Thursday, December 1, 2011

ගණන් ටිචේර්ගේ වහලා - චේදය 4


දවල් කෑම උයල ඉවර උනාට පස්සේ, කමල නෝනා මට කිව්වා ටොයිලට් සුද්ද කරන්න කියල...
මම නෝනගේ ටෝයිලේට් එක සුද්ද කර කර ඉන්නකොට, නෝනා අව ටොයිලට් එකට...
"
පාල... සුද්ද කරනවද... හ්ම්. හිටපන් මට ටෝයිලේට් යන්න ඕනේ..."
මම එලියට යන්න හදනකොට;
"
කොහෙද යන්නේ.. උඹ හිටපන් ඔතන... පස්සෙන් පස්සට, මම තමුසෙවත් ටෝඉලේට් එකට ගන්න පුළුවන්... එක නිසා, දැන් ඉඳන්ම බලාගෙන ඉන්නවා" කියල ඉඳ ගන්න යනවත් එක්කම නෝනා දෙකක මම සුද්ද කරපු කොමෝඩ් එකේ පැල්ලමක්.
"
මේ සුද්ද කරන හැටිද? ? මොකද අත වාරු නැද්ද? " කියල මගේ කම්මුල හරහා ගැහුවා...
"
යනවා, ගිහින් ගෙනෙනවා තමාගේ දත් මදින බුරුසුව... "
දත් මදින බුරුසු මොනවට දැන්? ප්රශ්න කරන්න බැරි නිසා මම ගිය මගේ බුරුසුව ගෙනෙන්න...
"
සේන, සේන... මෙහෙ වරෙන්, මට ටෝඉලේට් යන්න ඕනේ... " කියා නෝනා කැ ගහනව මට ඇහුන....
මම බුරුසුව අරගෙන එනකොට, නෝනා ටෝඉලේට් ගිහින් එවරවෙලා, එහෙන්මම ඉඳගෙන ඉන්නවා... සේනය නෝනා ඉස්සරහෙන් දන ගහගෙන, නෝනගේ චු එක ඇතුලට උගේ කට දාගෙන ඉන්නවා...
"
හොඳට, හොඳට සුද්ද කරපන්...." කියපුගමන්, සේන තවත් ලහි ලහියේ නෝනගේ චු එක සුද්ද කරන්න පටන් ගත්තා...
"
මගේ වතුර බිල වැඩියි... ඉතින්, මේක ඉන්නකම්, මම වතුර පාවිච්චි නොකර, මේකට කියල සුද්ද කර ගන්නවා" කියල මගේ දිහා බලල නෝනා කිව්වා. විනාඩි දෙක තුනක් විතර ගිහට පස්සේ,
"
හ්ම්... ඇති..., ගිහින් කර කර හිටපු වැඩේ කරපන්, හුජ්ජය" කියල සේනව තල්ලු කලා... සේනය ඉක්මනට එතනින් ගියා. නෝනා ඊට පස්සේ නැගිටලා
"
දැන් තමුන්ගේ පාඩම... ඔය බුරුසුව අරගෙන, ඇතුලට අත දාල, හොඳට සුද්ද කරපන් මුළු කොමෝඩ් එකම"
මම ගල්බිහිරි වෙලා බලන් හිටිය...
"
මොකද බලන් ඉන්නේ, මගෙන් ගුටියක් ඕනෙද වැඩේ පටන් ගන්න?"
"
.. .. නේ නේ නෝනා" කියල මම කොමෝඩ් එක ලගට ගියා, ගිහින් බලනකොට, නෝනගේ හුජ්ජ තවම ඇතුලේ... කහම කහ පාටයි... කෙල බෙට්ටකුත් තියනවා... මම වතුර ගහන්න හදනකොටම
"
ඔය මොනවද කරන්නේ?... මම කිව්වද වතුර ගහන්න? වතුර බිල වැඩියි කියල මම කිව්වා නේද? ඕව තිබ්බට කමක් නැහැ... ඕක පිටින්ම සුද්ද කරපන්... ඉක්මනට, ඉක්මනට... තව බලන් හිටියොත්, මම මේවා ඔක්කොම පොවනවා තොට??"

