Monday, January 3, 2011

නෝනගේ විනෝදෙ, වැඩකරයන්ගේ කරුමේ - Part III


ඉක්මනින් වස්තිය හෝදපු මම, ජංගිය ඇදගෙන ලහි ලහියේ සාලෙට ගිය. යනකොට නෝනා ඉන්නවා වැඩි වෙලා TV /පත්තරේ බල බලා. මාව අහලකටව ගණන් ගන්නේ නැතිව, මගේ දිහාවත් බලන්නේ නැතිව,
"ගිහින් කෑම මෙසේ ඇරපන්, මට ටි එකකුත් හදල ගෙනෙන්  " කියා කිව්වා. බඩ කොර වෙලා තියන මට, ඇවිදින්නත් අමනාරුයි. මම පුළුවන් තරඟ වේගයෙන් ඇවිදිල, කුස්සියේ තියන කෑම මේසෙට ඇරිය. මෙසේට කෑම ගෙනෙනෙන්න මට 2 සැරයක් කුස්සියට ඇවිදින්න උන...
"
මොකෝ යකෝ බුරුවෙක් වගේ හිමින් යන්නේ? කකුල උස්සල ඉක්මන් කරපන්... මට කන්න ඕනේ උදයට, දවල්ට නෙවෙයි"
කොහොම හරි කෑම ඔක්කොම ඇරියට පස්සේ, මම "නෝනා කෑම ලැහැස්තියි" කියා කිව්වා. නෝනා නැගටිලා මේසෙන් වාඩි  වෙන ගමන්;
"
දැන් මට පෙනෙන්න, මගේ පැත්තට හැරිලා, අර බිත්තිය ගාව සීරුවෙන් හිට ගනින්... "කියා ඇත දික් කරලා ඉන්න තැන පෙන්නුවා. මම ඉක්මනින් ගිහින් හිට ගත්ත..
"කොහොමද දැන් පස්ස පැත්ත, අති විශිෂ්ටද ?" කියා නෝනා ඉහලින් හිනා වෙමින් ඇහුව.
"
නැ නෝනා, හොඳටම රිදෙනවා නෝනා"
"හා.. හා.. හා.. හා ... " කියා නෝනා නොන්ජලයට හිනා වෙන ගමන්
"මට නම් හොඳ සැප තමුසේ වගේ පොන්නයෙක්ට කියල වැඩ කාර කම් කර ගන්න එක"  නෝනා කියාගෙන කියා. එත් එක්කම මම පොඩ්ඩක ඉන්න විදිය වෙනස් කල කළා ... නෝනගේ මුණ වෙනස් උන, තරහට
"
තොට සිංහල තෙරෙනේවද? මම කිව්වා නේද සීරුවෙන් ඉන්න කියල.. .මොකද පණුව වගේ වැනෙන්නේ ?... හිටගනින් හරියට... "
"
කෝ යකෝ මේ සම්බෝලේට හැන්ද? මම ගන්නේ අතින් ? එකවත් හරියට කරන්න බැනේ මම අහන්නේ. පල ගිහින් හැන්ද ගෙනෙන්, ඉක්මනට "
මම ඉක්මනට ගිහින් හැන්ද ගේනවා... "මතක තිය ගනින් මේ වැරදි ඔක්කොම... තොට දෙන්නම් මම හුජ්ජ යන්න"
මම කර ගත්ත මෝඩ කම හිත හිත, මම සීරුවෙන් හෙලෙවෙන්නේවත් නෙතිව හිටය නෝනා කාල ඉවර වෙනකම්..
නෝනා හොඳට හිමින් හිමින්, TV බල බලා විනාඩි 15 විතර කෑම කැව. කෙසෙල් ගෙඩියකුත් කාල, ටි එක බීල ඉවර උන නෝනා..
"
මෙසේ අස් කරපන්... ඔය මම කාල ඉතුරු වෙච්ච දේවල්, වෙනම තියපන්... පිඟන් කෝප්ප හොඳට හොදපන්" කියා නැගිටලා ගියා.
මම මේසේ ඇස කරලා, ඉතුවෙච්ච කෑම තියල, පිගන් කෝප්ප සෝදලා ඉවර වෙන කොටම, නෝනා පිටි මගේ පස්සේ.
