Monday, January 3, 2011

නෝනගේ විනෝදෙ, වැඩකරයන්ගේ කරුමේ - Part V


 ලනු ගැලවූ මම, ඉස්සෙල්ලම පුකේ තිබ්බ ඉටිපන්දම එලියට ගත්ත. අම්මා, සනීපෙ එක ගත්තම... ඉක්මනින් ඇටේ එල්ලා තිබු ගඩොල් ගලවල නෝනා ගෙනාපු වද දෙන බඩු ඔක්කොම අස් කලා. ඉටි කිටි කාමරයේ දැම්මොත් බැනුම් අහන නිසා මම පිළිකන්නට ගිහින් අමාරුවෙන් අගේ වැටි තිබ්බ ඉටි ගලවල සුද්ද පවිත් වුනා. වතුර තිබහේ හිටිය මම නෝනට හොරෙන් ටැප් එකෙන් වතුර බිව්වා.  
මුළු උගුරම වේලිලා තිබ්බා මට, නිවන් ගියා වගේ... වැඩට එන්න ඉස්සෙල්ල බිව්ව  සිගරට් එකට පස්සේ, දැන් පය 2-3 විතර ඇති බීල නැ... නෝනා TV බලන නිසා, මම හොරෙන් මම ඇදන් ආපු කලිසමේ සාක්කුවේ තිබ්බ සිගරට් එකක් අරගෙන, පිළිකන්නට ගිහින් බොන්න පටන් ගත්තා... වද හිංසා වල කැක්කුම ටික වෙලාවකට නැතිව ගියා.. මම වත්ත දිහා බලාගෙන බාගක් විතර බීල හොඳ උගුරක් අදින කොට නෝනා හිමින් සැරේ කුස්සියට ඇවිත් මාව හොයනවා... නොනව දැක්ක ගමන්, මම සිගරට් ඒක විසි කලා..... නෝනා මගේ දිහා රවාගෙන ඉන්නවා දැක්ක... මගේ කටේ දැන් හොඳට දුන්...
"
මොනවද බෝල ඔය කරන්නේ? තෝ සිගරට් බොනවා නේද?
"
නැ නැ නෝනා මම බිව්වේ නැ" කියා පිළිතුරු දුන්න ..
"
නැ... එහෙමනම්, ඔය කෝච්චිය වගේ තොගේ කටින් මොකද දුන් දාන්නේ?... ... කියපිය ඇත්ත මගෙන් ගුටි කන්නේ නැතිව..."
"
ඔව් නෝනා මම බිව්වා" කියා පිළිතුරු දුන්න...
"
තෝ මෙතන මහත්තයද ජැන්ඩියට ඉඳගෙන සිගරට් බොන්නේ? අරන් වරෙන් විසි කරපු කොටය... මම හොඳ පාඩමක් කරන්නම්"
මම විසි කරපු කොටය අරගෙන නෝනා ගාවට ගියා... ගිහින් නෝනගේ අතට දුන්න .....
"
තොට සිගරට් නේ බොන්න ඕනේ... නේ? අපි බොමු අනිත් පැත්තට. ඇරපිය කට මම පොවන්නම් තොට සිගරට්.." කියා මගේ කන මිරිකෙව්වා ... මගේ කට නිකම්ම අරුන වේදනාවට.
"
දාපිය දිව එලියට බල්ලා" කියා අන කලා... නෝනා මගේ දිව පුච්චන්නයි යන්නේ... මම බයේ ආයෙත් කට වහගත්ත... නෝනා තවත් හයියෙන් කන මිරිකලා "ඇරපිය පාහරය" කියා මගේ තොල් දෙක ගාවට සිගරට් ඒක ගෙනාව... තොල් පිච්චෙයි කියන බයට මම කට ඇරලා දිව එලියට දැම්ම... නෝනා, හයියෙන් මාව අනිත් අතින් අල්ලලා, සිගරට් ඒක දිවේ තිබ්බ...
"
ම්..ම්.ම් ම්........" කියා මම පස්සට යන්න බැලුව... නමුත් නෝනා ඊට ඉසෙල්ලා දිවේ තවත් තැනක් පිච්චුව... අන්තිමට, මුළු සිගරට් එකම තද කරගෙන හිටිය නිවෙනකම්ම...
