Monday, February 4, 2019

සෝමා - ගෙදර වැඩ කාරී

නෝනා මාව මෙ සැරේ ගැනියෙක් කෙරුව. මම panty ඇඳගෙන ඉන්න ආස නිසා, මම වැඩටත් panty අදින නිසා, මාමා ගෙනියෙක් විදිහට නෝනගේ ගෙදර වැඩට එන්න කියල. ඉතින් මේ පින්තුර වල තියෙන්නේ මාව ගැනියෙක් හැටියට අන්දවල වද දෙන ආකාරය.

නෝනගේ පරණ bra එකක් සහ මම ගෙනිච්ච panty යටට අන්දලා, රෝස පාට යට ගව්මක් අන්දලා, නෝනගේ පරණ සායකුයි,බ්ලව්ස් එකක් අන්දලා තමයි වෙඩ කරන්න උනේ.


ඇත දෙක පිටිපස්සේට අරන්, බැඳලා, කකුලුත් පුටුවේ කකුල් වලට බැඳලා.



මගේ ඔලුවට, පරණ ගැනු stocking එකක් දාල, bra එක කපලා මගේ තන් එලියට එන විදිහට, බ්ලව්ස් එකේ බොත්තම් ගලවලා, කටට ball gag එකක් දාල, තනට රෙදි එල්ලන hanger එකක් ගහලා, එකේ අනිත් කෙරවල, ball gag එකේ අමුණලා (තන් ඇදෙන විදිහට), ඇට දෙක රෙද්දකින් බැඳලා,panty ෂෝර්ට් එක බාගෙට ගලවල, නෝනා TV එක බලබලා මගේ ඇට්ටේට බැඳලා තියන රෙද්දෙන් අදිනවා. මට ඉන්න බැහැ. තැන් පිඩූ, ඇටේ දෙක, අත් , පා ... ඔක්කොම රිදෙනවා. කැ ගැහුවට වැඩක් නැහැ, ball gag එක නිසා, සද්දයක් පිටවෙන්නේ නැහැ. මදිවට ලබ්බට කට්ටකුත් ගහලා.
ඔලුවට මගේ පරණ panty එකක් දාල, marker එකකින්, මගේ ඇඟ හැමතැනම, නෝනා මාව නොන්ජල් වෙන්න දේවල් ලිව්වා. පොනනයා,වල් වේසි, ගොනා,හරකි, හුත්ති ... වගේ දේවල්


3 comments:

  1. Me mademwa sambanda kargnna puluwanda

    ReplyDelete
  2. Campus wala hostal wala rag dena kathawak ona

    ReplyDelete
  3. කොහොමද හම්බවෙන්න පුලුවන්

    ReplyDelete