Saturday, July 4, 2015

hire එකට දෙන වහලා - චේදය 6

"අනේ උමා මම දන්නේ නැහැ මොනවා කරන්නද කියල... අපි මේක විසි කරමු "
"ඕක දැන් ඉතින් ඔයාම කියන්න.. එතකොටවත් දෙන වදුවම අඩු වෙයි" කියල එකී මාව සනසන්න කිව්වා...
මම මොනවා කරගන්නද මන්දන්නේ නැහැ... හොඳට දාඩිය දාන්න පටන් ගත්තා. මට මැවිලා පෙනේවනවා නෝනා මට ගහනවා. විතරක්ද, මේක අනුෂා නෝනා මගේ නෝනට කිව්වම, ගෙදර ගිහිල්ල අයෙත් ගුටි කන්න වෙනවා...
"අපි මේක හන්ගමු"
"බැහැ, නෝනට හොඳට මතකයි නෝනගේ ඇදුම්... "
"එහෙමනම් අපි මොනවහරි බොරුවක් ගොතල කියමු ...."
එත් එක්කම, ජානකි අපි ඉන්න තැනට බුරාගෙන අවා.. ."බොරුවක් කියන්න....? කාටද උඹල දෙන්න බොරු කියන්නේ?"
මම ඉක්මනට පිච්චුනා සාය, ජානකි නොපේන්න ගුලි කරලා රෙදි ගොඩට විසි කළා. වාහනේ සාප්පුව ගාව නවත්වල, දෙන්නම පයින් ගෙදර ඇවිත්... අපි දෙන්න දන්නෙත් නැහැ.  
", කතාකරපල්ලා, මොකද ගොළු වෙලා.... උමා... මොකද සද්ද නැත්තේ? කියනවා මෙතන මොකද උනේ කියල?" ජානකි යක්ෂණියක් වගේ දත්මිටි කාගෙන කැගදුව.
උමා ජානකි ලගට එනවා දැකල, නැට්ට පුකේ ගහගත්ත බලු කුක්කෙක් වගේ, වෙව්ලන්න පටන් ගත්තා. එකී පුදුම බයක් තියෙන්න ජානකිට...
"අනේ නැහැ.. මොනවත් න් නැ, ජානකි... " කියල උම ගොත ගහනගමන්, මම විසි කරපු සාය දිහා හොරෙන් බැලුව... ජානකි එක දැක්ක. දැකල රෙදි ගාවට ගියා. එත් එක්කම අනුෂා නෝනත් ආවා අපි ඉන්න තැනට.
"මොකද මොකද මේ කැ ගැහිල්ල?"
"නැ මඩම්, මම එනකොට මුන් දෙන්න අපි බොරුවක් කියමු කියල කිව්වා... මෙතන මොකක් හරි හොරයක් තියනවා... මෙකි මේ රෙදි දිහා හොරෙන් බැලුවා... ඉන්න බලන්න මම හොයාගන්නම් මොකද වෙලා තියෙන්නේ කියාල" කියල ජානකි රෙදි ගොඩ අව්සන්න පටන් ගත්තා... එත් එක්කම අර පිච්චුනා සාය එකී දැක්ක
" මේ තියෙන්නේ, බොරුව... මැඩම්ගේ අලුත්ම සාය පුච්චලා... මේක හංගල බොරු  කියන්න නේද උඹල හැදුවේ?"
"හපොයි...  මේක හරි ගණන් එකක්... කව්ද මේක කලේ? ?"
"සෝම, මඩම් " කියල උමා බිම බලාගෙන වෙව්ලන ගමන් කිව්වා...

අනුෂ නෝනා පැනපු ගමන් මගේ කම්බුලට ගහගෙන ගහගෙන ගියා... මාව විසිවෙලා ගිහින් බිත්තියේ හැප්පුන.. මගේ ඔලුව අරගෙන බිත්තියේ තුන් හතර වතාවක්ම ගැහුවා...