"
ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්... මෝ... " කියනවත් එක්කම, නෝනා සිගරට් ඒක කට ඇතුලේ තියෙද්දීම මාව අත අරිය...
"
දැන් බීල විතරක් මදි... හොඳට හපල කාපිට දැන් ඕක"
කට පුර සිගරට් අළු, දුන්කොල කෑලි, සිගරට් බට ඒක...  මම ඉක්මනින් සිගරට් ඒක ගිල්ල... මගේ කටේ කිසිම රහක් නැ දැන්... දිව පිච්චිලා නිසා මට කිසිම රසක් තේරෙන්නේ නැ
"
ඇද්ද බිව්වා දැන්..? වැරදි 2 යි... එකක් නිකම් සිටීම, අනික සිගරට් බීම... ඔලුවේ තිය ගනින් ඕව, ඔල මොට්ටලය"
"
වර බල්ලා අනිත් වැඩ කරන්න... " කියා නෝනා ගෙදර ඇතුලට ගියා.
නෝනා ජංගිය කපපු නිසා මගේ පයිය එතනින් එලියට පනිනවා... කොහොමවත්ම නවත්වන්න බැ. එත් මොනවත් කරන්න දෙයක් නැති නිසා, මම නෝනා පස්සෙන් සාලෙට ගියා.  
"මේ මොකද මේ... මොකද්ද ඔය ඉරටු කැල්ලක් එලියට දාගෙන" කියා නෝනා හිනා උන... "ඔහොමද නොනලගේ ඉස්සරහට එන්නේ?.. මට ලැජ්ජා හිතුන.
"නෝනා, මට වහගන්න බැ නෝනා... නෝනා ජංගිය කපපු තැනින් නිකම්ම එලියට පනිනවා... "
"ඔව් ඉතින්, ඔය වගේ ඉරට්ටක් තියනකොට එහෙම තමයි... හ්ම්.. මට ඕක බල බල ඉන්න බැ... කුස්සියේ කාමරයේ ඇති තව ජන්ගියක්... පල ගිහින් එක ඇදගෙන වරෙන් පොන්නයා..."
"එනකොට කොස්සත් අරගෙන වරෙන්... ගෙදට අතුගාන වෙලාවයි දැන්"
මම ගිහින් බලනකොට, මම ඇදන් ඉන්නවට වඩා පරණ, කිළුටු, දැලි ගැවිච්ච දුඹුරු පාට ජන්ගියක් තියනවා... මීට ඉස්සල්ල ආව වැඩ කාරයෝ ඇදපු එකක්, හෝදන්නේ නැතිව තියල... මොනවා කරන්නව... මම එක අද ගෙන, කොස්සත් අරගෙන ගියා ඉස්සරහ කාමරේ අතු ගාන්න.
"විනාඩි 30 තියනව තොට මුළු ගෙදරම ඇස පස් කරලා අතු ගාන්න... "
විනාඩි 30? කොහොමද දෙඉයනේ මම එච්චර ඉක්මනින් කරන්නේ? නෝනා ඕනෑ කමින් අඩු වෙල්වල් දෙනවා වගේ තේරුණා නිසා
"නෝනා තව වෙලා ඕනේ නෝනා මේ ඔක්කොම අතු ගාන්න නැත්නම් ...." කියනවත් එක්කම
"අම්මට බෝල... තොට කොහෙන්ද මාත් එක්ක එකට එක කතා කරන්න හයිය? බෝල පොන්නයෝ, මම කියන එකට වැඩ ඉහලින් යන්න තෝ කව්ද බෝල? මේ ගේදර මිනිහද? කට වහ... වැඩේ පටන් ගනින්, පණ්ඩිත කතා නැතිව... මතක තියාගනින් වැරැද්ද"
මම මොනවද කල වැරැද්ද... මම ඇත්තනේ කිව්වේ... එත් ඉතින් එක කියන්න ගියොත් නෝනට තව නගින නිසා කට වහගෙන අතු ගාන්න පටන් ගත්තා. කරමර අතු ගාල ඉවර වෙලා, මම සලයට අතු ගාන්න පටන් ගත්තා.. නෝනා පත්තර බලන්න පටන් ගත්තා.
