එක දානවා.. ඊට පස්සේ තේ අරගෙන එනවා... ඇවිත් දන ගහනවා ඇද ලගින්" කියල මට අන කලා... මම ඉක්මනට දන ගහල නෝනට තේ ඇල්ලුවා... වතුර වීදුරව අතට අරගෙනේ..
"
ළමය කට අරින්න... කට අරගෙන ඉන්නවා මම කියනකම් වහන්නේ නැහැ. හරිද?" කියල, හොඳට වතුර වලින් කට සුද්ද කරගත්ත... තප්පර ගානක් හොඳට හෝදලා, මගේ කටට, නෝනගේ කටේ තිබ්බ වතුර විද්ද...
"
ඕක බොනවා, බලන් ඉන්නේ ඉබ්බෙක් වගේ".
තව කිහිප සැරයක් එහෙම මගේ කටට නෝනා කෙලත් සමග, නෝනගේ කට හෝදපු වතුර දැම්ම මගේ කටට... දාන දාන පාරට මම ඉක්මනට ගිල්ල අනිත් පාර එන්න ඉස්සෙල්ල. ඊට පස්සේ, කේක් කැවා TV බල බල. ඊට පස්සේ තේ එක හිමිහිට බිව්වා. මේ ඔක්කොම කරනකම්, මම ජන්ගියත් ඇදගෙන නෝනගේ ඇද ළග දනගහගෙන විනාඩි 15 ක් විතර හිටියා.
"
ළමය හොඳට නාල නේද ඉන්නේ..."
"
ඔව් නෝනා"
"
හ්ම්... එහෙමනම් මට වැඩ තියනවා තමුසගේ කටින්" කියල තේ බීල මගේ මට කිව්වා ට්රේ එක මේසෙන් තියල එන්න කියල.
"
මෙහෙ වරෙන් කොල්ලෝ මට පොඩි ආතල් ඒකක් දන්නා ඕනේ දැන්... "කියල මව ඇදෙ ඉන්දවගත්තා. ඉඳගෙන මාව හොඳට බදාගෙන නෝනා මාව ඉඹින්න බටන් ගත්තා. නෝනා කටට කට තියල, මගේ දිව හොඳට උරන්න පටන් ගත්තා... මේ මගේ ටිචේර්ද කියල මට අදහ ගන්න බැරි උනා. මේ වගේ, ඇදෙ පෙරලි පෙරලි මාව හොඳට ඉඹල...
"
පල්ලෙහට ගිහින් දාපන් කොල්ලෝ දිව" කියල මගේ ඔලුව අරගෙන නොනග හුත්තට තියල තද කලා... මම පෙරුම් පුරාගෙන හිටපු දෙයක් ඉෂ්ටවුන... මමත් ඉක්මනට, නෝනගේ හුත්ත මගේ කටින් හොඳට උරන්න, ලෙව කන්න පටන් ගත්තා... මම කරන්න කරන්න, නෝනගේ ඇස් උඩ යනවා මම දැක්ක.,.. පුදුමු සුවදක් තියෙන්න... නෝනගේ ජුස් ලහි ලහියේ ගලන්න පටන් ගත්තා. මම  ඔක්කොම හොඳට බොන්න පටන් ගත්තා..
"
ඔව් ඔව්.. කොල්ලෝ... ඔය ඔක්කොම හොඳට බීපන්... බීල, තවත් දාපන් දිව ඇතුලටම... ඕක කරන ගමන්, උඹේ ජන්ගියත් ගලවපන් කොල්ලො... තව ටිකකින් මට ඕක ඕනේ වෙයි...." කියල නෝනා උමතුවෙන් වගේ කිව්වා. නෝනගේ ජුස් මගේ මුණ පුර... මම තවත් ඇතුලටම දැම්ම දිව....දාන ගමන්, මගේ ජංගිය ගැලෙව්වා... මගේ පයිය දැන්  පුපුරන්න වගේ නැගල. නෝනා දැන් එක අතකින් මගේ ඔලුව අල්ලලා, හුත්ත, උස්ස උස්ස මගේ කටේ ගහනවා... ටික වෙලාවකින් නෝනා "...........ආආආආආආආආආ...." කියල නෝනා ආව .... ගැස්සිලා මගේ කට පුර නෝනගේ ජුස් ඇරිය.
ටික වෙලාවකින් නෝනා, නැගිටලා, මගේ එක උඩ ඉදගත්තා... මගේ එක රිටක් වගේ තිබ්බ නිසයි, නෝනගේ ජුස් නිසි... නිකම්ම බැස්ස නෝනගේ හුත්ත ඇතුලට.. නෝනටත් හොඳට ජුස් ඇවිත් තිබ්බේ... නෝනා හිමිහිට හිමිහිට මට ගහන්නන පටන් ගත්තා... අත් දෙකෙන් ලොකු තැන දෙක එලියට අරගෙන් නෝනා හොඳට තැන පිඩු අත දාව... ඊට පස්සේ මගේ අත් දෙක අරගෙන තනේ තියල මිරිකන්න කිව්වා. එන්න එන්න නෝනා ගහන වේගය වැඩි උනා...  "ම්..ම්..ම්..ම්..ම්..ම්.... මෙහෙම සැපක්... පාල යවන්නේ නැහැ හරිද... මට ටික වෙලාවක් සෙල්ලම් කරන්න ඕනේ.. " මම දැන් ඉන්නේ වෙනම ලෝකෙක... මගේ ඒක දැන් හොඳටම සීතලයි, නෝනගේ ජුස් හැම තැනම...
එන්න එන්න නෝනගේ හඩත් වැඩි උනා... නෝනා දැන් තවත් කැගහනවා. ඔහොම ටික වෙලාවක් මගේ ඇග උඩ ඉදන් ගහල, නෝනා නැගිට්ට.
"
වරෙන් අර කන්නාඩි මෙසේය ගාවට" කියල මගේ පයින්ම මාව අරගෙන ගියා නෝනා.
"
දැන් ගහපන් මගේ පස්ස පැත්තෙන් ඇවිත්" කියල, නෝනා කන්නාඩිය ඉස්සරහේ නවුන. මම පිටි පස්සෙන් ගිහින් හිමිහිට නෝනගේ හුත්තේ තියල ඇතුල් කල... නෝනා කන්නාඩියෙන් මගේ දිහා බලාගෙන සැප ගන්නවා... මමත් හිමිහට වේගය වැඩි කර කර ගැහුවා. නෝනගේ ලොකු තන් දෙක හොඳට වැනෙනවා මම ගහන ගහන සැරේට. ඒක දැක්කම මට තව ජුන්. නෝනගේ කෙදිරිය දැන්  කැ ගැහිල්ලක් වෙලා...