"
කාලකන්නිය, තෝ නිසා මට මගේ අලුත්ම අදුන් නැතිකරගන්නද කියන්න? අදුන් මදිනවා වගේ පොඩි වැඩක්වත් හරියට කරන්න බැරිද? තොගේ නෝනනම්කිව්වේ උඹ හොඳ වැඩ කාරයෙක් කියල... වල බැල්ලි... තෝද දැන් මට මේවා අරගෙන දෙන්නේ? ? හිටපන් මම අද උඹව හම ගහනවා... " කියක මාව බිම දාගෙන කකුලෙන් ගහන්න පටන් ගත්තා... මාව පෙරිලි පෙරලි නෝනා ගහන්න පටන් ගත්තා, කකුල් වලට, පස්සට, පිටට, මුනට, බඩට.. හැම තැනටම නෝනා පයින් ගහනවා හරියට මාව බෝලෙකට අරගෙන වගේ. ... මේක දකින උමා තවත් ගැහෙන්න බටන් ගත්තා...
"
මේ මොකද මේ... සෝම පිච්චුවනම්, ඒකිට ගහනකොට, මොකද තමුසේ වෙව්ලන්නේ?" කියල ජානකි උමා ගාවට ගියා. ගිහින්, ගොදුරක් වටේ යන කොටියෙක් වගේ, උමා වට ගියා.
"
කතා කරනවා, මොකද මේ?"
"
නැ ජානකි මඩම්, මොනවත් නැහැ... " කියල උමා කිව්වා
"
මොකෝ, උඹට අරකි ගැන ආදරයක්වත් පහල වෙලාද ඒකිට ගහනකොට වෙව්ලන්නේ?"
"
නැ ජනක නෝනා, එහෙම නැ..මට බයයි... " කියල උමා කිව්වා
එත් එක්කම අනුෂා නෝනා මගේ කනෙන් අල්ලලා, ඉස්සුවා...
"
නැගිටපන් වේසි... ගහපිය දන... කකුල් දෙක පළල කරලා ගහපන් දන . මම උඹේ ඇට අද කඩනවා ..".
මම අමාරුවෙන් නැගිටලා දන ගහල, අත් දෙක පස්සට කලා, නෝනට මගේ ඇට වලට ගහන්න දීල. අනුෂා නෝනා කකුල පස්සට කරලා ගහන්න යනකොටම, මගේ ජංගිය දිහා බලල නැවැත්තුවා.
"
මේ මොනවද මේ ජන්ගියේ පැල්ලම්... නැගිටිනවා, නැගිටිනවා. මට තව ටිකක් බලන්න ඕනේ" කියල මගේ කනින් අල්ලලා මාව ඉස්සුවා...
නෝනා මගේ ජංගිය එලියන් අතගාල බැලුව...
"
මොකොද උඹට චු ගියාද?"
බලනකොට, මගේ අන්තිම ජුස් ටික ඇවිත් ජංගිය තෙමිලා. මමත් බොරුවට "ඔව් නෝනා, නෝනා ගහනකොට මට ටිකක් ගිය" කියල කිව්වා.
"
ගනින් ඕක එලියට, කට හරියට බලන්න ඕනේ"
මම මගේ පයිය එලියට ගත්ත... නෝනා එක හයියෙන් මිරිකලා ඇද්ද... එතකොට මගේ ඇතුලේ ඉතිරිවෙලා තිබ්බ කිටක එලියට ආවා..
"
උඹේ චු කිරි පාටටද දැන් යන්නේ? ? මොකෝ උඹ ගුටි කනකොට එච්චර සැපට උඹට නිකම්ම යන්න?" කියල තවත් මගේ පයිය අදාල, නෝනගේ නියපොතු වලින් ඔලුවට අන්න... මට ඉන්න බැරි තැන මම කැ ගැහුවා.
"
මඩම්, පොඩ්ඩක් ඉන්න... මට පොඩි සැකයක් තියනවා... ඉන්න මම චෙක් කරලා කියන්නම්" කියල උමාගේ ජංගිය අතරින්, ඇත දැම්ම. හොඳා ඇතුලට දාල, ඇත එලියට ගත්ත...
"
හරි මම හිතුව එක හරි.... මුන් දෙන්න අපි නැති අතරේ ලව් කරලා, නේද වේසි?" කියල උමාට කැ ගැහුවා. උමා දැන් තවත් බයවෙලා, අඩනවා...
