Thursday, October 27, 2011

ගණන් ටිචේර්ගේ වහලා - Part II


එදා රෑ මම කන්නාඩියෙන් බලන කොට, පාරවල් වැදිච්ච තැන් හොඳට ඉදිමිලා, පිට හැම තැනම විහිදිලා. රෑ බුදියන්න ඉස්සෙල්ල, මම අයෙත් පාරක් අතේ පාරක් ගැහුවා මැඩම්  මට අද කරපු දේවල් මතක් කරලා. කොච්චර රිදුනත් , මට පුදුම ආසාවක් තිබුනේ, මැඩම්ගෙන් ගුටි කනකොට. අන්තිමට, පැන්ටි ඒක කොට්ට යට තියාගෙනම මම නිදා ගත්තා.
ඉරිදා උදෙන්ම නැගිටලා, මම ආතල් එකටත් එක්ක, මැඩම්ගේ පැන්ටි  ඒක සරම යටින් ඇදගෙන සාලටේ ගියා. උදේ කෑම කනකම්ම මම මේ විදිහට හිටියේ.
මැඩම් කාල ටික වෙලාවකින් ගියා ෂොපින් යනවා කියල. සේන මැඩම්ගේ කාර් ඒක එලවාගෙන ගියා. යන්න ඉස්සෙල්ල;
"
නාලක, මම යනවා පොඩ්ඩක් එලියට... ගෙදරයි මිදුලයි අතු ගාන්න පුළුවන් නේ, හොඳට කරන්න හොඳේ"
"
හොඳයි මැඩම්"
මැඩම් ගිහාට පස්සේ, මමයි, කමලයි විතරයි ගෙදර. මම පැන්ටි ඒක තියාගෙනම, වත්ත අතු ගාන්න ගියා. අතු ගානගමන්, මට පෙනෙනවා කමලා ලිද ලග රෙදි හෝදනවා. මගේ දිහා හොරෙන් බල බලා, කමලා හිනා වෙනවා දැක්ක... මම පැන්ටි ඒක ඇදගෙන ඉන්නවා දැකලද දන්නේ නැහැ. නැතිනම්, මට ඊයේ වෙච්ච දේවල්  මතක් කරලද කොහෙද, එකී හිනා වෙනවා. ඒකිගේ ගවුම තෙමිලා, තන් දෙකටම වතුර වැටිලා, තන් පිදු හොඳට පෙනෙනවා. මට මගේ පැන්ටි අස්සෙන් හොඳට නැග්ග... බොහොම අමාරුවෙන් මම ඒකිට පෙනෙන්නේ නැති වෙන්න වහගෙන, වත්තක් අතු ගාල ගේ ඇතුලට ගියා.
ගිහින් මම කොස්ස හොයන්න කුස්සියට ගිහාම, කමලා ඇවිත්
"
මොනවද ඕනේ මහත්තය... " කියල මගේ ගාවින් ගියා ඒකිගේ තනේ ගාගෙන. මට දැන් ඉන්නම බැහැ. මම ඉක්මනට කොස්ස අරගෙන ගෙදර අතු ගන්න පටන් ගත්ත. කමලත්, ඩස්ට් පෑන් ඒක අරගෙන මගේ උදව්වට අව. ඇවිත් මගේ ඉස්සරහෙන් නැව්නා කුණු ගන්න. නැවෙන නැවෙන ගානෙට, ඒකිගේ තන් දෙක මට හොඳට පෙනෙනවා ගවුම අස්සෙන්. මට නේද, ඉන්න බැහැ... පැන්ටි ඒක ඉරාගෙන එන තරමට මට නැගල.
"