"
හ්ම්. ඔය කෑම ටික දාපන් අර බල්ලාගේ බෙලෙක් පිගානට.... අර ඊයේ ඉතුරු වෙච්ච පාන් කැලි 2 ත් කඩලා  දාපන් එකටම... දැන් ඔය හොදි විතරක් දාපන්, තොට දෙන්න මෙහෙ මාළු කැලි නැ "
ටිකක් අනන කොට
"කෝ පොඩ්ඩක් හිටපන් " කියා මගේ දන්වැලේන් මාව පස්සට ඇදල, "තුප් තුප්" කියා කෑම එකට කෙල දැම්ම .... "දැන් මේ කෙලත්  එක්ක හොඳට අනපන්"
"ඔය සීනි නැති ප්ලේන් ටි ටික දාපන් අර තියන පොල් කට්ටට... "
මම හොඳට අනල ඉවර උන ගමන්, "දැන් අත් හෝදලා, ඔය දෙකම අරගෙන වරෙන් පිළිකන්නට" කියා නෝනා ගිහින් පිළිකන්නේ තිබ්බ පුටුවේ වැඩි උනා. මම බල්ලට දෙන කෑමත් අරගෙන පිළිකන්නට ගියා.
"දැන් ඔය බල්ලාගේ  පිගානෙයි පොල්කට්ටයි මගේ කකුල් දෙක ගාව තියපිය... අත් දෙක පස්සට කරලා, දැන් දන ගහපන් පිඟන ළඟ"
"තෝ හිතුවේ මේවා බල්ලට දෙන්න කියලද?" කියා දිහා රවල බලල හිනා උනා... "මේවා කන්නේ, මගේ ගෙදර වැඩ කාර බල්ලොන්.. කියන්නේ, උඹ... හා හා හා, තේරුනාද".
මට පොලොව පලාගෙන යන්න හිතුනා... මේ නෝනා කාල ඉතිරි වෙච්ච කටුයි, පරණ පාන්, නෝනාගේ කෙල සමග හොදි... මම කොහොමද දෙයියනේ මේවා කන්නේ? මට පුදුම විදිහට ලජ්ජා හිතුනා... මා ගැනම දුක හිතුනා...
"හ්ම්.. දැන් බල්ලා වගේ අත පාවිච්චි නොකර, කටින් කාපන්.... ඉක්මනට" කියා දන්වැලෙන් මාව ඇද්ද නෝනා, මගේ මුණ බල්ලාගේ පිගානට එබුවා. කියා ගන්න දෙයක් නෙතිව, මම ලහි ලහියේ කන්න පටන් ගත්ත... කිසිම රැසක් නැති කෑම බාගෙට කනකොට එකපාරටම... "නවත්වපන්...කියා මාව දන්වැලෙන් ඔඩට ඇදල, නෝනා පහත වෙලා, තව කෙලි බෙටි 2 ක් ගැහුවා...
"තොට මේවා හොඳ වැඩියි... මගේ කෙල කන්න තෝ පින් කරලා මදි". කියා නෝනගේ කකුල මගේ කෑම එකට දාල හොඳට චප්ප කාල...
"හ්ම්... දැන් අයෙත් කාපන්, මේ සැරේ මගේ කකුලෙන් කාපන්... "
මට අප්පිරිය උනත් නෝනා ගෙන් ගුටි කන්න වෙන නිසා, මම නෝනගේ කකුල තියන කෑම ලේව කෑවා. 
"මහා ලොකු මනාජර් මැනේජර්... ගැනු ඇදුන් ඇඳගෙන, බල්ලෙක් වගේ දැන් මගේ කකුලෙන් කෑම කනවා... කොච්චර පහත් දෙයක්ද, නේද? " කියා හිනා උනා.
"කන්තෝරුවේ ඉන්න ගැනු  ඔක්කොටම කියන්න ඕනේ තොට හැම දාම, මෙහෙන සලකන්න කියල... හා හා හා" කියා කියා හිනා උනා.. පුළුවන් තරම් කාල මම ඔලුව ඉස්සුවා.
"ඔය ඉතුරු කරලා තියෙන්නේ තොගේ අම්මටද? පිගාන ඉවර වෙනකම් කාල, පිගන ලේව කාපන් " කියා මට අන කාල.
