Monday, January 3, 2011

නෝනගේ විනෝදෙ, වැඩකරයන්ගේ කරුමේ - Part II

මට මේවා අහල, චු යන ගානෙට බය උනා... අද මම පණපිටින් ගෙදට යයිද කියන බයත් ආව.....
"මගේ ආවාස තමියි තෝව පුළුවන් තරම් පහත් තත්වයකට දාල, වැඩ අරන්, වද දෙන්න.... තොට කැම, වතුර බොදක් දෙන්නේ නැ දවසටම...".... මට හීන් දාඩිය දැම්ම....
"හ්ම්... දැන් ලියගනින් අද දවසේ කරන්න තියන වැඩ..."
"1. මගේ යට අදුන් සමග  රෙදි සේදීම, බාත්රූම් සේදීම"
"2. මාව නැවීම"
"3. මාව මසාජ් කිරීම"
"4. මුළු ගේදරම අතු ගෑම"
"5. මිදුල අතු ගෑම"
"6. කෑම ඇරීම, කාල ඉවව උනාම, පිඟන් කෝප්ප සේදීම"
"7. මගේ රෙදි ඉස්තිරික්රි කිරීම"
"8. කඩේ යැම"
"මේ හැම දේටම  මම වෙලාව දෙනවා... හරියට තිතට ඉවර කරන්න ඕනේ, හොඳ තත්වයෙන්... නෙත්නම් තෝ කරලා තියන හැම වැරැද්දටම වද දෙවන....   තොට කිසි නිවාඩුවක් නැ... නිකන් ඉන්නවා පෙන්න ඉන්න එපා මට... තෝව හම ගහනවා... තමුසෙව ගෙනාවේ, හැම මිනිත්තුවේම, වැඩ ගන්න" කියා නෝනා නැගිට්ට...

"හ්ම්... දැන් මේ මගේ අදුන් අරන් පලයන් toilet එකට.. ඔය මගේ panty , bra එහෙම පරිස්සමෙන් හොදපිය... පලයන් ඉතින් බුරුව වගේ බලන් ඉන්නේ නෙතිව... පැයක් දෙනවා ඕව හෝදලා, bathroom එක සුද්ද කරන්න... මතකයිනේ ... තප්පරයක් පරක්කු උනොත්, තෝට වද දෙනවා.."
එත් එක්කම, මම අදුන් ඔක්කොම අරගෙන බාත්රූම් එකට ගියා මගේ වැඩ පටන් ගන්න... අද නම මම ඉල්ලන් කෑම වගේ කර ගත්තේ කියලත් හිතෙනවා...

රෙදි ගොඩක් තිබ්බ... මම ඉස්තරම් විදිහට, හැම රෙද්දක්ම හොඳට හේදුව... නෝනගේ panty, bra ඉතා පරිස්සමෙන් සේදුව... හිටුපුගමන්,

"පාල” …..”පාල...මෙහෙ වර" කියා නෝනා මට කතා කල...
එනවා නෝනා කියපු මම අතේ තිබ්බ සබන් සෝදා, ඉක්මනින් නෝනා ගාවට ගියා... මගේ ජංගිය හොඳට තෙමිලා, පයියයි, අටෙයි එලියට පේනවා. යනකොට, නෝනා TV බල බල ඉන්නවා, කකුල් දෙකත් ටීපෝ උඩ දාගෙන... තාම, නයිටි ඇදගෙන ඉන්නේ..
"මොකද යකෝ පරක්කු උනේ... මම එක පාරක් කතා කලාම, ඊලග තප්පරයේ තෝ ඉන්න ඕනේ මගේ ගාව දන ගහගෙන.. " කියල නැගිට්ට නෝනා, මගේ කන අල්ලා මම දන ගහනකම්ම මිරිකුවා... අනිත් අතින් මගේ කම්බුල හරහා වේගවත් පාරක් ගැහුවා.
"මීට පස්සේ ඉක්මනින් වරෙන් බල්ලා" කියා නෝනා අයෙත් sofa එකේ වැඩි උනා.
"අර අතන තියන රිමෝට් එකයි, පත්තරෙයි අරගෙන දීපන්... දීල පල, ගිහින් තොගේ වැඩක් බලා ගනින්.."
මම විගහට ඒවා දීල, බාත්රූම් එකට ගියා... යන ගමන් මට යකා කේන්ති... අඩි 2/3ක් විතර එහායින් තිබ්බ බඩුව ගන්න, මගේ වැඩ නවත්වල, මට යන්න උනා...  එත් ඉතින් මොනවා කරන්නද නෝනා සැපට ඉන්න, මම මේවගේ දේවල් කරන්න ඕනෙනේ.....

