Saturday, July 4, 2015

නෝනගේ විනෝදෙ, වැඩකරයන්ගේ කරුමේ - Part viii

කොහොම හරි පාටි ඒක තියන ගෙදරට ආව.. මම සරම අයෙත් ඇද ගෙන, බැහැල ඔක්කොම ඉස්සරහේ ගිහින් නෝනලට දොරවල් අරිය. බහින ගමන්, නෝනා මට රුපියල් 50 දික් කරලා.
"
අර හන්දියේ තියන කඩින් ගිහින් කාපන්... car ඒක යන්න ඕනේ නැ... පයින් පලයන්" කියල බැහැල ගියා... මම චාර් ඒක නවත්වල, හන්දියට ගිහින් බනිස් ගෙඩි 2 ක් කාල, නිකම් තේ එකක් බීල බද පුරවාගෙන ආව. රුපියල් 50 කොහොමද බත් කන්නේ... ඇවිත් මම car ඒකට වෙලා හිටියා. ඇතුලෙන් සින්දු හයියෙන් යනවා, මිනිස්සු හිනා වෙනවා, නටනවා, බොනවා, කනවා මට පෙනෙනවා හොඳට මම ඉන්න තැනට... මම බනිස් කාල, මදුරුවෝ තල තල car එකේ ඉන්නවා, නෝනලා හොඳට විනෝද වෙනකොට.
රැ 1.30 විතර නෝනලා දෙන්න ඇවිත් මට ඇත වනුව, මම විගහට car ඒක එලවාගෙන ගිහින් බැහැල දොරවල් ඇරිය. නෝනලා නගින ගමන්,
"
මොකෝ යකෝ පරක්කු උනේ" කියා මේනකා නෝනා මගෙන් ඇහුව..
"
නැ නෝනා, මම පුළුවන් තරම් ඉක්මනට තමයි අවේ"
"
අනේ තමුසගේ වේගේ... මේ... මමනම් මේවට මගේ එකාව හොඳට අල්ලන් තඩි බානවා.. මොකද මාව තප්පරක් හරි හිටවල තිබ්බනේ..." කියා අපේ නෝනාට කිව්වා. මට හිතුන මේනකා නෝනා පොඩ්ඩක් බිඉල කියල... කටෙන් පොඩි ගදකුත් ආව.
"
ඒක නෙවෙයි... අද ඔයා අපේ ගෙදර ඉන්න.. ඔයාට පුළුවන් මම මගේ පොන්න මිනිහව හම්බන් කරන හැටිත් බලන්න... ගෙදර කාමරයකුත් තියනවනේ" කියා මේනකා නෝනා කිව්වා.
"
හ්ම්ම්... හරි යමු... පාල තෝ හරියට ගෙදර දොරවල් වැහුව නේද?" කියා මගේ නෝනා මගෙන් ඇහුව.
"
ඔව් නෝනා"
අපි මේනකා නොනලගේ ගෙදර යනකොට රැ 2 විතර ඇති... car ඒක නැවත්වල, පඩි පෙළ ගාවට යනවත් එක්කම, ගෙදර දොර අරුණ... තැඹිලි පාට ගැනු ජන්ගියක් ඇද ගත්ත නාකි තට්ටේ තියන මිටි මනුස්සයෙක් ඉන්නවා... මේනකා නෝනා ඇතුලට යනවත් එක්කම දන ගහල කකුල් අල්ලලා  වැන්දා. උව තඹදොයිතුවකටවත් ගණන් ගත්තේ නැති මේනකා නෝනා,
"
දාස.. තෝ ගෙදර වැඩ ඔක්කොම ඉවර කෙරුවද?"
"
ඔව් නෝනා" කියා උත්තර දුන්න.
"
බලන් ඉන්නේ... වැදපන් අර නෝනටත්.. මම කියල තියනවා නේද මාත් එක්ක එන හැම එක්කෙනටම වදින්න ඕනේ කියල.. අර ඉන්න එකාට ඕනේ නැ.. එකත් තෝ වගේම වැඩ කාරයෙක්" කියල උගේ පස්ස පැත්තට පයින් ගැහුවා... විසිවෙලා ගිහින් මගේ නෝනා ගාව වැටුන.