මම ඔක්කොම ඉවර වෙනකම් ලේව කෑවා. කෙසෙල් ගෙඩියක් ගත්ත නෝනා, එක බිමට දාල, කකුලෙන් චප්ප කාල..
"කාපන් ඕකත්... " මම බිම වැටිලා තිබ්බ තොප්ප වෙච්ච කෙසෙල් ගෙඩිය කාව. 
"හ්ම්.. දැන් ඔය පොල් කට්ටෙන් තියන නිකන් තේ එක බීපන්... ඕකටත් කෙල ඕනෙද?" මම ඔලුව වනල පොල් කට්ටෙන් නිකන් තේ බිව්වා. සිනි නැතිව කහට විතරයි... නෝනට හොඳට රසට හැදු ට්.
මේ වෙන කොට මට තේරුණා පස්ස පැත්තෙන් වතුර ටිකක් යනවා වගේ... බොහොම අමාරුවෙන් තද කරගෙනේ, මම නෝනට නොපෙනෙන්න උත්සහ කල... 
"දැන් නැගිටලා ඕව හොදපන්.... ". මම නැගිටලා යනවත් එක්කම...
"
ඔහොම හිටපන්... මොනවද ඔය පස්ස පැත්තේ වතුර තියෙන්නේ?... මෙහෙ වරෙන් මට හොඳට බලන්න".. මගේ උත්සාහය අසාර්ථක උනා කියල මට තේරුණා... මම නෝනා ගාවට ගිහින් අනිත් පැත්ත හැරුන...
"
හරි මම හිතුව හරි... තොට මම කිව්වා නේද වතුර අල්ලාගෙන ඉන්න කියල? මොකද සිංහල තේරෙන්නේ නැද්ද... ජන්ගියේම ඇරලා තියෙන්න ?"
"
නැ නෝනා... හරි අමාරුවෙන් මම පුළුවන් තරඟ අල්ලාගෙන හිටියේ... නැවෙන කොට පොඩ්ඩක් ගියා"
"
,... පොඩ්ඩක් ගියා... හරි මම යවන්නම් හොඳ එකක් තොට පස්සේ... දැන් වර ඉතුරු වැඩ වලට"
"දැන් මාව නාවන්න ඕනේ, තේරුනාද? අර කාමරේ තියන නාල අඳින අදුනුයි ලැහැස්ති කරපන්... කරලා ඉවර උනාම වරෙන් තුවායත් අරගෙන බාත්රූම් එකට." කියා නැගිටලා ගියා..
මම කාමරයට ගිහින්, නෝනගේ under skirt එකයි, සිළිඳු බනියමි ඇඳ උඩ තියල, තුවායත් අරගෙන නාන කාමරයට ගියා... යනකොට, නෝනා නයිටි එක ගලවල ශවෙර් එක යට හිටිය...
"
හ්ම්... දැන් පියිපෙ  ඇරලා, මාව හොඳට නා වපන්..." කියා මාව දන්වලින් අදාල ලඟට ගත්ත.
මම පියිපෙ ඇරියම නෝනා නෝනා හොඳට නාන්න පටන් ගත්ත.. ටික වෙලාවක් නැව නෝනා;
"දැන් අර ශෑම්පෝ එක අරගෙන හොඳට මගේ කොන්ඩේ හොදපන්.... ඊට පස්සේ අර සුවද සබන් ගාපන් මගේ අගේ... පිට හොඳට අතුල්ලපන් අර ගල් කැටයෙන්... "
"හොඳට හොඳට... මගේ තන් වල හොදට් ගාපන්...... යටත් ගාපන්... අස්සට ඇඟිල්ල දාල, හොඳට හොදපන්.... හ්ම්". මම කියූ සිදියටම නෝනගේ ඇගේ හොඳට සබන් ගාල, හැම තැනම හේදුව. හිටපු ගමන් නෝනා මගේ දිහා හැරිලා...
"මොකද බෝල මේ නග්ගගේන.... යකෝ තෝ මෙතන ලව් කරන්නද අවේ? ... පහරය... වැඩ කාරයෝ කොහෙද යකෝ මේවා කරන්නේ" කියල නෝනා දනිස්සෙන් මගේ පයිය ප්රදේශයට පයින් ගැහුවා... මට මොනවා උනාද දන්නේ නැ... වේදනාවේ, මම "අම්මෝ... " කියල බාත්රූම් එකේ ඇද වැදුන... දන්වල අල්ලගත්ත නෝනා, "නැගිටිපිය පොන්න බල්ලා" කියා මාව උඩට ඇද්ද...