"
අනේ නැ ජානකි... මම එහෙම කලේ නැහැ"
ජානකි උමාගේ ජන්ගියන් ඇද්ද, එක ඉරේනකම්ම... ඉරිච්ච ජංගිය විසි කරලා, "කකුල් දෙක පළල කරනවා"  කියල උමාට එන කල..
ඊට පස්සේ, ඇගිලි තුනක්ම උමාගේ චු එක ඇතුලට දැම්ම... අතින් බයක් වෙනකම්ම දාල, ඇත ගත්තා. ඊට පස්සේ ජානකි උමාගේ ජුස් එක්ක තියන ඇගිලි ඉම්ඹ... ඒකිට හොඳටම තේරුණා උමා සෙක්ස් කරලා ජුස් ඇවිත් කියල.
"
එතකොට මේ උඹේ දාඩියද?" කියල උමාට ඉඹින්න කිව්වා... මුළු අතේම තිබ්බ ජුස් ඔක්කොම උමාගේ මුනේ ගාගෙන ගාගෙන ගියා...
"
පට්ට වේසි... උඹට මම කියල තියනවා නේද මිනිස්සු එක්ක කරන්න බහ කියල" කියාල උමාගේ කම්බුලට ගහගෙන ගහගෙන ගිය...
"
අනේ... නෑ නැ නැ ජානකි නෝනා... මට සමා වෙන්න..." කියල උමා අඩනවා.
ජානකි, උමාගේ බෙල්ලෙන් අල්ලලා මිරිකන්න පටන් ගත්ත... අනිත් අතින්, උමාගේ බර එක ඉරල ගත්තා...
"
පැයක්වත් මම නැතිව ඉන්න බැරිද? ? තොගේ වලත්තකම ඉහ වහ ගිහින් නෙදේ? අනික මිනිහෙක්නම් කමක් නැහැ, මේ වගේ පොන්නයෙක්ට කියල තෝ හුකා ගත්තනේ..." කියල උමාගේ තැන් පිදුවලින් අල්ලලා මිරිකව්ව.
"
උයි... අනේ, නෝනා.. අම්මෝ " කියල උමා කැ ගහනව
"
පොඩ්ඩක් ඉන්න ජානකි... මම කියන්නම් හොඳ වැඩක්.. මුන් දෙන්නව අරගෙන අපි යමු ගැරජ් එකට" කියල අනුෂා නෝනා අපි දෙන්නට දැන් වල දෙකක් දැම්මා. ජානකි අතරතුරේ ඇවිත් මගේ ලබ්බට පයින් පාරක් ගැහුවා
"
තෝ මේකෙන් නේද මගේ ඒකිට හිකුවේ" කියල. මම කොරවෙලා බිමට වැටුන...
"
ගලවපන් වේසි ඇදුන ඔක්කොම " කියල ජානකි කැ ගැහුවා. මම ඉක්මනින් මගේ ජන්ගියයි, බ්රා එකකයි ගලව්වා. ඊට පස්සේ, අපි දෙන්නව බල්ලෝ දෙන්නෙක් වගේ හෙලිවල්ලෙන් ඇදගෙන ගිය ගැරාජ් එකට.. ගැරජ් එක වත්තේ ඇතුලේ, ගෙදරට මුහුණලා තියන නිසා, කාටවත් එක ඇතුලේ වෙනදේවල් පෙනෙන්නේ නැහැ...
"
දැන් උඹල දෙන්න හොඳට බදාගනින්, දෙන්නට දෙන්න හිරට තදින්"
අපි දෙන්නම බදා ගත්තට පස්සේ
"
ජානකි, මේ ලනු වලින් හෙලවෙන්න බැරි වෙන්න මුන් දෙන්නව කකුලෙන්, ඉනෙන්, බෙල්ලෙන් තදට ගැටගහන්න... අද මම දෙන්නට තේරුම් කරලා දෙන්නම් ලව් කරන්න කොහොමද කියලා"
ජානකි ලනු කැරලි වලින් අපි දෙන්නව තදට ගැට ගැහුවා. උමාගේ තැන මගේ ඇගට තදවෙලා.... හරිම සනීපයි මට.