ඉක්මනින් මගේ නෝනට වන්දා .. උව දැක්කම මට මා ගැන සතුටු උනා... මම ජන්ගියක් ඇදගෙන, ඒක පුක ඔක්කොම එළියේ තියන පැරණ "තොන්ග්" එකක් ඇදගෙන..
"
මමනම් හොඳට කාල බීල අනිත් මිනිස්සු එක්ක නටල සතුටු උනා.. උඹ මොනවද කෙරුවේ?"
"
මම මෙච්චර වෙලා ගෙදර වඩා කලා නෝනා" කියා පිළිතුරු දුන්න..
"
ඔව් ඉතින්.. උඹ ඉන්නේ හම්බකරලා, වැඩ කරලා මවා බලාගන්නනේ නාකිය. මට ඉන්නේ තෝ හම්බ කරන එකෙන් කාල, බීල, විනෝද වෙලා, අනිත් මිනිස්සුන්ගෙන් සැප අරගෙන ඉන්නනෙ.. නේද?"
"
එහෙමයි නෝනා" කියා පිළිතුරු දුන්න... බලන් යනකොට නඩුකාරක්, මේනකා නෝනට වැඩය අවරුදු 20 ක් විතර නාකියෙක්... මේනකා නෝනා කාමරට ගිහින් ලස්සන විනිවිද පෙනෙන දම් පාට නයිටියක් අරගෙන ඇවිත් මගේ නෝනට දුන්න
"
ඔයාට මේක ඇතිවෙයි නේද?"
"
අපෝ ඇති.. හරි ලස්සනයි නේ" කියා නෝනා ඒක ගත්ත..
"
මේක තමුසෙට" කියල පරණ ලේස් රතු පාට පන්ටි එකක් මට දුන්න... දාස ඇදගෙන ඉන්න ඒක වගේම පුක එලියට පනින "තොන්ග්" පන්ට්ය් එකක්...
"
දාස, ගිහින් මේ නොනටයි, නෝනගේ වැඩකරයටයි පෙන්නපන් කාමරය" කියා මේනකා නෝනා ගියා කාමරයට.
දාස අපිට කාමරය පෙන්නලා ඉක්මනට දුවල ගියා මේනකා නෝනා ගාවට. මම හිතන්නේ, නෝනගේ ඇදුන මාරු කරන්න වෙන්න ඇති
"
දැක්ක නේද අනිත් උන්ට නෝනලා සලකන හැටි... මම තොට හොඳ වැඩියි" කියල නෝනා නයිටි ඒක දා ගත්ත.. නෝනා ගේ මුළු ශරිරේම පෙනෙනවා ඒක ඇතුලෙන්.
මමත් මගේ සරම, ජංගිය, බැනියම ගලවල පැන්ටි ඒක දා ගත්ත... පඬි ඒක පොඩි වැඩියි... මගේ අටේ බාගයක් එළියේ... ලේස් ඒක අතරින් මගේ පයිය පෙනෙනවා..
"
ඔයා තොගේ ජංගිය අරගෙන වරෙන් බාත්රූම් එකාට... මට චු කරන්න ඕනේ" කියා නෝනා ගිහින් බාත්රූම් එකේ ඉඳගෙන චු කලා...
මගේ ජංගිය මොකටද නෝනට චු කරන්න... මම එකත් අරගෙන කියා බාත්රූම් එකට. චු කරලා ඉවර උනා නෝනා... "වතුර අරන් මාව හොදපන්" කියා මට එන කලා...
මම පියිපෙන් නෝනගේ චු ඒක අත දාල හොඳට හේදුව... නෝනා හොඳට ඉඳගෙන ඉන්නවා. ඊට පස්සේ නෝනා නැගිටලා
"