මම ඇතුලට අත දාල බුරුසුවෙන් සුද්ද කරන්න පටන් ගත්තා...
"
ඇතුලටම අත දාල සුද්ද කරපන්... පෙනෙන්නේ නැද්ද ඇතුලේ තව පාරවල් තියනවා"
මම නෝනගේ හුජ්ජ එක්ක ඇතුලට අත දාල සුද්ද කරන්න පටන් ගත්තා.
"
හොඳට නැවිලා කරපන් මෝඩයෝ" කියල නෝනා මගේ ඔලුව අරගෙන ඇතුලට එබුවා.
මගේ කට, නහය ගිහින් හුජ්ජ වල ගවුන... නෝනා තප්පර ගානක් මගේ ඔලුව අල්ලාගෙන ඉඳල අත ඇරිය..මම උඩට ඇවිත් අමාරුවෙන් හුස්ම ගත්තා... මගේ මුනේ තනිකර නෝනගේ හුජ්ජ. 
"
මීට පස්සේ, හැමදාම මේක සුද්ද කරන්න ඕනේ ඔය බුරුසුවෙන්... තෙරෙනේවද?"
"
ඔව් නෝනා"
"
මට අමතක උනා... තමුන් අද ඉඳන් මේක පාවිච්චි කරන්න බැහැ... වැඩ කාරයන්ට එළියේ තියන ටෝයිලේට් එක... තේරෙනවද?"
"
ඔව් නෝනා"
"
හ්ම්... මම යනවා... මුණ වතුරවලින් හොද ගන්නවා නෙවෙයි හරිද? ඕව මුනේ තිබ්බට කමක් නැහැ... තමුන් පින් කරන්න ඕනේ මගේ ඒවා ගා ගන්න" කියා හිනා වෙලා නෝනා ගියා.
මම හොඳට මුළු ටෝයිලේට් එකම හෝදලා ඉවර වෙලා, කුස්සියට ගියා... මගේ බුරුසුව ගිහින් තිබ්බ එළියේ ටෝයිලේට් එකේ. මම ඉතින් දැන් දත් මදින්න වෙන්නේ නෝනගේ හුජ්ජ එක්ක තමයි.
"
මොනවද ලත වෙන්නේ... ඉක්මනට ඇවිත් මේ කෑම ඇරපන් නෝනට කන්න" කියල කමල නෝනා මට කැ ගැහුවා.
මම ඉක්මනට කෑම අරගෙන ගිහින් මෙසේ ලැහැස්ති කලා. කරලා, නෝනට කතා කලා කන්න.. නෝනා ඇවිත් මෙසේ වාඩි වෙනකොට, කමල ඇවිත් නෝනට කෑම බෙදුව.
"
මේස යටට" කියල නෝනා මට ඇගිල්ලෙන් පෙන්නුවා... මම මෙසේ යටට ගියා...
"
බලන් ඉන්නේ... මගේ කකුල් දෙක මිරිකපන් මම කනකම්" කියල නෝනා අන කලා.
මම පය බාගයක් විතර නෝනා කනකම්, මේස අස්සේ ඉඳන් නෝනගේ කකුල් මසාජ් කලා. ඇඟිලි, කකුල්, කලාව... හම තැනම... නෝනා ඉඳල හිටලා හරි බැරි ගහනකොට, නෝනගේ කොට ගාවම අස්සෙන් මට නෝනගේ ලස්සන ලේස් පැන්ටි  එක පෙව්නා. මගේ මසාජ් එක හරි නැත්නම්, නෝනා කකුලෙන්ම මට ගැහුවා... එතකොට මම තවතෝ හොඳින් මසාජ් කලා. නෝනා කාල ඉවර වෙලා, නැගිට්ට.
"
කමල, මම යනවා කාමරේට පොඩ්ඩක් ඇල වෙන්න... දන්නවනේ මොනවද වෙන්න ඕනේ කියල?"
"
ඔව් නෝනා" කියල කමල කිව්වා.
"
ඔය මෙසේ අස්සෙන් වරෙන් දැන් ගොනා... ඇවිත් මේ කෑම මේස අස් කරපන් ඉක්මනට, මටත් බඩගිනියි" කියල කමල නෝනා කිව්වා
මම කෑම මෙසේ අස් කරලා, අතු ගාල කුස්සියට යනකොට, කමල නෝනා බෙදාගෙන බැංකුවට වෙලා කනවා. සේනයත් ඇවිත් කුස්සියේ පිළිකන්නේ ඉන්නවා.
"
ඔය නෝනා ඉතුරු කරපු ඒවා දාපන් අර බෙලෙක් පිගානට. ඊට පස්සේ හොදපන් ඔය හැලි වලන්... මම කාල ඉවර වෙනකම් දෙන්නම දනගහගෙන හිටපන්, හරියට හාමතේ ඉන්න බල්ලෝ දෙන්නෙක් වගේ"
සේන ඉක්මනට කමල නෝනා ඉස්සරහෙන් දන ගැහුවා. මමත් හෝදලා ඉවරවෙලා ඇවිත් සේන ගාවින්ම  දන ගැහුවා. කමල නෝනා, අපිව සතයකටවත් ගණන් ගන්නේ නැතිව, හිමින් හිමින් කැවා. මම දැක්ක කමල කන්නේ කන්නේ පොඩි මාළු කැලි... නෝනා කාපු  එවට වඩා පොඩි, කටු මාලු. වැඩකාරයන්ට විතරක් උයපු මාලු.