මම නගිටනවත් එක්කම, මගේ කම්බුල් හරහා නෝනා ගහගෙන ගහගෙන ගියා... මගේ නැගල තිබ්බ ඔක්කොම බැස්ස...
"
අනේ නෝනා, මම ඕනෑකමින් නෙවෙඉ එක උනේ... මමත් මිනිහෙක් නේ... මට සම වෙන්න නෝනා... අනේ නෝනා ගහන්න එපෝ..." කියා මම බගපත්ව නොනැගෙන් ඉල්ලුව...
"
මිහිහෙක්... තෝ කොහෙද බෝල මිහිහෙක් වෙන්නේ... මිහිහෙක්නම්, මේ වගේ වැඩකාරයෙක් වෙනවද.... තෝ පොන්නයෙක්... පොන්නයන්ට නගිනේ නැ කියල තෝ දන්නේ නැද්ද? නැගිටලා මාව හොඳට හොදපන් දැන්... අයෙත් ඕක උනොත්, තෝව මම තොගේ ඇට දෙකෙන් බාල්කෙ එල්ලලා ගහන්නේ, දන්නවාද. "
"
නැ නැ නෝනා අයෙත් වෙන්නේ නේ... ". මම ඊට පස්සේ අයෙත් නැග්ග ගන්නේ නෙතිව නෝනාව හොඳට සබන් ගාල අයෙත් වතුර අරිය.. නෝනා හොඳට නාල;
"
අර තුවාය අරගෙන මාව පිදපන් දැන්...". ඊට පස්සේ තුවාය ඇන්ද නෝනා;
"
අර මම ඇදන් හිටපු නයිටි  එක හොදපන්... ඊට පස්සේ ගිහින් තෝ නාපන් අර පිළිකන්නේ තියන ටැප් එකෙන්.... එතන ඇති සුන් ලයිට් කැල්ලක්... වැඩකාරයන්ට නාන්න නවෙයි මම මේවා හදල තියෙන්නේ... මගේ පරණ ඉරිච්ච යට ගව්මක් ඇති එතන තියල... එක පාවිච්චි කරපන් තුවාය හැටියට.."
"
පල.. තොට විනාඩි 5 ක් දෙනවා... පරක්කු වෙන්නේ නැතිව වරෙන්... නැත්නම් දන්නවා නේ..". කියා නෝනා කාමරයට ගියා.
නෝනගේ නයිටි එක හෝදලා, කිව්වා විදියට ජංගිය ගලවලා, මම පිළිකන්නේ ටැප් එකෙන් නැව... බයේ නැවේ, අහල පහල ඉන්න කව්රුහරි කි කියල. නාල, නෝනගේ පරණ, කිළුටු වෙච්ච යට ගව්මෙන් පිහිදගෙන අලුතෙන් අදින්න දෙයක් නැති නිසා, ඇදන් හිටපු තෙමිච්ච ජන්ගිය මිරිකලා එකම ඇද ගෙන, විගහට නෝනගේ කාමරයට ගියා. යනකොට නෝනා හොඳට පව්ඩර් සුවන විලවූන් දාල, තුවාය පිටිම ඇදෙ ඇලවෙලා ඉන්නවා.

"
විනාඩි 8 යි... යකෝ.. තොට බැරිද මම කියන එකක්වත් හරියට කරන්න? හැම දේම වැරදියට... පුදුම පුත්තලම් බුරුවෙක්නේ උඹ..."
"
විනාඩි 5 න් එන්න කියපු එක, විනාඩි 8 ක් පරක්කුයි... මම තෝ එනකම් බලන් ඉන්න ඕනේ... ??"
මට හොඳට ෂුවර් මම විනාඩි 5 ක් ඇතුලත අවා කියල... එත් ඉතින්, නෝනා එක්ක මට පුලුවන්ද කතා කරන්න... නෝනා කියන දේ තමයි හැමදාම හරි.