මොකෝ මහත්තය, බය වෙලා වගේ... අමාරුයි වගේ නේද? ඊයේ කාපු ඒවා දැන් රිදෙනවද?  " කියල එකී මගේ දිහා බලල, මට විහිලු කරන්න පටන් ගත්තා. මම ඇහුන නැහැ වගේ එකී දිහා බලන්නේ නැතිව අතු ගෑවා.
අන්තිමට තිබ්බේ, සාලේ... අයෙත් පාරක් කමලා ඇවිත් නවිල කුණු හිමිහිට ගන්නවා... විනාඩියක් විතර මම ඒකිගේ තන දිහා බලාගෙන හිටිය. මට දැන් ඉන්නම බැහැ. මම කමලාගේ අතින් ඇල්ලුවා...
"
ඇයි මහත්තය... " කියා එකී බය වෙලා ඇහුව...
"
මට ඉන්න බැහැ බන්, උඹේ තන පෙනෙනකොට..." කියා ඒකිගේ අත මගේ ලබ්බ උඩින් තිබ්බ...
"
අම්මෝ, මහත්තයෝ, මොකද්ද ඔය තියෙන්න..."
"
මෙහෙ වරෙන්, ඇවිත් මේක කටට  ගනින්" කියල මම සරම ගැලව්ව.
"
මේ මොකද්ද මහත්තය මේ... නෝනගේ පැන්ටි එකක් නේද ඇදගෙන ඉන්නේ?"
"
ඔව් ඔව්... ඒවා වැඩක් නැහැ, මෙන්න මේක ගනින්" කියල අකිගේ ඔලුවෙන් අල්ලලා, දන ගස්සල, පැන්ටි ඒක ඇතුලෙන් මගේ පයිය අරගත්තා...
"
අනේ මහත්තය, මට බැහැ... මට බයයි.. නෝනා අවොත් අපි දෙන්නම ඉවරයි"
"
කට වහැදෙන මේක ගනින් " කියල මම කමලාගේ කටට බලෙන් එබුවා..
"
අනේ අනේ. බ් . .. බ්... " කියා එකී කටට ගත්තා... අරගෙන හොඳට උරන්න පටන් ගත්තා... මම දැන් ඉන්නේ පුදුම ලෝකෙක.. මගේ පයිය රිටක් වගේ කෙලින් වෙලා... ටික වෙලාවක් කමලාගේ කටේ ගහල, ඒකිගේ අතින් අල්ලාගෙන ලගම තිබ්බ මැඩම්ගේ කාමරේට ගියා. කමලාව අදට තල්ලු කරලා, මම ඇග උඩට ඇවිත් ගහන්න හදනකොට ;
"
අනේ මහත්තයෝ... එපා, එපා,.... මට බැහැ, අනේ... මට ඉන්න දෙන්න... " කියා කියා එකී පොර බදනවා. මම බලෙන්ම ඒකිගේ අත් දෙක ඒක අතකින් අල්ලාගෙන, අනිත් අතෙන් ගවුම උස්සල, පයිය ඒකිගේ හුත්තේ  තියල  මම ඒකිට ගහන්න පටන් ගත්තා... ටික වෙලාවකින් එකිටත් ආතල් ඒක ඇවිත්, මාව බදාගත්තා... මම ඒකිගේ තන් දෙක, ගවුම අස්සෙන් අරගත්තා. එතකොට තමයි මම දැක්කේ එකේ සයිස් ඒක. පුදුම දිගයි... එලියට ගත්තහම, ඇග දෙපැත්තට බේරෙනවා, තන් දෙක. ගහන ගහන පාරට තන් දෙක විසි වෙනවා. මෙහෙම මම ෆුල් ආතල් එකේ ඒකිට විනාඩි 10 විතර ගහනකොට