ඉතිරි රෙදි ඔක්කොම හෝදලා ඉවර වෙනකොට, විනාඩි 30-35 විතර යන්න ඇති... වෙලාව තේරුනේ නේ.... කලබලෙන් මම බාත්රූම් එකම හෝදන්න පටන් ගත්ත... එත් එක්කම නෝනා පුටුවක් අරගෙන ඇවිත් නන කාමරයේ දොර ළඟ තියල, ඉඳ ගත්ත... මම කරන හැම දෙයක්ම නෝනට දැන් හොඳින් පේනවා. කරන්න දේවලුත් දැන් ඉතින් බයෙන් තමයි කරන්නේ... මම සුද්ද කරන අස්සේ, මගේ අතින් වැරදිලා, බාල්දියක් පෙරලුන ....

"නරියෝ... තෝ මොකද මගේ ටයිල් කඩන්නද හදන්නේ? ... වරෙන් ඕක හෝදලා ඉවර උනාට පස්සේ මම දෙන්නම් නරියට රිදෙන්න."

කොහොම කොහොම හරි වැඩ ඉවර කරලා මම නෝනා ගාවට ගිහින් "නෝනා, වැඩේ ඉවරි" කියා කිව්වා...
"පැය පැනල... දැන් ඉතින් ගුටි කාපන්" කියා නෝනා පුටුවන් නැගිට්ට... නැගිටිලා යන්න හදනවත් එක්කම....
" ගොනෝ, අර අදුන් බාල්දියේ තිබ්බම වෙලේනවද ?... ඒවා ගිහින් දාන්නේ, තොගේ අම්මද?... පල, ගිහින් රෙදි වනපන් වත්තේ ලණුවේ, ගොන් හරක"
මට හීන් දාඩිය දැම්ම... මේ තෙමිච්ච ජංගිය අඩන කොහොම යන්නද? මගේ සෙට් එකම කළු පාටට  සුදු underskirt අතරෙන් පෙන්නවා
"නෝනා, මෙහෙම යන්න බැනේ... මට සරම් කැලක්වත් දෙන්න"....
"ආආ... තව මොනවද ඕනේ තමුසෙට... මොකෝ තෝ මගුල් කමේ අවදා? පල, පල... ගිහින් රෙදි වනපිය මගේ යකා අව්ස්සගන්නේ නැතිව"
කර කියා ගන්න බැරිව මම බාල්දියත් අරන්,... පිළිකන්නට ගිහින් වට පිට බැලුව අල්ලපු ගෙවල්වල මිනිස්සු බලන් ඉන්නවද කියා... හොඳ වෙලාවට කව්රුත් නැ. ඉක්මනින් මම රෙදි වනන්න පටන් ගත්ත... හදිසියේ වනනකොට, මගේ අතින් නෝනගේ හව්ස්  කෝට්  එක බිම වැටුන... හැම තැනම වැලි... මම ගසන්න පටන් ගත්ත... නමුත් නෝනා දැක්ක මම කරන්න යන දේ...
"මොන මෝඩයෙක්ද මන්දන්නේ නැ මේකා... අනේ ඇත්තටම, තොට ඔය වගේ පොඩි දෙයක්වත් කරන්න බැනේ..." කියා කැ ගහන්න පටන් ගත්ත...
"ඕක ඔය වත්තේ ටැප් හොදපන් අයෙත්... එට පස්සේ මිරිකලා, වනනව මෑට්ට... වරෙන් වරෙන්... ඉවරවෙලා වරෙන්කො මම දෙන්නම් ගොන් නාම්බට" කියා නෝනා කාමරයට ගියා.
මම ඉවරකරලා, බාල්දිය පිළිකන්නේ තියල, නෝනා ගාවට බයෙන් බයෙන් ගියා...
"
වර බල්ලා... ඇවිත් මට වැදල දන ගහපන්...."
මම හිමින් නෝනගේ කකුල් දෙකම අල්ලලා ඉබල වැන්ද...
"
විනාඩි 20 ක් පරක්කුයි... මෙහෙම ගියොත් තොට රැ 12 තමයි වැඩ ඉවර කරන්න වෙන්නේ..... හ්ම් දැන් ගනින් පොත අරගෙන ලියපන් කරපු වැරදි ඔක්කොම" කියා මට අන කල.
මම පොතේ වෙලාව දාල,
"
ලියපන්..."කියා නෝනා කියන්න පටන් ගත්ත
"3.
බාල්දිය වැට්ටීම 4. අදුන් වැට්ටීම 5. විනාඩි 20 ක් පරක්කු වී රෙදි සේදීම ....."
"
මේ ඔක්කොටම දඩුවම - වසති කර, මම කියනකම් වතුර බඩේ තියාගෙන වැඩ කිරීම"
මම ලියල ඉවර වෙනත් එක්කම නෝනා නැගිටලා, "වර යන්න, ටෝඉලේට් එකට අර වස්තියත් අරගෙන" කියාගෙන මගේ ඇටේට පයින් ගැහුවා... මට තරු විසිඋන...
මම වස්තියත් අරගෙන ටෝඉලේට් එකට ගිහාම, නෝනා, surgical glows 2 ක් දාගෙන, වස්තිය අතට ගත්ත...
"
ජංගිය ගලවල දන ගහපන්... ගහල, පුක උඩට දාල නැවියන්, මට මේක අරින්න"... මම කියපු විදියටම නැමුණ...
එත් එක්කම, නෝනා වස්තියේ කෙරෙවල මගේ පුක ඇතුලට තල්ලු කල.