"ඔය කල්ලතොනිය වගේ අතු ගන්නේ නැතිව, හරියට නැවිලා පුටු යට තියන කුණු ගනින්, ගොන් නාම්බා, මාව ඔතනට ගෙන්න ගාන්න එපා... දන්නවානේ "
මම හොඳින් නැවිලා, පුටු, මේස, ටීපෝ යට හොඳට අතු ගැව... කොහොම හරි දුන්න වෙලාවට අඩුවෙන් කරන අරුමුනෙන් මම ඉක්මනින් ඉක්මනින් කුණු ඔක්කොම අතුගාගෙන කුස්සිය පැත්තට යනවා නෝනා දැක්ක. මාව වැඩෙන් අසාර්ථක කරන්න නෝනා මගේ දිහාවත් බලන්නේ නැතිව 
"අර ඉස්තෝප්පුවත් අතුගන්න ඕනේ..." පත්තරේ දිහා දිහා බලගෙනවා කිව්වා.
මට යකා නැග්ග... මෙච්චර කරලත් නෝනට මදි නේ... මාව කොහොම හරි නවත්වන්නම්යි බලන්නේ. මම ඉක්මනින් ගිහින් ඉස්තොපුවත් අතු ගාව... අතු ගග ඉන්න කොට, ලියුන් කාරය ඇවිත් බෙල් ගහනවා... මට යන්න තැනක් නැ .. ඉක්මනින් ගෙදරට ගොඩ වෙනවත් එක්කම;
"ඇහෙන්නේ නැද්ද? ලියුම් කාරය ඇවිත්... පල ගිහින් බලපන්" කියා අගට ගොඩ උනා.
"මේ මම? මෙහෙම?"
"නැත්නම් මමද? පලයන් පකය ඉක්මනට මගේ යකා අවුස්සගන්නේ නැතිව."
මම හිමින් හිමින් ගේට්ටුවට ගියා... යනකොට ලියුම් කාරය මාව දැකල කැත හිනාවක් දැම්ම... එත් එක්කම නෝනා ඇතුලේ ඉදන්;
"පාල, ඉක්මනට ඔය ලියුන් අරගෙන වර බෝල" කියා කැගැහුවා... මාව තවත් පහත් තත්වයකට දාන්නයි නෝනා ඒක කලේ.
ලියුන් කාරය... "මොකෝ, නෝනගේ ජංගි ඇඳන්... " කියා හිනා විවි ගියා. එකා මොනවා හිතුවද දන්නේ නැ.
මට විලි ලැජ්ජාවේ බැ... මාව මෙච්චර පහත් තත්වයකට දාල නෝනා හොඳට විනෝද වෙනවා කියා මා දැන ගෙන හිටිය. මම ලියුන් අරගෙන ගෙට ඇතුල් උනා...
"හු හු හු.. පොන්නයට ඇද්ද... දැන් ඕක ගිහින් මුළු ගමටම කියයි මගේ ගාව පාල කියල පොන්නයෙක් වැඩ කරනවා කියල... කොහොමද උබේ තත්වේ දැන්... මහලොකු මැනේජර් පොන්නයා... " හා හා හා ගාල නෝනා හිනා විවි ලියුන් අරගෙන ඉද ගත්තා...
මම ආයෙත් ගිහින් අතුගාන්න පටන් ගත්තා.. වෙච්ච සිද්දිය මට මැවී පෙනෙනවා ඔලුවේ... මම දස වාරයක් මැරෙන්න ඇති ඒක හිතල...
මම අතුගාල ඉවර වෙලා, නෝනා ගාවට ගිහින් "නෝනා, අතු ගාල ඉවරයි" කියා කිව්වා... නෝනා මාව ගනකටවත් ගණන්ගන්නේ නැතිව ලියම දිග අරගෙන කියවනවා... මම සද්ද නැතිව විනාඩියක් විතර ඉන්න ඇති... ලියුම කියවල ඉවරවෙච්ච නෝනා "ඉවරද? හොඳයි බලමු කොහොමද තොගේ වැඩ" කියල පුටුවන් නැගිට්ට...