ඔයා ජන්ජිය දාපන් ඕක ඇතුලට දැන්... දාල හොඳට හොදපන් ජන්ගියේ කුණු... ඊට පස්සේ මිරිකලා ගිහින් දාපන් අර එළියේ වැලේ. හෙට උදේ වෙනකොට ඕක වේලිලා තියෙයි තොට අදින්න.. හැබැයි මගේ හුජ්ජ එක්ක තමයි තොට අදින්න වෙන්නේ" කියා නෝනා හිනා උනා.. අනේ, මම කොහොමද මේක ගෙට අදාල ඉන්නේ... දාඩිය දාන දාන  පාරට, චු ගද ගහයි. කියපු විදිහට කරලා මම වැලට දාල එනකොට...
"
අනේ අම්මෝ එපා නෝනා, අනේ එපා, එපා " කියා දාස කැ ගහනව. ඉක්මනින් නොනයි මමයි ගියා මේනකා නෝනගේ කාමරේට... යනකොට දාසය ඉන්නව බිම ගුලි ගැහිලා බිත්තියේ අයිනේ. මේනකා නෝනා නයිටි එකෙක් ඇදගෙන, නෝනගේ අතේ දිග කසයක් වගේ එකක්...
"
බලන්නකෝ මෙයා, මේක මගේ කොල්ලේක්ට ලොකු කතාවක් කියලනේ... මම මෙහෙ නැ, අයෙත් එන්න එපා.. අවොත් බලාගෙනයි.. වගේ දේවල් කියල... මට දැන් කෝල් කරලා කිව්වා" කියල, කසේ අරන් අයෙත් ගහන්න පටන් ගත්ත.
"
නාකිය, තෝ මොකද්ද බෝල කරේ,... , දැන් තෝද මට හුකන්නේ? තොගේ ඔයා ඉන්දිකට්ටෙන් පුළුවන්දා බෝල මම වගේ ගනියක්ව සනසන්න.."කියා උට හොඳට ගහගෙන ගහගෙන ගියා..
"
අනේ නෝනා, එපා නෝනා, අනේ අනේ... අම්මෝ, එපෝ, මම එහෙම කිව්වේ නැ නෝනෝ" කියා කියා දාස  ඇබරෙනවා...
මේනකා නෝනා තවත් ගැහුවා... දාසයාගේ පන්ටි එකත් ගලවල බෙල්ලේ දාල...
"
මම අරයව ගෙන්නනවා... අවහම, උගේ පයිය උරලා, අට සුප්පු කරලා, පුකට දිව දාල, වැඳලා සමාව ගනින්, තේරුනාද?"
"
ඔව් ඔව් නෝනා.. තේරුණා.. මම එහෙම කරන්නම්"
මේනකා නෝනා දන් වැල් දෙකක් අරගෙන, දාසයකේ බෙල්ලයි, කකුඉ දෙකයි බන්දා....
"
පල කැරී වේසිගෙ පුතා මගේ ඇද යටට... තෝ අද හෙලිවල්ලෙන් මගේ ඇද යට බුදිය ගනින්" කියා මේනකා නෝනා උගේ අට දෙකට හයියෙන් ගැහුවා.. ඊට පස්සේ අපේ පත්තර හැරිලා තව දන් වැල් 2 ක් දීල...
"
ඔයාටත් මේවා ඕනේ වෙයි නේ... මට හොඳටම මහාසි අනිත් මිනිස්සු එක්ක නටල.. මම යනවා බුදිය ගන්න... අපි හෙට උදෙන්න්ම ඇහැරිලා වැඩ පටන්ගමු" කියල අහක් ගහල මගේ නෝනා දිහා බැලුව...
"
හරි, මමත් යනවා නිදා ගන්න" කියල නෝනා මාවත් අරගෙන කාමරයට ගිහින්, මාවත් දාස වගේම බැඳලා
"
දැක්කනේ... උඹත් එහෙන්මම හිටපන්" කියල ලිඝ්ට් නිව්වා..


3 comments:

  1. api copul apisamaga sambandawenna kamathi copules boy woman apita sms karanna mathugama panadura horana bandaragama 0712291838

    ReplyDelete