"අනේ අම්මෝ... " කියා මම කැගැහුවා. නෝනා තව එක ඇතුලට තද කළා ... මම වේදනාවෙන් කෙඳිරි ගාව... "අනේ නෝනා, ගැත්තර සමා වෙලා, ඕක නවත්වන්න නෝනෝ.... බුදු නෝනා... අනේ නෝනා.... මට රිදෙනවා වෝ ...."
මම කියන දේවල් ගානක්වත් ගත්තේ නැෙති නෝනා, තව හොඳට ඇතුලට දාල, හිනා වෙලා..."කොහොමද පොන්නවට, සැපද.. ... උබ  අසයි  නේද.... හා හා හා" කියා සිනා සුන.
"
හ්ම්.. ඔහොම හිටපිය දැන් මම වතුර එවන්න" කියා, වසති අනිත් කෙරවල බෙසෙමේ දාල, රබර් ගෙඩිය තද කර කර වතුර එව්වා. එත් එක්කම මට සීතලක් දැනුන මගේ ගුද මාර්ගයේ... වතුර හොඳට මගේ බඩට එනවා මට තේරුණා... එත් එක්කම, මට හරි වේදනාවක් ආව බඩේ.. "ඇති ඇති නෝනා..."කියා මම කෙඳිරි ගැව.
 "හ්ම්ම්ඔව් දැන් ඇති..." කියා නෝනා නැගිට්ට. "ඕක දැන් ගැලව ගනින්..... බලාගෙනයි, ගලවන කොට... පස්ස පැත්ත හොඳට හිර කරගෙන කරගෙන ගලවපන්... වතුර පොඩ්ඩක්වත් ගියොත් තෝව මරනවා"
මම හිමින් වස්තිය ගැලෙව්වා. පුදුම සනීපයක් පස්ස පැත්තෙන් දැනුනේ... හැබැයි බඩ කොර වෙලා හොඳට බඩ රිදෙනවා.... නැගිටින්නත් අමාරුයි  වතුර ගියොත් ගුටි කන්න වෙන නිසා, වතුර නොයන්න වග බලා ගත්ත.
"
දැන් ඔය වස්තිය හොඳට සබන් දාල හොදපන්... ඕක අනිත් වැඩ කාරයන්ටත් මම පාවිච්චි කරනවා........ ඊට පස්සේ සාලයට රපොර්තු කරපන්... ඉක්මන් කරපන්" කියා නෝනා පිට උනා.

 

1 comment:

  1. අම්මලාගේ වල් කථා කියවන්න

    http://ammaiputhai.blogspot.com/

    දැන්ම එන්න..

    ReplyDelete