"විනද්ද්දී 47 ක් ගිහින් උඹට ඉවර කරන්න නේද?... විනාඩි 18 පරක්කුයි. මොකද කියන්නේ, ?" කියා මගෙන් ඇහුව.
"නෝනා ලියුන් ගෙනෙන්නයි, ඉස්තොපුව අතු ගන්නයි වෙලා ගියා නෝනා".... මම උත්තර දුන්න.
"උඹට දෙක කරන්න විනාඩි 17 ගියාද? මොකෝ තෝ ලියුන් ගෙනෙන්න ගියේ හන්දියටද? යකෝ... තෝ ලතා වගේ වැනි වැනි අතු ගාපු හැටි මම දැක්ක... එකයි පරක්කුව"
මම කට වහගෙන බිම බලා හිටිය..
"හරි මම අර දෙකට විනාඩි ථ් අඩු කරන්නම්.. ඇතිනේ... එත් විනාඩි 14 පරක්කුයි... වැරැද්ද හොඳට මතක තිය ගනින්... දැන් වරෙන් තොගේ වැඩ වල තත්වය බලන්න..."
සාලේ හැම තැනම ගියා නෝනා, බිම කුණු තියනවද කියල කකුලෙන් පොලොව ඇත ගගා බලනවා... ටික වෙලාවකින්  "මේ මොනවාද මේ?" කියා මගේ කනෙන් අල්ල ගත්ත නෝනා මාව පුටුවක් අස්සේ තිබ්බ දුවිලි පෙන්නුවා...
"තව මෙතනත් තියනව.. මෙහෙමද වැඩ කරන්නේ, ගෙම්බා, ?... ගලවපිය තොගේ ඔය ජංගිය... ආයෙත් අතු හඳුනා ඕනේ නැ... ඔය ජන්ගියෙන් හොඳට පිහිදපන් දුවිලි ඔක්කොම... "
මම ජංගිය ගලවල හෙලිවල්ලෙන් බිම දන ගහල පිහිදන්න පටන් ගත්ත... නෝනා, එත් එක්කම, බලු දන්වල මගේ බෙල්ල වටේ දාල... "වරෙන් ඔහොම... අපි යමු අනිත් තැන් බලන්න" කියා මාව දන්වලෙන් අද්දා... මෙහෙම ගෙදර වටේම ගියා නෝනා, දුවිලි තිබ්බ හැම තමන මට කියල ජංගියෙන් පිහිදෙව්වා. කාමරයේ වතුර බෝතලක් තිබ්බ පාරක් තිබ්බා... එකත් මට කියල පිහිදෙව්වා. දැන් මගේ දුඹුරු පාට කිළුටු ජංගිය, තවත් කිළුටු වල, වතුරත් අල්ලලා, කිලිටු වැඩි වෙලා...
"හරි ශෝක් අතු ගාල තියන විදිය... තෝ කොහෙද මීට ඉස්සෙල්ල වැඩ කලේ... නගර සබාවේද?... ඇද ගනින් ජංගිය තොගේ ලබ්බ එළියේ දාගෙන ඉන්නේ නෙතිව... වැරැද්ද මතකයිනේ... ?" මම ජංගිය ඇද ගන්න ගමන් ඔලුව වැනුවා.. කොහොමද දෙඉයනේ විනාඩි 30 ක් ඇතුලත, දුවිලි පොඩ්ඩක්වත් නැතිව අතු ගාන්නේ? එත් ඉතින්, නෝනට මේවා වැරදි...
"දැන් අපි බලමු මෙච්චර වෙලා තෝ කරපු වැරදි... මේ සැරේ පොත අරන් වරෙන් ඉස්තෝප්පුවට." කියා නෝනා ගියා ගියා ඉස්තොපුවට...
මම ඉක්මනින් පොතත් අරගෙන නෝනා ගාව දන ගැහුවා...
"
අන්තිමට කරපු වැරැද්ද ඉදන් බලමු... බලමු උඹට මතකද කියල.. ?"
"
නෝනා, 11. හරියට අතු ගාපු නැති ඒක.. "
"
එකට මම දඩුවමක් දුන්නමේ... ඇයි තොගේ ජන්ගියෙන් පිහිදැම්මේ? නමුත් ඉතින් උඹේ කමත්තනේ,... "
"
නැ නැ නෝනා... කමක් නැ එහෙමනම්"
"
දැන් ඉතින් පරක්කු වැඩියි... දඩුවම වේවැල් පාරවල් 4 ක් අතට.... ඊලග ඒක?"