"
දඩස්" ගහල දොර වැහෙන සද්දයක් ආව.
මම හැරිලා බලනකොට, මැඩම් ඉන්නවා අත් දෙක ඉනේ තියාගෙන, තරහෙන් පුපුරා පුරුරා. මට හීන් දාඩිය දැම්ම... මැඩම්ව දැක්ක කමලා, මාව අයින් කරලා, ඉක්මනින් ඇදෙන් බැස්සා... මමත් බැස්සා ඇදෙන්, මම මැඩම්ගේ පැන්ටි ඒක පිටින් විතරයි... විලි වහගන්නත් මොනවත් නැහැ. මම අත් දෙපෙන් මගේ විලි වහගත්ත.
"
මොකද මේ කරන්නේ දෙන්න එක්ක... බෝල... කතා කරපල්ලා, මම පැයකටයි එලියට ගියේ, මෙතන මුන් ලව් කර කර හුකනවා නේද?"
"
අනේ නෝනා, මම එපා කියද්දී මාව තල්ලු කරලා, බලෙන් මහත්තය මට කරදර කල... මේ බලන්න, මගේ අගේ පාරවල්" කියා කමලා ඒකිගේ තන් වල තිබ්බ පාරක් පෙන්නුවා.
"
නාලක, ඇත්තද මේ කමලා කියන්නේ... ... මොකද්ද ඔය ඇදගෙන ඉන්නේ තමුසේ... අම්මටබොල, මගේ පැන් ටි එකක් නේද? මට ඊයේ තේරුණා මගේ එක පැන්ටි එකක් නැතිවෙලා කියල"
"
මම තමුසෙට මහේ නවතින්න කිව්වේ ඉගෙනගන්න... දැන් මේකද ඉගෙන ගැනීම? ? කතා කරනවා කතා කරනවා …….."
"
න් න් නෑ නෑ මැඩම්... මම මේ.. මේ මේ... "
"
මොකද තෙපර බන්නේ? හිටපන්, තොට හුකන්නනේ ඕනේ, ගනු ජංගි ඇදගෙන.. මම දෙන්නම් අද හුකන්නම.... සේන, සේන... ගිහින් අර කැමරා ඒක අරගෙන වරෙන් "
මම ඉක්මනට කාමරෙන් එලියට යන්න තත් කල...
"
නෑ නෑ, තමුසේ කොහෙවත් යන්නේ නැහැ..." කියල මගේ කොන්ඩෙන් ඇද්ද මැඩම්, කාමර ඇතුලට තල්ලු කලා.
සේන ඇවිත් කැමරා ඒක මැඩම්ට දුන්න...
"
, දැන් පටන් ගනිල්ලා හුකන්න... මම ගන්නම් ෆොටෝ. ඉක්මනට, ඉක්මනට... කමලා, පලයන් ගිහින් වැඩ පටන් ගනින්... "
කමලා, මගේ ගාවට ඇවිත් මගේ බැහැල තිබ්බ පයිය අරගෙන කටේ තියාගෙන;
"එපා මහත්තය, එපා, අනේ මට බැහැ... " කියා කියා, හරියට මම බලෙන් කරනවා වගේ උරන්න පටන් ගත්තා... බැහැල  තිබ්බ පයිය අයෙත් කෙලින් උනා.. මේ අතරේ, නෝනා ෆොටෝ ගන්නවා මම පැන් ටි ඒක ඇදගෙන හිටගෙන, කමලා දන ගහගෙන මගේ එක කටට ගන්නවා...
"
කැමරා ඒක දිහා බලාපල්ලා, දෙන්නම ... ... හ්ම්.. දැන් අනිත් ඒවත් කරපන් දැන්... "
කමලා, මාව ඇදගෙන අදට ගිහින්,
"
අනේ අපේ, අයියෝ, අනේ එපා... මට නිකන් ඉන්න දෙන්න... අනේ මහත්තයෝ... එපා" කියල එකිම මගේ පයිය අරගෙනද ඇතුලට දා ගත්තා... ඒකිගේ තන් දෙක එලියට අරගෙන, මගේ අත අරගෙන තිබ්බ ඒකිගේ තනේ...
මම ගහන ගහන පාරට, එකී.. ."අනේ, අයියෝ... එපා... අනේ, නවත්තන්න මහත්තයෝ... " කියා කියා හරියට මම බලෙන් ගහනවා වගේ රග පෑවා.
"
දැන් ඔය ඇති.. දැන් තව විදිහකට කරනවා... උඹලට සැප ගන්න නෙවෙඉ මම කිව්වේ..." කියා මැඩම් කැ ගැහුවා...
බය වෙච්ච, කමලා, මාවත් ඇදගෙන කන්නාඩිය ඉස්සරගට ගිහින් නැවිලා, මට කියල පස්ස පැත්තෙන් කර ගත්තා...ආයෙත් අර විදිහට බැගපත්ව මට කියන්න පටන් ගත්තා...
මට තේරෙන්නේ නැහැ මම මේ මොනවද කරන්නේ කියල. මමත්, එකී කියන එකට තව තව හයියෙන් ඒකිට ගැහුවා. මැඩම් මේවත් හොඳට ෆොටෝ අරගෙන, වීඩියෝ  කරනවා. මේ වගේ, කාමරේ ජනේලේ ලඟයි, ටෝඉලේට් ඒක ඇතුලෙයි, බිමයි... හැම තැනම මම ඒකිට හිකුව...