"
පාල මම දැන් එන්න යන්නේ... මට හොඳට හයියෙන් හුකපන් කොල්ලෝ" කියා නෝනා කැ ගැහුවා.. මම හයියෙන් හයියෙන් හොඳට නෝනට හුකන්න පටන් ගත්තා... මමත් දැන් එන්න ඔන්න මෙන්න...
"පා.......... මම එනවෝ..... අම්මෝ....... ....." කියා කැ ගැහුවා... එත් එක්කම මමත් ඇවිත් නෝනගේ හුත්ත ඇතුලෙන ඇරිය. ටික වෙලාවක් අපි දෙන්න එහෙන්මම හිටිය... ඉඳල, මම හිමිහිට එලියට ගත්තා... නෝනා ගිහින් ඇදෙ ඇල උනා ... හොඳට මහන්සි අපි දෙන්නටමැ. මගේ පයියේ හැම තැනම කැරි, නෝනගේ ජුස්යි.... මම නාන කමරටේ යන්න හැදුව හොද ගන්න.
"
කොහෙද බන් යන්නේ.. මෙන්න මෙහෙන් ඇවිත් හාන්සිවෙයන් මගේ ගාව... ඔවා හොඳට හොද ගන්න පුළුවන් පස්සේ"
මම නෝනා ගාවට ගිහාම, නෝනා මාව හොඳට බදාගත්තා.. 
"සේන, සේන... වරෙන් උඹට වැඩක් තියනවා... " කියල නෝනා කැ ගැහුවා... සේන ඉක්මනින් දුවන් ආව කාමරේට... 
"දැන් වැඩ පටන් ගනින් නාකියෝ... මම කියන්න ඕනෙද ඔක්කොම?" කියා කැ ගැහුවා...
සේන හිමින් මගේ ලගට ඇවිත් මගේ පයිය කට දාගෙන හොඳට උරන්න පටන් ගත්තා. ලෙව කකා, හොඳට මගේ පයිය සුද්ද කරන්න පටන් ගත්තා... මම ජීවිතේට පලවෙනි සරයෙට මිනිහෙක් මාව උරණව.... එකත් හරි ආසාවෙන් උරන්නේ...
"
මම කිව්වනේ හොඳට සුද්ද කරලා දෙන්නම් කියල... " කියා නෝනා මගේ දිහා බලල ඇහැක් ගහල හිනා උනා..
"
මේ නාකිය හරි අසයි අනිත් කොල්ලන්ගේ ලෝද කන්න. පෙනෙන්නේ නැද්ද, රස කර කර, කැදර කමින් උඹව උරණ හැටි. හිතින් ඉන්නේ මේවා කෑවම උට නගි කියල... හි හි හි හි. " කියා නෝනා මහා හයියෙන් හිනා උනා.
මාව හොඳට සුද්ද කරපු සේන, ඇදෙ අනිත් පැත්තෙන් ඇවිත්, නෝනගේ ගවුම උස්සල ඔලුව දැම්ම නොනව ලෙව කන්න... නෝනා හොඳට හරි බැරි වෙලා, කකුල් දෙක පළල කල සේනට උරන්න දුන්න. 
"
තව අස්සේ තියනවා.. පාලය හොඳට අස්සට දැම්මනේ... හොඳට දිව දාල, ලෝද ඇදල ගනින්." කියා සේනට කිව්වා... හොඳට දිව දාල, උරලා, ලෙව කාල ඉවර උනාට පස්සේ ඔලුව ඉස්සුවා... උගේ කම්බුලේ මගේ කැරි කැලි.
"
මොකෝ ඔය මුනේ ගාගෙන.. ලස්සන වෙන්නද? ඕකත් ඇගිල්ලෙන් අරන් ලෙව කාපන් නාකිය" කියා කිව්වා. සේන ඉක්මනට තිබ්බ ඔක්කොම ඇගිලි වලින් අරගෙන ඉරුව.
"
හ්ම්... දැන් අපිට මහන්සි.. පලයන් මෙතනින්... අපි පොඩ්ඩක් හාන්සි වෙනවා..." කියා, මාව බද ගත්තා...

No comments:

Post a Comment