Tuesday, February 5, 2019

වද දෙන විදි, චිත්‍රයෙන්

නෝනා මම එන්න ඉස්සෙල්ල, මට කිව්වා, වද දෙන්න ඕනේ හැටි චිත්‍ර ඇදල එවන්න කියල. මගේ උත්සාහය පහලින්. මේවගේ වද JVP කාලේවත් කරලා නැත කියා සිතනවා.

වද දෙන ක්‍රමය - 1 - pingpong බෝලේ බැලන්ස් කිරීම 

ball gag එකක් කටේ දාල, ඇට ලණුවලින් බැඳලා, එකට බර එල්ලලා, panty එක පහත් කරලා. බිතියට pingpong බෝලයක් තියලා, නළලින් බැලන්ස් කරගෙන ඉදීම.බෝලේ වැටුනොත් ගුටි.

වද දෙන ක්‍රමය - 2 - ගස් බැදීම 

ගස් බැඳ, ball gag එකක් කටට දමල, තන් වලට බර එල්ලලා, ලබ්බ ලණුවකින් බැඳ අනිත් කෙරවල, වත්තේ ගහක බැදලා තියන්න . panty එක බාගෙට  ගලවලා, ලජ්ජා වෙන්න තියන්න. නෝනගේ යහළුවෝ ගෙනෙවිත්, මාව පෙන්නලා ලැජ්ජා කරවන්න.


වද දෙන ක්‍රමය - 3 - මුත්‍ර බැලන්ස් කිරීම 

මට panty අන්දවා, සීරුවෙන් සිටවලා, තන් වලට හැන්ගර් එක ගහල, ලණුවකින් හැන්ගේර් එකේ කෙරවල බැඳලා, අනිත් කෙරවල, ලබ්බේ තදින් බදින්න. ඊට පස්සේ, අත් දෙක දෙපැත්තට දිගු කොට, අල්ලේ නෝනගේ මුත්‍ර සහිත විදුරු දෙකක් තියන්න. තව නෝනගේ මුත්‍ර සහිත වීදුරුවක් ඔලුවෙන් තියන්න. මෙහෙම නෝනා කියනකන් ඉන්න දෙන්න. විදුරු වැට්ටුවොත් දඩුවන් කරන්න.

වද දෙන ක්‍රමය - 3 - හාල් උඩ දන ගැසීම 

දිගපොල්ලකට, මගේ අත් දෙක බැඳ, හාල් ඇට මත දන ගස්සවන්න. තන පිඩු වලට හැන්ගර් එක ගසා, ලණුවකින් හැන්ගර් එකේ කෙරවල බැඳ, බෙල්ලේ දන්වලට බදින්න. මුනට පරණ panty එකක් දම, මුණ වහන්න. ටික වේලාවකින්, නෝනගේ මුත්‍ර ඔලුවට හලන්න. මෙහෙම ඉන්න කියන්න, නෝනගේ මුත්‍ර වෙලෙනකම්. panty ය පස්සේ, කටේ ඔබන්න.



වද දෙන ක්‍රමය - 4 - පුටුවේ බැඳීම 

පුටුවක් මත වාඩි කරවා, අත් දෙක පස්සට අරන්, පුටු ඇන්දේ බදින්න. ball gag  එකක් කටට දමා, පරණ panty එකකින්, මුණ වහන්න. ලනු වලින්, පපුව සහ ඉනෙන් පුටුවට තද කර, හෙලවෙන්න බැරි විදිහට මාව බදින්න. හැන්ගර් එක මගේ තන් පිදු වල ගසා, ලණුවකින් හැන්ගර් එකයි, ලබයි තද කර බදින්න. කකුල් දෙක ලණුවලින් බැද, පුළුවන් තරම් පස්සට අරගෙන, පුටුවේ, පිටිපස්සේ, තියන හරස් ලියේ බැදින්න. ලණුවකින්, ඇට දෙක බැඳ, කකුල් දෙකේ බදින්න. කකුල් මම ඉස්සරහට ගතහොත්, ඇට දෙක ඇදෙනවා.




No comments:

Post a Comment