මැඩම් ෆොටෝ අරගෙන ඉවර වෙලා, "දැන් ඇති ගොන්නු දෙන්න... කමලා, පලයන් ගිහින් මගේ පරණ බ්රා එකක් ගෙනෙන්..."
කමලා ගිහින් හෝදන්න තිබ්බ මැඩම්ගේ බ්රා එකක් ගේනවා...
"
ඕක අන්දපන් ඔය ගැනිට" කියල මාව පෙන්නුවා... "ඇයි ඉතින් ගනු ජංගි අදින්නේ, ගැනුනේ... අපි තව ටිකක් ගැනියෙක් කරමු මේකව"
කමලා ඇවිත් මගේ අත් දෙකෙන් දාල, බ්රා ඒක ඇන්දුවා... මම දැන්, කොළ පාට පැන් ටි එකකයි, රතු පාට බ්රා එකයි ඇදගෙන ...
"
පලයන්, ගිහින් කන්නාඩියෙන් බලපන් උඹේ ලස්සන... " මටම ලැජ්ජයි මගේ දිහා බලන්න.
"
කමලා, අර ලිප් ස්ටික් එරගෙන උලපන් ඕකගේ කටේ... ගැනියෙක් උනාම ලස්සනට ඉන්න එපනේ... ඊට පස්සේ දාපන් පව්ඩර් මුණ හැම තැමන.... දැන් ගිහින් ගෙනෙන් උඹේ පරණ ගවුන්, නයිටි ටිකක්."
කමලා, ඉකමට ගිහින් ඒකිගේ දිරච්ච, ගවුන් ටිකක් අරගෙන ආව. ඒවා බාගෙට ඉරිච්ච ඒවා. අන්දම මුළු ඇගම පෙනෙනවා.
"
දැන් අපි ෆොටෝ ෂූට් එකක් කරමු... හ්ම්... ලස්සනට හිටපන් අර මොඩල්සලා ඉන්නවා වගේ... " කියල මට සැර කළා.
මමත් පුළුවන් විදිහට, මැඩම්ට පොස් කලා. ෆොටෝ ගොඩක් ගත්තා මැඩම්,
"
දැන් අපි යමු වත්තට... " කියල මාව අලියට තල්ලු කලා... මම කොහොමද මෙහෙම යන්නේ එලියට
"
අනේ මැඩම්... මෙහෙම එපා... මම මැඩම් කියපු දේවල් ඔක්කොම කලානේ, අනේ, අනේ එපා මැඩම්"
"
කට වහගෙන වරෙන්, තොට ගැනී වගේ ගෙදර ඇතුලේ විතරද ඇදගෙන ඉන්න පුළුවන්... වරෙන්, ඇවිත් පෙන්නපන් මුළු ලෝකෙටම තොගේ තරම... පිම්පියා... "
මට ලැජ්ජාවේ බැහැ... මැඩම් මාව අරගෙන ඉස්තොපුවේ, පිළිකන්නේ, වත්තේ ලිද ලග, මල් අස්සේ, ගස් යට, ඒක ඒක තැන්වල කමලාගේ පරණ ගවුන් අන්ද අන්ද, මාව තියල ෆොටෝ ගත්තා... මම හැම තිස්සෙම බලන් ඉන්නේ කාටද පෙනෙන්නේ කියල. මට දාඩිය දාල, දැම්ම පව්ඩර්, ලිප් ස්ටික් ඔක්කොම දිය වෙලා මුණ හැම තැනම. අන්තිමටම මගේ අතට "මම නාලක කියන පොන්නය" කියල ලියපු ගල් ගල්ලක් අතට දීල, මගේ තව ෆොටෝ ගත්තා... මගේ ඇගේත් ලිප් ස්ටික් වලින්
"
නාලක වැඩ කාරයා", "පොන්න නාලක", "ගැනු නාලක", "වහල", "බල්ලා", "උර" වගේ ඒක ඒක දේවල් ලියල, තවත් ෆොටෝ ගත්තා.
මෙහෙම පයක් විතර මගේ ෆොටෝ ගත්තා.
"
මට දැන් හොඳට සාක්කි තියනව තමුසගේ හැටි පෙන්නන්න... වරෙන් දැන් යන්න... අද මම තමුසෙව නැති කරනවා... යනවා, ගිහින් හෝදගෙන වරෙන් මාව හම්බවෙන්න සාලෙට, තොට විනාඩි 10 ක් දෙනවා..පල... "
"
කමලා, පල ගිහින් සේන එක්ක එකතුවෙලා, කාමර  අස් කරපන්, බැල්ලි... ඊට පස්සේ වරෙන් ඉක්මනට සාලෙට. මම තොවත් අල්ල ගන්නම් පස්සේ..." කියල අපි දෙන්නවම එලෙව්වා...
මට මැඩම් මොනවා කරයිද දන්නේ නැහැ කියල හිත හිතා, ඉක්මනින් ඇග හෝදගෙන, අදුන් ඇදගෙන සාලෙට ගියා. යනකොට කමලා ඉන්නවා මැඩම්ගේ කකුල් දෙක ගාවා බිම ඉඳගෙන, නෝනගේ කකුල් අත ගා.

2 comments:

  1. Mata wayasa 21i,madam kenek innawanam katha karanna,0763347352

    ReplyDelete
  2. මට වයස අවුරුදු විසි දෙකයි මම ආසයි මැඩම් කෙනෙක් අදුරගන්න.0787967455

    ReplyDelete