"
දැන් අර ලනු කැරලි දෙක මුන් දෙන්නගේ බෙල්ලට දාල, අර බාල්කෙන් අරගෙන අදින්න... දෙන්න ඉස්සිලා ඉන්නකම්. ඔයා ඕක කරනකම් මම දාඩිය දාන නිසා, පොඩ්ඩක් ලැහැස්ති වෙන්නම් " කියලා අනුෂා නෝනා, ඇදගෙන ගිය ඇදුන ගලවන්න පටන් ගත්තා... අනිතිමට නෝනා තොන්ග් ජාතියේ පන්ටිය විතරයි ඇදගෙන ඉන්නේ.. නෝනගේ ලස්සන පස්ස පැත්ත ඔක්කොම එළියේ...  සුදු තැන් දෙක වැනෙනවා බලලා, මට නැග්ගා. මේ අතරතුර, ජානකි අපි දෙන්නව රුකඩ දෙකක් එල්ලනවා වගේ ලණුවලින් බාල්කෙ එල්ලුවා. ඊට පස්සේ එකිත් ඇදුන ගැලෙව්වා පන් ටිඑකට එනකම්.
"
මෙන්න මේක ඔයා ගන්න,... මම මේක පාවිච්චි කරන්නම්" කියලා ජනකිට දිග මහතා වේවැලක් දුන්න... අනුෂා නෝනා අතේ දිග කසයක්.
"
පටන් ගන්න ඉස්සෙල්ල මුන් දෙන්නගේ කටවල් වහන්න ඕනේ... ඔයා රෙදි කාලි දෙක ගහන්න කටවල් වලට අයෙත් කැ ගහන්න බැරි වෙන්න" කියලා, ගිම තිබුන කුණු රෙදි කාලි දෙකක් පෙන්නුවා.
"
අරපල්ලා දෙන්නගෙම කට, හොඳට ලොකුවට ඇරපන්  ... මේ රෙද්ද ගොඩක් ලොකුයි. " කියලා, ජානකි තරහෙන්, දෙන්නගෙම කටවල් වලට රෙදි එබුවා... ඔබල, වෙවල අරගෙන පස්සට ගියා.

"
මම ගන්නම් සෝමව, කියන්න පාලාව... ඔයා උමාව ගන්න.. පස්සේ බැරිය මාරු කරගන්න.." කියලා අනුෂ නෝනා කසෙන් මට ගහන්න පටන් ගත්තා... එත් එක්කම, ජනකිති වේවැලෙන් උමාට ගහන්න පටන් ගත්තා... ගහන ගහන පාරට අපි දෙන්න දගලනවා... කැ ගහනවා.. හැබැයි සද්දේ පිටවෙන්නේ නැහැ කට බැදලා නිසා. අපි දෙන්න තදේට බැදලා නිසා ඉන්න, එකෙක් දගලුවොත්, අනිකත් එත් එක්කම විසි වෙනවා ..., එන්න එන්න පාරවල් සැර උනා... පුදුම වේදනාවක් මට දැනෙන්නේ... මගේ ඇහෙන කඩුළු පනින්න පටන් ගත්තා.. උමාත් වලහින්නක් වගේ අඩනවා... කසේ අන්තිම කෙලවරේ වදින තැන තමයි හොඳටම රිදෙන්නේ... මම පුළුවන් තරම් වීරයෙන්, උමාව බදා ගත්තා... උමාත් මාව බදා ගත්තා. මගේ කදුලු අස්සෙන් මට පෙනෙනවා නොනයි, ජනකියි අපිට පාරවල් ගහනකොට, දෙන්නකේ තන් දෙක දෙපැත්තට, වැනි වැනි, විසි වෙනවා... එක ඇහැට ප්රියකර එකක් උනාට, මේ වෙලාවේනම් හරිම අප්රියන්කරයි. අපිට ගහන ගහන පාරවල් වලට, දෙන්න හොඳට හිනාවෙවී විනෝද වෙනවා.

No comments:

Post a Comment