"12.
අතු ගන්න විනාඩි 14 පරක්කු වීම "
"
දඩුවම, පුකට වේවැල් පාරවල් 10 යි"
"13.
නෝනා එක්ක එකට ඒක කීම"
"
ඉතිරි එකත් කියපන් බලන්න"
"14.
සිගරට් බීම සහ නිකම් ඉඳීම"
"
අහා... දෙකම අපි එකට දාමු... හ්ම්ම්.... බලමු මොකද්ද දෙන්න පුළුවන් දඩුවම.. " කියා නෝනා හිතන්න පටන් ගත්තා...
"
හරි... දඩුවම, තෝව පුටුවේ තියල අත් දෙකි, කකුල් දෙකයි බැඳලා, ආයෙත් ඉටි බන්දම් කිරි අගේ දාම"
"
කොහොමද මගේ දඩුවම්... , රජ කාලේවත් නැතිව ඇති මේ වගේ දඩුවම් නේද බන්?... මන් දන්නේ නැ උඹ ගැන, මම නම් හොඳට වින්දනය ලබනවා බන්... " කියා නොන්ජල් හිනාවක් දැම්මා.
මම කාලේ ඉප දුනානම් හොඳයි කියල මට හිතුන...
"
වර වර... අපි පටන් ගමු... කොච්චර වැඩ තියනවා තව.. වේවැල අරගෙන වරෙන් ගේ ඇතුලෙන්... අර අනිත් වේවැල ගෙනෙන්... ටොම්බා ලොකු ඒක" කියා මට අන කලා... මම කාමරයට ගිහින් ටෝම්බව ගේනවා... ඒක දැක්කමත් බයයි... අඩි 4 විතර දිග, අගලක් 1/2 ක් විතර මහත වේවැලක්...
"
අල්ලපිය අත..."
චටාස් ... "එකයි, නෝනා, ස්තුති නෝනා... අම්මෝ..." මට හොඳටම රිදුන. දෙවැනි ඒක එන කොටම, නිකම්ම අත ගැනුන...
"අනේ යකෝ...... මොකද කලේ ....හරි, ඔබම කියපන් බලන්න මම දැන් මොකද කරන්නේ කියල... "
"අනේ නෝනා තව එපා නෝනා.. ඕක ලොකු වැඩියි..." කියා මම කන්නලව් කලා...
"ඔව් ඔතින් මිනිහෙක් නම් මේවා විදවාගෙන ඉන්න පුළුවන්... කොහෙද, ඔඋඹ පිම්පියෙක් නේ... තව 2 ක් වැඩි වෙනවා.. හා හා... අල්ලපන් අල්ලපන්.. මට බඩත් ගිනි"
මම අත දිගා කලා... චටස් ".... දෙකයි, නෝනා, ස්තුති නෝනා.... චටාස්... "තුනයි, නෝනා, ස්තුති නෝනා ".. මම අත අරගෙන අනිත් අත කෙලින් කලා... 
චටාස්..... "හතරයි, නෝනා, ස්තුති නෝනා "....... චටාස්..... "පහයි නෝනා, ස්තුති නෝනා".....චටාස් "හයයි නෝනා, ස්තුති නෝනා".. මම ඉවර උනා ගමන් අත් දෙකම අරගෙන ගැසුව වේදනවා යන්න.... එකත් කරන්න වෙලා දුන්නේ නැති නෝනා...
"හා හා... ඕව කර ගන්න පුළුවන් පස්සේ... දැන් මගේ වැඩ... කකුල් දෙක එකට තියල, නැවිලා, දනිස් දෙක අල්ලා ගනින් අත් දෙකෙන්... කකුල් දෙක හරි කලින් තියෙන්න ඕනේ... මම ගහන කොට නවෙන්නේ නැතිව... තේරුනාද... මම ගහන්නේ පුකේ ඒක තට්ටමකට 5 ගානේ".