"මේවා මතක තියාගෙන හිටපන් හොඳට, හරිද..?", "හරි නෝනා"
"වරෙන්, අර මෙසේ උද තියන බේබි ක්රිම් එක අරගෙන වරෙන්, ඇවිත් මාව හොඳට මසාජ් කපල මට සැප දීපන්" කියා තුවාය ගලවලා පැත්තකට දාල, මුනින් අතට හාන්සි උන. 
මම ක්රිම් බෝතලය අරගෙන අද ලග දන ගහල නෝනගේ ඇගේම ක්රිම් හැලුව. හලලා, හොඳට නෝනගේ මුළු ශරිරේම මසාජ් කරන්න පටන් ගත්ත. අත්, අල්ල, පිට, පස්ස පැත්ත, කකුල්, යටි පතුල් යන ප්රදේශ හොඳින් මසාජ් කලා.
"
ගැනියෙක් වගේ හිමින් අල්ලන්නේ මොකද ගොනෝ... තොට මම උදේට කෑම දුන්නනේපන ඇතිව හොඳට අල්ලහන්, ගොන් තඩිය. ඔය අලියා වගේ ඇග තිබ්බට මදි, වැඩ කරන්නත් පුරුදු වෙයන්" කියා නෝනා කැ ගැහුවා. මම තව වීරය දාල, හොඳින් මසාජ් කලා.
"
පස්ස පැත්ත හොඳට මිරිකපන්"... මම තව ක්රිම් දාල, නෝනගේ පස්ස පැත්ත මසාජ් කලා.
"දැන් ඔලුවත් කරපන්". මම ඇදෙ අන්ද පැත්තට ගිහින්, හොඳට ක්රිම් දාල, නෝනගේ ඔලුවත් මසාජ් කලා. පැය බාගයක් විතර ඔය වගේ, මම ශරිරේම මසාජ් කලා.
"දැන් අනිත් පැත්ත කරපන්, තැන වලට, මගේ චු එකටි වැඩිපුර ක්රිම් දාල මසාජ් කරපන්"... " කියා නෝනා උඩුබැලි අතට හැරුන.
මම අයෙත් හොදට් ඇත තද කරලා අයෙත් වැඩේට බැස්ස. ටිකක් වෙලා යනකොට නෝනට හොඳටම නින්ද ගිහින් සැපට. කියපු විදිහට, මම ක්රිම් හොඳට නෝනගේ චු එක වටේට දාල මසාජ් කර කරා ඉන්නකොට, මගේ සුලැගිල්ල පොඩ්ඩක් නෝනගේ චු එක ඇතුලට ගිය. එත් එකකම නැගිට්ට නෝනා, ඇත දිග ඇරලා කම්බුල හරහා පාරක් ගැහුවා. මම විසි වෙලා ගිහින් බිම වාඩි උනා.
"මම එක සැරයක් කිව්වා නේද තොට වලත්ත කම් වලට එන්න එපා කියල.... එක්කෝ තොට සිංහල තේරෙන්නේ නැ... එක්කෝ තෝ ඕනෑකමින් කරන්නේ, කියපන් බලන්න වලත්තය දෙකෙන් මොකද්ද කියල"
"නැ නෝනා මට පොඩි වැරදීමක් උනේ... " කියා මම අයෙත් නෝනගේ අද ලග දන ගැහුවා.
"වැරද්දක්? තොට හැම තිස්සෙම හුත්ත ලගද වැරදි වෙන්නේ? ඇත්ත කියපිය මගෙන් මැරුන් කන්නේ නැතිව... තෝ ඕන කමින් නේද කලේ.. "
තව ගුටි කන්නේ නැතිවෙන්න, මම බොරුවට.. "ඔව් නෝනා" කියා උත්තර දුන්න...
"මම කිව්වේ... මොකෝ බොරු කියන්නේ" කියා අයෙත් අනිත් කමුල හරහා හොඳ කම්බුල් පාරක් දුන්න නෝනා
"මීහරකෝ, මේවා මතක තිය ගනින්... ඉස්තරම් දඩුවමක් මම තොට මේවට දෙනවා... හ්ම් දැන් අයෙත් මසාජ් කරන්න පටන් ගනින්, වලත්ත කම පැත්තකට තියල" කියා අයෙත් නින්දට ගිය.