කාල ඉවර වෙලා, මට පිගන දීල, "ඔය ඉතිරිවෙලා තියන දේවල් අර පිගනටම දාපන්... ඊට පස්සේ එක අරගෙන වරෙන් " කියල නෝනා ගියා බත් එක ලගට.
මම නෝනලා දෙන්නම කාල ඉතුරු වෙච්ච කටු, බත්, හම්, කරපින්ච්ච තියන බෙලෙක් පිගන අරගෙන ආව... කමල නෝනා එකටම බත් හැඳි දෙක තුනක් දාල, මාළු හොදියි, එලවපු පොඩ්ඩක් දාල, හොඳට ඇනුව.
"
ටකරන් පිගන් දෙක අරගෙන අර පිළිකන්නෙන් දාපන් " කියල හොඳට අනන්න පටන් ගත්තා... පරණ බල්ලන්ට බත් දෙන ටකරන් පිගන් 2 ක් වගේ මට පෙනුනේ. හොඳට අනලා අනලා, අර පිගන් දෙකට හරියට බත් බෙදල දැම්ම...
"
දැන් ගිහින් කාපල්ලා දෙන්නම බල්ලෝ වගේ... අත එහෙම පාවිච්චි කරනවා නෙවෙඉ, හොඳේ? "
සේන ගිහින් දන ගහගෙන ඉක්මනට කාගෙන, කාගෙන ගියා.
"
මොකද බලන් ඉන්නේ? වතුර අල්ලනකම්ද? වරෙන් මම කවන්නම් තොට" කියාල කමල නෝනා ගිහින් මගේ බත් එකට කකුල දැම්ම...
"
වරෙන් බල්ලෝ, ඇවිත් දැන් කාපන් මගේ කකුලෙන්"
මම ගිහින් දන ගහගෙන කමල නෝනගේ කකුලේ තිබ්බ බත් කන්න පටන් ගත්තා. නෝනගේ කකුලේ කුණුත් එක්ක මම ලෙව කෑවා. කකුල් තිබ්බ බත් ඔක්කොම ඉවර උනාට පස්සේ, කමල නෝනා කකුල ගත්තා. මම පිගානෙන් බල්ලෙක් වගේ කන්න පටන් ගත්තා.
"
සේන, මම කියල තියනවා නේද බාගෙට කාල නවත්වන්න කියල, මොකද සිංහල තේරෙන්නේ නෙද්ද? ?"
"
අල්ලපන් පිගන වෙනද වගේ" කියල ගව්ම ඉස්සුවා. කමල නෝනා යටට මොනවත් ඇදල නැහැ, නෝනගේ චු එක ඔක්කොම එළියේ.  සේන අත් දෙකෙන්ම පිගන අරගෙන කමල නෝනා ගාවට ලං කලා. කමල නෝනා හිටගෙනම, පිගනෙට චු කරන්න පටන් ගත්තා. සේනගේ පිගාන පිරෙනකම්ම චු.
"
හ්ම්... දැන් කාපන් මගේ ඒවත් එක්ක බත්, පාල බලාගනින්, උඹටත් මම මෙහෙම කවනවා, නෝනා අවසර දුන්නොත්... තාම මට එහෙම කියල නැහැ... කිව්වා දවසට, උඹත් ඔහොම තමයි කන්නේ..." කියල කමල නෝනා හිනා වෙන්න පටන් ගත්තා. හොඳ වෙලාවට නෝනා තම අවසර දීල නැත්තේ කියල මට හිතුන. මට හොඳටම පුදුමයි... එත් මම එක බලන්නේ නැතිව, මගේ පාඩුවේ කෑම කව. කලා ඉවර වෙලා, ළග තිබ්බ වතුර බාල්දියෙන් වතුර බිව්වා. සේන, අත් දෙක පස්සේ තියන්, හොඳට ලෙව කකා, බතුයි, චුයි බොනවා. අපි දෙන්නනම කාල ඉවර උනාට පස්සේ, දසාව අයෙත් එලෙව්වා වත්තේ සහ ගෙදර බඩු පිහිදාන්න.
"
තමුසේ දැන් මේ වලන් පිගන් හෝදනවා... ඊට පස්සේ, ගිහින් රෙදි හෝදනවා... හොඳට හෝදන්න ඕනේ, කුණු යනකම්ම... රෙදි හෝදන මැෂිමක් තිබ්බත්, එකේ දන්නේ නැහැ... කරන්ට් යනවනේ.... නෝනගේ ඒවා වෙනම හෝදලා, මගේ ඒවත් හොදපන්... එක කුණු පාරක්වත් තිබුනොත්, උඹ ඉවරයි...."
"
ඊට පස්සේ, රෙදි අයන් කරපන්...... නෝනගේ පැන්ටි, බ්රා ඔක්කොමම හරියට නවල අයන් කරපන්..... හරියට තිබ්බේ නෙත්නම්, නෝනට තරහ යනවා... මතක තියාගනින්.... තේරුනාද?"
"
ඔව් නෝනා"
"
මමත් යනවා දැන් ටිකක් ඇල වෙන්න... මට දැන් ඉන්නවනේ මගේ වැඩත් කරන්න වැඩකාරයෙක්" කියල කමල නෝනත් ගිය වැඩකාර කාමරයට.

No comments:

Post a Comment