මට තේරුණා.. හැබැයි කොහොමද මම ඉන්නේ කියන ඒක ෂුවර් නය... මම කියපු විදිහට වත්ත දෙසට හැරිලා, නැවිලා දනිස් ගාවින් කකුල අල්ලා ගත්තා...
චටාස් ... "එකයි, නෝනා, ස්තුති නෝනා..." මාව එහෙන්මම බිම ඉද උනා... මම මොනවත් කියන්න ඉස්සෙල්ල...
"ආයෙත් වැරදියට ඉන්නේ... මොකෝ යකෝ තොට වෙලා තියෙන්නේ..... තොට දෙමළෙන්ද කියන්න ඕනේ...?"
නෝනා නම් කියයි... මමනේ ගුටි කන්නේ.... මම අයෙත් කියපු විදිහට හිටිය...
චටස් ".... දෙකයි, නෝනා, ස්තුති නෝනා.... චටාස්... "තුනයි, නෝනා, ස්තුති නෝනා "... චටාස්..... "හතරයි, නෝනා, ස්තුති නෝනා "..... චටාස... "පහයි නෝනා, ස්තුති නෝනා".
නෝනා මගේ අනිත් පැත්තට ගියා, අනිත් තට්ටමට ගහන්න... මට දැන් වම් තට්ටමක් නැ වගේ... කොන්දත් රිදෙනවා... නෝනා වේවැල උස්සනවා මම ඇහැ කෙරවලින් දැක්ක... මම ඇහි පිහාගෙන, දත් මිති කා ගත්තා...
චටාස් ... "එකයි, නෝනා, ස්තුති නෝනා..." චටස් ".... දෙකයි, නෝනා, ස්තුති නෝනා.... චටාස්... "තුනයි, නෝනා, ස්තුති නෝනා "... චටාස්..... "හතරයි, නෝනා, ස්තුති නෝනා "..... චටාස... "පහයි නෝනා, ස්තුති නෝනා".
මේක එවර වෙනකොට මම ඉකි ගගහ අඩනවා......
"
වරෙන් වරෙන්... ඊලග එකට... මම කිව්වනේ මට බඩ ගිනි කියල... මේක ඉවර උනාට පස්සේ තෝ ගිහින් කෑම මෙසේ ඇරපිය ... වරෙන් මගේ පස්සෙන් " කියා ලහි ලහියේ නෝනා කාමරයට ගියා..
කාමරයට ගියා නෝනා, ලී පුටුවක් පෙන්නලා... "ජංගිය ගලවපන්... "
"
අරකෙ ඉඳගෙන, මේ ලනු වලින් තොගේ කකුල් දෙක පුටුවේ කකුල්වලට තියල බැද ගනින්... ඊට පස්සේ මම බදින්නම් අත් දෙක... හොඳට තදින් හෙලවෙන්න නැති වෙන්න බදින්න ඕනේ, හරිද.. "
මම පුටුවේ ඉඳගෙන, නැවිලා කකුල් දෙක තදින් බැඳ... ඊට පස්සේ නෝනා, තව ලනු කැරලි 2 ක් අරගෙන, මගේ අත් දෙක පුටු අඳි වල බන්ද... ඊට පස්සේ, රතුයි, නිලුයි පාට පාට ඉටි පන්දන් 2 ක් අරගෙන දැල්වල ටිකක් වෙලා හිටිය ඉටිකිරි  එනකම්.
"
දඩුවම් 13 යි 14 යි දෙකටම මේ... දෙකෙන්ම තෝ කටින්නේ වැරැද්ද කලේ, නේද".
"
ඔව් නෝනා"
"හරි ඔන්න ගඟ ගලන්නයි යන්නේ... ඇරපන් කට... ඇරලා දාපන් දිව... තෝ සිගරට් බිව්වාට නේ මේ දඩුවම.."
මම දිව එලියට දැම්ම විතරයි, ඉටි පන්දම් දෙකේම ඉටි කිරි මගේ දිවට වැටුන... පිච්චිලා තිබිච්ච දිව තව පිච්චෙන නිසා මම කට වහගත්ත... ඉටි කිටි මගේ කටේ තොල් වලයි, නහයෙයි වැටුන...
"
......................නේ"
"
ඇරපිය අයෙත්, අද මම තොගේ දිව පුච්චනවා, තොට ජීවිතේට රස දන්නෙන්නේ නැතිවෙන්න".