මම බොහොම පරෙස්සමෙන්, මුළු අගමැ මසාජ් කලා, තියන බයටම. විනාඩි 30 විතර පස්සේ නැගිට්ට නෝනා; "හ්ම් දැන් ඇති.. මොට හොඳටම නින්දත් ගියා" කියා ඇදෙන නැගිට්ටා. මගේ අත් දෙකම හොදට  රිදෙන්නවා.
"මට අදුන් අන්දපිය වලත්ත මීහරක... " කියා නෝනගේ අදුන් පෙන්නුවා.
"නෝනා පන්ටි, බ්රා ?" කියා මම ප්රශ්න කලා, නෝනාගෙන් හොඳ අහන්න.
"ඒවා ඕනේ නේ... මොකෝ මට මගේ ගෙදරනේ ඉන්නේ, ඕව අදින්න ඕනේ නැ...."
මම ඉක්මනින් නෝනගේ underskirt එක අරගෙන නෝනට අන්දුවා. ඊට පස්සේ, සිලිදු බැනියමත් නෝනට අන්දුවා. නෝනගේ තන පිඩු නෙරප්පිල තියනවා දැක්ක. හොඳ වෙලාවට නෝනා මම බලනවා දැක්කේ නැ.
"අර පනවා අරගෙන කොන්ඩේ පීරපන්... මතක ඇතිව කොන්ඩේ උඩට බැදපන්... ගාම්බීර නෝනලා ඉන්නේ එහෙමි."
මම නෝනගේ කොන්ඩේ හොඳට උඩට පීරලා, තදට නෝනගේ කොන්ඩේ බෝල වෙන්න ගැහුවා... ඇත්තටම, නෝනා හරි සැර, ගාම්බීර ගතියක් ආව.

"වරෙන් ගොනා... අර පොත අරගෙන වෙලාව දාල, ලියපන් වැරදි ඔක්කොම දැන්"
"උඹම කියපන් බලන්න වැරදි ටික.. මම දඩුවම්   කියන්නම්.
මම පොත අරන් ලිව්වා...
"6.
කෑම හිමින් මේසෙට ඇරීම"
" ඇයි  විනාඩි 3 ක් නාල පරක්කුවෙලා ආපු එක... එක අමතක උනාද, නරියට? ලියපන් එකත් ඔය වැරද්දක් එක්කම
 "6. කෑම හිමින් මේසෙට ඇරීම සහ නාල විනාඩි 3 ක් පරක්කුවී  වැඩට රපොර්තු කිරීම "
නෝනා "දඩුවම වෙවැල් පාරවල් 12 යි යටි පතුල්  වලට"
"7.
කෑම මේසයට හැඳි නොතිබීම"
නෝනා "දඩුවම වෙවැල් පාරවල් 10 අල්ලට"
"8. අන කරපු විදිහට සීරුවෙන් නොඉන්දීම"
"දඩුවම, ලබ්බ මෙසේ උඩ තියල, පයිය සපත්තුවෙන පෑගීම."
"9. පස්ස පැත්තෙන් වතුර අල්ලාගෙන නොසිටීම"
"ඕක එනකම් තමි මම හිටියේ... දඩුවම පස්ස පැත්තේ ඉටි පන්දම යැවීම. යවන ඉටි පන්දම තෝ දිගටම තියාගෙන ඉන්න ඕනේ මම කියනකම්... තේරුනාද ? "
"
ඔව් නෝනා"
"එච්චරද?"
"
ඔව් නෝනා"
"
ඇයි, තොගේ වලත්ත කම්? මට ඇගිලි ගහපු එක? පාහරයෝ, ඒවා ඕනෑකමින් නේද කිව්වේ නැත්තේ? හිතුවද මට අමතක වෙයි කියල... ?"
"
නැ නෝනා, මට අමතක උන.."
"
, එහෙමනම් මම මතක් වෙන්න එක්ක හොඳ දඩුවමක් දෙන්නම්, ලියපිය වැරැද්ද..."
"10.
නෝනට ඇඟිලි ගැසීම"
"දඩුවම = තෝව අත් දෙක බැඳලා, බාල්කයේ ලණුවකින් තෝව එල්ලාඇට දෙකේ ගඩොල් 2 ක් එල්ලා, වද දීම. මට කියනකම් තෝව බැඳලා තියනවා, තේරුනාද?"