අයෙත් මම දිව දැම්ම... කිරි වැටුන මගේ කට ඇතුලටත්... වේදනාවේ බැ.
"
ඔලුව හොඳට නවපන් පිටි පස්සට... මම මේ ඉටිපන්දම ගහනවා තොගේ කටේ, හරියට සොහොනේ ගැහුවා වගේ"
නෝනා එක ඉටි පන්දමක්, අනිත් පැත්ත මගේ කට ඇතුලට දාල.
"
දැන් කට වහල, ඕක හොඳට අල්ලාගෙන හිටපන්, ඉටි පන්දම ඉවර වෙනකම්ම...." කියල, රෙදි කටු එක බැගින් අයෙත් මගේ තන් පිදු වලට ගැහුවා... මට අමාරුවට කට අරින්නත් බැ, මොකද ඉටි පන්දම පෙරෙලන නිසා. හරි අමාරුවෙන් ඉවසගෙන හිටිය... ඊට පස්සේ, නෝනා අනිත් ඉටිපන්දමෙන් ඉටිකිරි ඇගට දාන්න පටන් ගත්තා... සැරෙන් සැරේ ඉටි එනහම් නවත්ත නවත්තා, නෝනා මගේ පයියටයි, කකුල් වලට, පපුවටයි හැම තැනටම දානවා... ඉටිකිරි මගේ ඇගට වැටෙනවා හරියටේ වැස්ස වගේ... මේ අතර, කටේ තිබ්බ ඉටිපන්දමෙන්, ඉටි බේරිලා, මගේ කටට වැටිලා, කම්බුල් දෙක දිගේ වැටෙනවා... පුදුම වදයක් මම විදින්නේ... ඔහොම ටිකක් වෙලා කරපු නෝනා...
"
ඔහොම හිටපන්, හෙල්ලෙන්නේ නැතිව, ඔය ඉටි පන්දම ඉවර වෙන්න ඉස්සෙල්ල නිවනවා නෙවෙයි, හරිද?" කියා අනිත් ඉටි පන්දම නිවල, ටිකක් වෙලා තියල... මගේ පයියේ  අගට තියල තද කලා... නිවිලා තිබ්බත්, තිබ්බ ඉටි රස්ස්නේ නිසා, මගේ පයිය හොඳටම පිච්චෙන්න ඇති.. මට බලන්න බැ මම ඉන්න හැටියට... මගේ දැන් බය, කටේ තියන ඉටි පන්දම කටේ තියෙද්දීම ඉවර උනොත්, මම ඉවරයි.
නෝනා ඉස්සෙල්ල වගේම මව තනි කරලා, එලියට ගියා... මට ගහන්නත් බැ, කටේ තියාම ඉටිපන්දම නිසා... වැටෙන ඉටි, තට්ටු තට්ටු නිසා, දැන් වේදනාවත් අඩුයි... හැබැයි, ඉටිපන්දන එන්න එන්න කොට වෙනවා... ගින්දර රස්නේ, මගේ කටට හොඳට තේරෙනවා...
ටික වෙලාවකින් කාමරයට ආපු නෝනා... " මල මිනිය... තාම ඉටිපන්දම තියන් ඉන්නවද...හි හි හි හි.." කියා හිනාවෙලා... මගේ ලගට ඇවිත්, අතේ ලනු ලිහන්න පටන් ගත්තා... තාම ඉටිපන්දම පත්ත්හුවෙලා... අත් දෙක ලෙහල නෝනා
"
ඉතුරු ටික තෝ ලෙහ ගනින්... ඉක්මනට වරෙන් දැන්... ඇවිත් කාම ඇරපන්... මට යකෙක් කන්න බඩ ගිනි" කියා අයෙත් යන්න ගියා...
මම ඉක්මනින්, කටෙන් ඉටිමන්දම අරගෙන නිවල, මගේ කකුල් ලෙහෙව... මුළු ඇගේම ඉටිකිටි... අයෙත් පිළිකන්නට කිහින් මම ඉටිකිරි අහක් කර කර ඉන්නකොට...
"
පාල" කියා නෝනා කතා කලා..

No comments:

Post a Comment