"ඔව් නෝනා, හරි නෝනා"
මගේ අම්මෝ... මම කොහොමද මේ වද විදින්නේ? මේවා ඉවර වෙනකොට මම මැරිලා ඉඳි. අත වෙව්ලුවා මම දඩුවම ලියල ඉවර උනාම;
"තොගේ ඇට අද මම වෙන් කරනවා... තෝ කකුලේ ඇඟිලි වලින් හිටගෙන ඉන්න තරමට තෝව මම එල්ලනවා."
"වැරදි  ගොඩයි  නේද?... මට හොඳට විනෝද වෙන්න පුළුවන් තොට වද විදින කොට... හා හා හා "
"
හරි පටන් ගමු... උඹ බිම දිග වෙලා කකුල් දෙක අර පුටු ඇන්දේ තියපන්.... " කියල, නෝනා වෙවලත් අරන් ඇදෙන්  නැගිට්ට.
මම කියපු විදිහට බිම මුනින් අතට දිග වෙලා කකුල් දෙක දැම්ම පුටු අන්ද උඩින්.
"දකුණු කකුල විතරක් තියපිය... මතක ඇතිව ගණන් කරපන්... "
.... චටාස් ... "එකයි, නෝනා, ස්තුති නෝනා"..... චටස් ".... දෙකයි, නෝනා, ස්තුති නෝනා.... චටාස්... "තුනයි, නෝනා, ස්තුති නෝනා "... චටාස්..... "හතරයි, නෝනා, ස්තුති නෝනා "..... "පහයි නෝනා, ස්තුති නෝනා"…. “හයයි, ස්තුති නෝනා. මගේ යටි පතුලෙන් ගින්දට පිටවෙනවා මට දැනුන... දරා ගන්න බැරුව, මගේ ඇස වලින් කඳුලුත් පැන්න.
"දැන් අනිත් කකුල තියපිය... කොහොමද කකුල... සනීපද" කියා නෝනා නපුරු හිනාවක් දැම්ම. 
මම බොහොම අමාරුවෙන් කකුල අරගෙන අනිත් කකුල තිබ්බ පුටු ඇන්ද උඩින්.
"අනේ නෝනා, ඉරි තලලා වගේ රිදෙනවා නෝනා" කියා
"බොහොම හොඳි.. තෝ පාඩම් ඉගන ගනින්, මේකෙන්......ගණන වැරදුනොත්, අයෙත් මුල ඉඳන්... තේරුනාද.. "
ඉස්සරට වඩා වේගයෙන් නෝනා ගහන්න පටන් ගත්ත...... චටාස් ... "එකයි, නෝනා, ස්තුති නෝනා"..... චටස් ".... දෙකයි, නෝනා, ස්තුති නෝනා.... චටාස්... "තුනයි, නෝනා, ස්තුති නෝනා "... චටාස්..... "හතරයි, නෝනා, ස්තුති නෝනා "..... "පහයි නෝනා, ස්තුති නෝනා"….. “හයයි, ස්තුති නෝනා
"තෝව හදල මට මහන්සියි... මගේ අත රිදෙනවා... මගේ අතටයි, තොට මෙච්චර සැප දෙන වෙවලට්යි සමාව ඉල්ලපන් …… මේ පොන්න පාලට සම වෙන්න කියල වැදපිය".
 මම නැගිට, නෝනගේ අත් දෙකයි වෙව්ලයි අල්ලලා "මේ පොන්න පාලට සම වෙන්න නෝනා" කියා වැන්දා.
"
නෝනා මට වතුර ටිකක් බොන්නද, මට හරි තිබහයි..."
"නැ නැ... තොට දෙන්නේ නැ... තොට නෙවෙය, මටයි ඕනේ වතුර... ගිහින් ගෙනෙන් මට වතුර"
මම කුස්සියට ගිහින් ඉක්මනින් වතුර නෝනට ගේනවා. මට පෙනෙන්නම ඔක්කොම වතුර බිව්වා නෝනා, වතුර ටිකක් කටින් බිමට දැම්ම.
"ඔය ටික විතරක් බීපන්... නැ නැ... ලේවකාපන්. "

No comments:

Post a Comment